En ook niet even waarschuwen ofzo... Dus eigenlijk is het allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Ruudt het volgende:
Ik dacht het al te zien aan je post, ik zag nergens beker regels staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En ook niet even waarschuwen ofzo... Dus eigenlijk is het allemaal jouw schuld![]()
Nieuw voorstel:
Bij een gelijk spel, stel ik voor dat Ruudt er uit ligt en zowel ADO'67 als SC diepFries door gaatHehe, ik dacht die heeft zitten knutselen aangezien foxtrick ervoor zorgt dat er een hoop andere info bij komt als je die tekst kopieert @ HT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ organisatie en sportfreak:
Schiet mij maar lek
In de poulefase moesten we op neutraal terrein en zonder bekerregels. Dus ik netjes ADO'67 in het stadion van Arcturus uitdagen...
sportfreak netjes geaccepteerd en hier gemeld en toen zag ik een paar minuten geleden het licht.. Oja, 't is knock-out, dus moest het weer op neutraal terrein, maar dan juist wel met bekerregels
Voorzover SC diepFries - ADO'67 in een gelijkspel mocht eindigen, stel ik dan maar voor dat ADO'67 door gaat (op uitgescoorde doelpunten ofzo)
Het was vroeg gisterochtend...quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
staat het nog wel vetgedrukt met uitroeptekens gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het was vroeg gisterochtend...
tsja dat is misschien nog wel het meest Koei van allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moest uitgedaagd worden
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Ik moest helemaal niets... Lijkt me dat die 'regel' er is om te voorkomen dat niemand een uitdaging verstuurt.. Niet om te voorkomen dat beide teams een uitdaging versturen. Anyways, ik neem aan dat je er mee akkoord bent dat ik alleen door ga bij een overwinning en dat ingeval gelijkspel of nederlaag ADO'67 door bekert?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja dat is misschien nog wel het meest Koei van allesje moest uitgedaagd worden
welke regel? er is een regel voor de uitspelende ploeg dat als je op zaterdag nog niet uitgedaagd bent je dan pas een uitdaging MOET versturen.. daarvoor is het geen verplichtingquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik moest helemaal niets... Lijkt me dat die 'regel' er is om te voorkomen dat niemand een uitdaging verstuurt.. Niet om te voorkomen dat beide teams een uitdaging versturen. Anyways, ik neem aan dat je er mee akkoord bent dat ik alleen door ga bij een overwinning en dat ingeval gelijkspel of nederlaag ADO'67 door bekert?
Het neerzetten van een lijstje penaltynemers was ook het moment dat ik me vanochtend iets af ging vragenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:04 schreef sportfreak het volgende:
Ik heb gewoon blind geaccepteerd...
Heb gisteren al een opstelling gemaakt voor de wedstrijd, inclusief een volgorde voor eventuele penalty's.![]()
Ooit is er toch soort van 'verplicht' gesteld dat de thuisspelende ploeg de uitdaging 'moet' versturen? Is dat niet een soort van regel dan? Of hebben we het over hetzelfde, maar zeggen we het anders (ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
welke regel? er is een regel voor de uitspelende ploeg dat als je op zaterdag nog niet uitgedaagd bent je dan pas een uitdaging MOET versturen.. daarvoor is het geen verplichtingAls je het daarvoor doet is prima, maar het hoeft niet..
quote:Ik ben er uiteraard mee akkoord.. kan er weinig meer aan veranderen ook
jep.. en als je even naar het lijstje kijkt.. ben je de uitspelende ploegquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het neerzetten van een lijstje penaltynemers was ook het moment dat ik me vanochtend iets af ging vragen
[..]
Ooit is er toch soort van 'verplicht' gesteld dat de thuisspelende ploeg de uitdaging 'moet' versturen? Is dat niet een soort van regel dan? Of hebben we het over hetzelfde, maar zeggen we het anders (ik ben er bang voor)
En excuses voor het +3 schoppen van je trainee!quote:
Kan jij ook weinig aan doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En excuses voor het +3 schoppen van je trainee!
Daarom kan ik nog wel even net doen alsof ik meeleefquote:
True storyquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:58 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daarom kan ik nog wel even net doen alsof ik meeleef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |