Je vergeet: "TS stinkt."quote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef Xlarge het volgende:
Te verwachten reacties :
TS
Spijkenisse
OP is te lang
Geen samenvatting
TS hoort zijn tijd vol te maken, hij hoort blij te zijn met een stabiele vaste baan in deze onzekere tijden
TS had dames moeten aanspreken
Talpa![]()
Foksters : TS wil je met me uit
Fokkers : TS wil je met me uit
Loop niet zo te mauwen, pak een boekje en wacht nog wat langer
Waarom geen paint [ afbeelding ]
V&D
20 %pauper
ow niet gezien? heeft ze toevallig rood achtig haar en is ze oorspronkelijk pool? zoja dan weet ik wie het is hahahahaquote:Op woensdag 1 april 2009 18:26 schreef marcel-o het volgende:
bij de V&D Breda werkt anders n heul leuke dame
Wut?quote:Zo nu zal TS naar het prijzencircus van de V&D gaan om te kijken of ik mij 20% koring sticker, die een gat in mijn zak brand, op een kledingsstuk kan plakken
Ja die ken ik ook. Ze is toch pools en heeft roodachtig haar?quote:Op woensdag 1 april 2009 18:30 schreef devilwct het volgende:
[..]
ow niet gezien? heeft ze toevallig rood achtig haar en is ze oorspronkelijk pool? zoja dan weet ik wie het is hahahaha
IRL heb ik dat nietquote:Op woensdag 1 april 2009 18:47 schreef GasTurbine het volgende:
Vind je het gek. Dat irritante zwarte blokje op hoofd zit zwaar hard in de weg.
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:32 schreef DurumDoner het volgende:
Moeilijk he, even vragen of ze tijd voor je hebben.
AUTIST!!!!
quote:Dit weglopen gebeurde natuurlijk niet zonder de derde kapster, die haar gesprek onderbrak, goed in de ogen te kijken waardoor natuurlijk heel mijn ongenoegen compleet duidelijk was.
Verdere verbale informatie was uiteraard onnodig.
je moet het ook vragen faalhaasquote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef Xlarge het volgende:
[..]
U had schijnbaar de volgende zin gemist
[..]
Meen je dit serieus? Gast, had gewoon even je bakkes opgengetrokken. Dat hele aankijken gebeuren is totaal niet sterk en spreekt geen boekdelen bij van die domme wichten. Vaak denkt de gene welke vuil aankijkt dat de boodschap wel duidelijk is, maar dit is zelden het geval.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef Xlarge het volgende:
[..]
U had schijnbaar de volgende zin gemist
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
Ah Baaij haarmode. Daar hebben de mannen en vrouwen afdelingen geloof ik hun eigen vaste kapsterskliek. Dus de mannenafdeling mogen de vrouwen niet knippen en de vrouwenafdeling mogen de mannen niet knippen maar for fuck's sake. Als je al een half uur wacht dan wordt je toch binnenkort geholpen als ze klaar zijn met de mannen die er zatenjeez.
DAT ZAL ZE LEREN!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef Xlarge het volgende:
Dit weglopen gebeurde natuurlijk niet zonder de derde kapster, die haar gesprek onderbrak, goed in de ogen te kijken waardoor natuurlijk heel mijn ongenoegen compleet duidelijk was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
Iemand op Fok met u aanspreken...quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Lady_J87 het volgende:
TS,
Het lijkt mij erg sterk dat als er een klant in een kapsalon zit te wachten en geen van de kapsters zijn bezig dat ze dan een 'bakkie koffie' gaan zitten doen! En daarbij jou een half uur laten wachten! In een winkel geld meestal de regel klant is koningen daarbij is het wel hun brood wat er binnen komt en lijkt mij het vreemd dat ze u niet helpen omdat ze zo nodig wat moeten drinken!
Groet (WEL tevreden klant) atttttt Rombout!!!!
Jij moet haast wel in die kapsalon werkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Lady_J87 het volgende:
TS,
Het lijkt mij erg sterk dat als er een klant in een kapsalon zit te wachten en geen van de kapsters zijn bezig dat ze dan een 'bakkie koffie' gaan zitten doen! En daarbij jou een half uur laten wachten! In een winkel geld meestal de regel klant is koningen daarbij is het wel hun brood wat er binnen komt en lijkt mij het vreemd dat ze u niet helpen omdat ze zo nodig wat moeten drinken!
Groet (WEL tevreden klant) atttttt Rombout!!!!
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:21 schreef Xlarge het volgende:
Dit weglopen gebeurde natuurlijk niet zonder de derde kapster, die haar gesprek onderbrak, goed in de ogen te kijken waardoor natuurlijk heel mijn ongenoegen compleet duidelijk was.
En wanneer je een kat wilt weren uit je tuin moet je koffiedrek neerleggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:33 schreef Ensaf het volgende:
Als kapper knipt zonder afspraak, kan 't nooit een goede zijn.
Niet elke kapperszaak werkt op die manier.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:47 schreef Maikuuul het volgende:
Denk je nou serieus tot die kapsters dat wat boeit dat je bent weggelopen ?
Het is hun zaak niet, zij krijgen per uur betaald, klant loopt weg > betaald chillen.
Voor hun ist een win-win situatie.
Daar dus wel schijnbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Niet elke kapperszaak werkt op die manier.
Idd. Genoeg zaken waar chicks een stoel huren om mensen te kunnen knippen. En veel zaken die op provisiebasis werken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:08 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Niet elke kapperszaak werkt op die manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |