Omdat de TS toch een ban krijgt als het one guy one cup blijkt te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:08 schreef -SG- het volgende:
waarom vertrouw ik dit niet?
Is dat waar hij het over heeft dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:20 schreef Jordy-B het volgende:
Zou toch een stunt zijn als er morgen weer een bloedbad op een school is en je zijn foto in het nieuws krijgt te zien.
En dat ze het in het 8-uur journaal vervolgens over Pipa Boy hebben...
geen idee.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:23 schreef goudenmug het volgende:
[..]
Is dat waar hij het over heeft dan?
gvd wat een lekker wijf!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:07 schreef goudenmug het volgende:
Hallo kinders!
Maandag heb ik op het station een tillefoon gevonden en nu staat de télélé vol met allemaal BReeHZaH foto's/muziek en een filmpje van n gozer die ik voor t gemak maar pipa boy noem omdat hij met een pistooltje staat te zwaaien![]()
Uploaden via youtub eindelijk gelukt zie m hier
Maar wat zegt pipa boy eignelijk in t filmpje
Voor de aanmoediging alvast één BreÉZah fotauw [ afbeelding ]
Ik weet helemaal niet wie hij isquote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef Shrien het volgende:
Ok, hij praat over colombianen en zegt "Je weet wie ik ben", en dat iemand een probleem heeft![]()
hoe weet jij waar die telefoon is gevonden, is hij van jouw ??quote:Op woensdag 1 april 2009 22:28 schreef Frenker het volgende:
Kom op nog niemand? De telefoon is gevonden op leiden CS (spoor 5 uit me hoofd)
Oja die meisjuhhhhh is wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MEER? zitten er nog kwaliteits bij?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef goudenmug het volgende:
De Frenker was er bij
Nog een pic dan maar
[ afbeelding ]
pff "die meisjuh" ??quote:Op woensdag 1 april 2009 22:28 schreef Frenker het volgende:
Kom op nog niemand? De telefoon is gevonden op leiden CS (spoor 5 uit me hoofd)
Oja die meisjuhhhhh is wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker serieus dat er nog een foto van september 2007 op staat.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:40 schreef goudenmug het volgende:
De Frenker was er bij
Nog een pic dan maar
[ afbeelding ]
"Die meisjuuhh" Zo noemen die kansloze paupers dat toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:56 schreef pisnicht het volgende:
[..]
pff "die meisjuh" ??
[..]
lekker serieus dat er nog een foto van september 2007 op staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |