Vandaag dacht ondergetekende dat het weer eens tijd is om mijn kapsel bij te laten werken.
Dit gegeven en dat het buiten appetijtelijk weer was besloot mij wat eerder van mijn werk te vertrekken, en richting de kapper te rijden, deze kapper is gelegen in het winkelcentrum Akkerhof in Spijkenisse
Daar aangekomen zag ik geen wachtende bij de herenafdeling, er werden twee mannen op het moment geknipt, dus u begrijpt dat ik in de veronderstelling was dat ik snel geholpen zou worden.
En al redelijk snel waren de kapsters hun klanten aan het afronden
Kapster 1, nadat de eerste heer klaar was :" ik ga even wat drinken hoor"
Kapster 2, nadat de tweede heer klaar was :"er komt zo iemand bij u hoor"
Na een kwartier gewacht te hebben besloot ik om eens om het hoekje te kijken waar de dames werden geknipt, of er al iemand aan zou komen.
Begrijperwijs wisten de kapsters daar natuurlijk meteen dat ik een eenzame wachtende klant bij de heren was, echter geen van hun achtte het nodig iemand te roepen voor mij.
Nadat 1 van de dameskapsters klaar was dacht ik dat mijn 15 minuten van roem eindelijk aangebroken waren, aangezien zij makkelijk de overstap kon maken naar de herenafdeling, haar is immers haar.
U begrijpt mijn teleurstelling toen zij het schijnbaar leuker vond om met 2 ,net in de winkel aangekomen vrouwen, een gesprek te beginnen over de aankomende lagere school van haar dochter/zoon.
Toen was zelfs voor een geduldig man als ik de maat vol, en ben ik de kapperszaak uit gelopen.
Een half uur wachten, zonder dat er een andere wachtende in de zaak is lijkt mij geen toppunt van klantvriendelijkheid.
Dit weglopen gebeurde natuurlijk niet zonder de derde kapster, die haar gesprek onderbrak, goed in de ogen te kijken waardoor natuurlijk heel mijn ongenoegen compleet duidelijk was.
Verdere verbale informatie was uiteraard onnodig.
Zo nu zal TS naar het prijzencircus van de V&D gaan om te kijken of ik mij 20% koring sticker, die een gat in mijn zak brand, op een kledingsstuk kan plakken
Klacht : TS bezoekt schijnbaar de enige winstmakende kapperszaak in deze barre tijden.
Subklacht: een half uur van mijn tijd verdwenen
Meevaller : Het was eigenlijk de tijd van mijn werkgever
Meevaller : ik kan eindelijk ook eens een topic in KLB openen
Te verwachten reacties :
TS

Spijkenisse

OP is te lang
Geen samenvatting
TS hoort zijn tijd vol te maken, hij hoort blij te zijn met een stabiele vaste baan in deze onzekere tijden
TS had dames moeten aanspreken
Talpa
Foksters : TS wil je met me uit
Fokkers : TS wil je met me uit
Loop niet zo te mauwen, pak een boekje en wacht nog wat langer
Waarom geen paint

V&D

20 %

pauper