Joh, een hoogbejaarde matig of redelijk keeper kost je geen fluit en is meer dan voldoende voor een potje Fok! Cup... Zorg ervoor dat 'ie sympathiek of populair is, zodat je geen TS-hit krijgt en evt. kun je 'm na afloop gewoon weer ontslaan.quote:
Uit noodzaak maar eens speuren dan naar een redelijk keeperquote:Op woensdag 15 april 2009 15:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh, een hoogbejaarde matig of redelijk keeper kost je geen fluit en is meer dan voldoende voor een potje Fok! Cup... Zorg ervoor dat 'ie sympathiek of populair is, zodat je geen TS-hit krijgt en evt. kun je 'm na afloop gewoon weer ontslaan.
Donequote:Op woensdag 15 april 2009 17:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nou, hup... Allemaal uit die schadelijke zon weg en naar IRC toe...
Thanks voor de reminderquote:Op woensdag 15 april 2009 18:35 schreef Xummon het volgende:
3-2 voor
als het nu weer 3-3 wordt dan wordt ik gek
Dan moet Xummon maar gewoon winnen van Gijs, maakt het resultaat tussen jou en Jaheur ook niet meer uitquote:Op woensdag 15 april 2009 17:54 schreef Lyzio het volgende:
Ik zie nu pas dat de wedstrijd tussen mij en Nub.nl niet op neutraal terrein gespeeld wordt.
IK EIS EEN REMATCH!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dan moet Xummon maar gewoon winnen van Gijs, maakt het resultaat tussen jou en Jaheur ook niet meer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
En alweer met een penalty hé!quote:
quote:Na een opstootje in het strafschopgebied kreeg het thuisteam een penalty toegewezen. Clemens Tode wist zo in de 80e minuut de stand weer gelijk te trekken: 3-3. Bifröst-speler Clemens Tode kreeg geel na een zware overtreding.
Verrek, je hebt drie keer 3-3 gespeeldquote:Op woensdag 15 april 2009 18:44 schreef Xummon het volgende:
ik vind die 3 x 3-3 wel award waardig
nouja eerst de resterende 5 minute uitspelen
Zou schandalig zijn als je had verloren.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik schakel ook even de laatste 10 minuten in om te kijken hoe ik ervoor sta
1 - 0 Kai van Velde 41'
1 - 1 Jerry Callens 53'
2 - 1 Dominique Duivenvoorden 79'
2 - 2 Fabiano Coco 82'
2 - 3 Jimmy Nielsen 83'
2 - 4 Fabiano Coco 85'
Kansberekening... Hij heeft een groot middenveldoverwicht (68 resp. 62%) en op alle fronten (links, rechts, centraal) een scoringskans van meer 60%. Kans dat 'ie met gemiddeld 65% balbezit alle kansen in de wedstrijd krijgt is best groot. Dat 'ie er meer dan de helft benut ook.. Tel daar evt. nog wat SE's bij op en je zit op 8-0.. Shit happens..quote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef Lyzio het volgende:
Zijn ratings waren beter, maar geen enorm verschil. Verder had hij 34* tegenover mijn 32.5* en was onze tactiek allebei uitstekend. We speelden óók nog eens allebei 3-5-2. Snap er geen zak van, 8-0 verliezen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:51 schreef Xummon het volgende:
01-04-2009 17:05 Vriendschappelijk Fleur de Lis - Destron Elsloo FC 3 - 3
08-04-2009 17:05 Vriendschappelijk Destron Elsloo FC - Nub.nl 3 - 3
15-04-2009 17:05 Vriendschappelijk FC Bifröst - Destron Elsloo FC 3 - 3
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
...daarna in de wedstrijd tegen Bitfröst een discutabele penalty tegen krijgen...
Pure onmacht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |