Leaseunlimited gooit er 3 euro bij op. Paupers. Maar deze bedragen lijken me helemaal absurd.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit bij ING Car lease en ik krijg het volgende voorgeschoteld van mijn detacheerder::
1ste boete 12,50 administratiekosten
2de boete 12,50 administratiekosten
3de boete 25,- administratiekosten
4de boete 50,- administratiekosten
Nu beweert mijn detacheerder dat deze regels van ING Car Lease afkomen.
Iemand hier een verhelderend antwoord op. Het lijkt mij belachelijk namelijk.
Komen niet van ING af. Heb ik nog nooit hoeven betalen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit bij ING Car lease en ik krijg het volgende voorgeschoteld van mijn detacheerder::
1ste boete 12,50 administratiekosten
2de boete 12,50 administratiekosten
3de boete 25,- administratiekosten
4de boete 50,- administratiekosten
Nu beweert mijn detacheerder dat deze regels van ING Car Lease afkomen.
Iemand hier een verhelderend antwoord op. Het lijkt mij belachelijk namelijk.
Sinds 1 maart 2009 vertelt mijn detacheerder mij en daarvoor heeft het ook in het contract gestaan maar dat kan ik mij echt niet herinneren. Vanavond thuis maar eens even nakijken. Ik geloof er geen reet van.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:18 schreef Koewam het volgende:
Sinds wanneer, en wanneer is er voor het laatst een contract opgesteld en getekend, en wat staat er in dat contract?
Dat dacht ik al. Zijn ze me nog aan het voorliegen ook.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Komen niet van ING af. Heb ik nog nooit hoeven betalen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb net van de week keurig de boete van het CJIB binnen gehad met een begeleidend schrijven van de ING. Dus ING betaald de boete niet voor mij, maar kan ik mooi zelf rechtstreeks aan het CJIB voldoen. Misschien verschilt het per bedrijf.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:26 schreef JAG het volgende:
Ik heb ook zo'n regeling geloof ik. Sinds een jaar oid betaald ING carlease de boete voor jouw, ze vragen alleen wel de genoemde bedragen als "administratiekosten. De precieze regeling zal wel per klant verschillen.
Daar zou ik geen problemen mee hebben. Maar 50 euro bij vierde boete is ronduit belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:52 schreef dronkeykong het volgende:
Ik betaal 5 euro per boete, maar dat van jou is wel absurd
Dat zou kunnen inderdaad. ING stuurt de boetes bij mij direct naar mij door, want ze hebben mijn gegevens.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:23 schreef pisnicht het volgende:
Volgens mij is het 12,50 als ze het naar je baas moeten sturen en eerst zelf de boete voldoen. Bij mij is dat sinds kort gewijzigd (al betaalde mijn baas die extra kosten) en krijg ik de boete rechtstreeks verstuurd en moet hem ook zelf voldoen.
Net een boete van 174,- ontvangen dus...
http://www.ingcarlease.nl/eCache/ENG/8/532.htmlquote:Bij een verkeersovertreding ontvangt ING Car Lease de bekeuring. Deze sturen wij naar u of uw bedrijf met het verzoek tot betaling, tenzij anders overeengekomen.
Bij uitblijven van betaling na de eerste aanmaning voldoet ING Car Lease een tweede aanmaning, zodat de kosten niet verder oplopen.
De kosten van de bekeuring, verhoogd met aanmaning- en administratiekosten, zullen vervolgens worden doorbelast.
Ik ook niet, maar dat ligt aan de afspraken die je werkgever met ING Car Lease maakt.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat mag een werkgever ook niet doen. Aangezien de werkgever helemaal geen partij is in deze. Jij bent de berijder en de auto staat op naam van de leasemaatschappij. Ondanks dat je werkgever de maandelijkse betalingen verzorgt.quote:Op donderdag 2 april 2009 08:36 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn auto is ook via detacheerder van ING carlease, en ik heb hier nog nooooit van gehoord, boetes worden gewoon van het loon ingehouden, maar niet nog eens opgehoogd met absurde administratiekosten ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |