quote:Op woensdag 1 april 2009 15:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jij bent ook echt kankerdom heh?Goeie grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ik maak zelf tieten websites, maar tieten in de natuur blijven het leukst natuurlijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Google gewoon 'tieten', kunnen jullie ook weer fappen. Damn.
Wel nog op 1 april doen hèquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef TheClown1 het volgende:
Pics volgen nog. Ik heb ze via mms gekregen en post ze zodra ik thuis ben
Ik zag eerst dat beest met die bloemen in z'n mond en dacht "wat is er nou raar aan deze foto". Toen opeens zag ik het. Hoe onschuldig ben ik?!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:11 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik heb de foto al!
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Yellow+flowers
quote:
dat is gewoon een verkapte tvp voor de pics!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Google gewoon 'tieten', kunnen jullie ook weer fappen. Damn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 april zeker jaquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef TheClown1 het volgende:
Pics volgen nog. Ik heb ze via mms gekregen en post ze zodra ik thuis ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |