abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67987642
Kunnen de dames die mee willen doen en nog geen foto naar Kudfokker hebben gestuurd mij ff PMen? Ik heb alleen een reeks foto's van KF gekregen... Dus de dames die geen foto naar KF hebben gestuurd staan niet bij mij op de lijst.

Thanks.
  maandag 13 april 2009 @ 22:00:59 #252
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_67988020
Nogmaals thnx voor het overnemen

Ik heb je nog wat info opgestuurd...
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_67988754
Wat een leuk idee! Ik zou wel willen mee doen als vrouw zijnde. Maar goed ik ben hier helemaal niet zo actief. Ik lees alleen op stage de sappige verhalen van R&P en het gezeur in de klaagbalk.
  maandag 13 april 2009 @ 22:25:47 #254
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_67988943
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:20 schreef Mindblast het volgende:
Wat een leuk idee! Ik zou wel willen mee doen als vrouw zijnde. Maar goed ik ben hier helemaal niet zo actief. Ik lees alleen op stage de sappige verhalen van R&P en het gezeur in de klaagbalk.
Het kost niet veel tijd om mee te doen hoor

Inschrijven: 5 minuten..
3 rondes: 1 uurtje
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
pi_67989151
Ow nee tijd zat hoor! Ik bedoel meer dat ik niet echt bekend ben op fok...
pi_67989182
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:20 schreef Mindblast het volgende:
PM me maar ff
pi_67990154
We hebben nu:
8 heren
6 dames

Dus van beide seksen zijn aanmeldingen nog welkom.

Zodra deeltje 3 van start gaat (met een nogal aangepaste OP) zal ik nog even wat dames gaan spammen
pi_67990317
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:30 schreef Mindblast het volgende:
Ow nee tijd zat hoor! Ik bedoel meer dat ik niet echt bekend ben op fok...
Je mag wel gewoon mannen keuren van je vriendje?
pi_67991414
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Je mag wel gewoon mannen keuren van je vriendje?
Waarom niet?

Ze is niet verplicht te daten.

Daarnaast is het (uit haar FoBo te zien) een lekker ding, en vind het interessant te weten wat voor oordeel ze over mij heeft.

Net als Kiwiwi en Anne overigens
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_67992196
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ze is niet verplicht te daten.

Daarnaast is het (uit haar FoBo te zien) een lekker ding, en vind het interessant te weten wat voor oordeel ze over mij heeft.

Net als Kiwiwi en Anne overigens
mja.. maakt in principe ook niet uit.
Ik vond het idee allemaal best aardig, maar ik doe er in ieder geval niet meer aan mee.
pi_67992773
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:57 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

Ik vond het idee allemaal best aardig, maar ik doe er in ieder geval niet meer aan mee.
Oh, da's wel goed om te weten want je stond nog gewoon op de lijst

Dus ik kan je wegstrepen?
pi_67997838
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 00:20 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Oh, da's wel goed om te weten want je stond nog gewoon op de lijst

Dus ik kan je wegstrepen?
ja, dat had ik een tijdje terug al aangeven. Waarschijnlijk wat Kudfokker te druk om dat te doen
pi_67998151
Volgens mij waren er nog wel meer bij die zich hadden afgemeld, dus misschien moet je het topic ff doorlezen daarvoor Arjen
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:27:30 #265
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_67999791
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:

[..]

ja, dat had ik een tijdje terug al aangeven. Waarschijnlijk wat Kudfokker te druk om dat te doen
Je denkt echt dat er niks bij komt kijken heh, qua organisatie alles in je eentje doen ?!
pi_68000446
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Volgens mij waren er nog wel meer bij die zich hadden afgemeld, dus misschien moet je het topic ff doorlezen daarvoor Arjen
Ik heb met de meesten al wel even gePMed dus volgens mij zit dat wel goed... Anders merken wel het wel
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Je denkt echt dat er niks bij komt kijken heh, qua organisatie alles in je eentje doen ?!
Ja mensen, een beetje respect voor KF hiero! Hij kwam met het idee en heeft een goede eerste opzet gemaakt
pi_68000583
Ik wil misschien wel mee doen.. Maar wordt het niet lastig om alle deelnemers op hetzelfde moment online te krijgen?
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:51:26 #268
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_68000757
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:41 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Ik heb met de meesten al wel even gePMed dus volgens mij zit dat wel goed... Anders merken wel het wel
[..]

Ja mensen, een beetje respect voor KF hiero! Hij kwam met het idee en heeft een goede eerste opzet gemaakt
Thnx man

Het meeste tijd gaat hem zitten in het PM'en naar mensen die incomplete aanmeldingen doen...
pi_68001407
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:46 schreef Fipomacher het volgende:
Ik wil misschien wel mee doen.. Maar wordt het niet lastig om alle deelnemers op hetzelfde moment online te krijgen?
Er wordt telkens maar één man beoordeeld. Het probleem is om de vrouwen op hetzelfde tijdstip online te krijgen. Uiteraard gaat dit probleem zich voordoen en vandaar dat ik werk aan een "oversized vrouwenbestand" om zo er zeker van te zijn dat er altijd wat vrouwen online zijn. Het panel keurende vrouwen kan dus per dag wisselen daardoor...
pi_68001449
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Er wordt telkens maar één man beoordeeld. Het probleem is om de vrouwen op hetzelfde tijdstip online te krijgen. Uiteraard gaat dit probleem zich voordoen en vandaar dat ik werk aan een "oversized vrouwenbestand" om zo er zeker van te zijn dat er altijd wat vrouwen online zijn. Het panel keurende vrouwen kan dus per dag wisselen daardoor...
Ik zou ook wel vrouwen willen keuren. Kan dat ook?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_68007251
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou ook wel vrouwen willen keuren. Kan dat ook?
We doen eerst even zoals op tv. Maybe daarna ook andersom al vraag ik me af of we daar vrouwen voor kunnen vinden
pi_68007300
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:09 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

We doen eerst even zoals op tv. Maybe daarna ook andersom al vraag ik me af of we daar vrouwen voor kunnen vinden
Het was toch de bedoeling dat het om en om ging met keuren? Dus de ene keer de mannen de andere keer de vrouwen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_68007368
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het was toch de bedoeling dat het om en om ging met keuren? Dus de ene keer de mannen de andere keer de vrouwen.
Zou wel leuk zijn, maar bij de originele is het iig alleen de vrouwen die mogen keuren.
pi_68007437
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:13 schreef Fipomacher het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn, maar bij de originele is het iig alleen de vrouwen die mogen keuren.
Dat weet ik. Daarom lijkt mij het ook een goed idee om te doen.
14 SHADES OF GREY
pi_68007626
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:27 schreef KudFokker het volgende:

[..]

nee, maar jij wel toen je er aan begon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')