Ligt er natuurlijk aan wat voor CPU je hebt want bij mijn asus eee box duurt hfcc 20 uur en bij mijn quad core 2 a 4 uurquote:Op donderdag 2 april 2009 19:49 schreef Eronymus het volgende:
Als ik naar de punten kijk dan gaat Help Fight Childhood Cancer aan kop met 98.20 punten per uur runtime maar deze jobs duren hier ook het langst (gem. 6,5 uur).
Gem punten per uur runtime: FAH 44.91, HCC 77.68, HFCC 98.20 en HPF2 60.82.
krijg je punten per onderdeel van het project of per % Dat je afmaakt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Mist het volgende:
Welkom Cablegunmaster! Ik zie je er al tussen staan bij de ledenlijst van DPC, eerst zonder en daarna met [DPC]FOKschaap. ervoorNog geen resultaat ingeleverd, maar dat komt vanzelf.
Hier onze stampedestats van gisteren. Playdoh zit hier nog niet tussen. Kan een interessant achterhoedegevecht worden tussen Eronymus en mij![]()
Overigens heeft joosd geen [DPC]FOKschaap. voor zijn naam staan!
maakt dat echt uit?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:51 schreef Mist het volgende:
Overigens heeft joosd geen [DPC]FOKschaap. voor zijn naam staan!
Met die Xeon quadcore ga je wel een hoop resultaten maken jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:58 schreef joosd het volgende:
[..]
maakt dat echt uit?
Bedoel bij DPC is bekend dat ik bij fokschaap meedraai.
alleen ik zag op 1 april dat ik me zelf had ingedeeld bij fok/fos4 ofzoiets ipv dpc vandaar 0 puntjes
ik heb alle projecten lopen. draai nu met een duocore 6700 @2,66GHz en een Xeon quadcoe @2GHz. Ben benieuwd of dat iets opleverd!
Het maakt in zoverre wat uit dat de punten die je verdient, als je het er wel voor hebt staan, bij de normale FOKschaap punten opgeteld worden. WCG kent namelijk wel teams zoals DPC, maar geen subteams zoals [DPC]FOKschaap. Statsbakkers zoals deze gebruiken daarom het gedeelte voor de punt om de subteams uit elkaar te houden. We staan nu op plaats 94 bij DPC. Als subteam hebben we 6 schaapjes ipv de 11 die zich bij de stampede hebben aangemeld voor het tijdelijke FOK! stampede team.quote:maakt dat echt uit?
Bedoel bij DPC is bekend dat ik bij fokschaap meedraai.
alleen ik zag op 1 april dat ik me zelf had ingedeeld bij fok/fos4 ofzoiets ipv dpc vandaar 0 puntjes
wacht maar tot morgen....quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:53 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Met die Xeon quadcore ga je wel een hoop resultaten maken ja
Hoeveel taken doet hij nu tegelijk?quote:Op zondag 5 april 2009 16:03 schreef LightLuke het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat mijn quad niet op volle kracht draait want de cpu belasting is steeds rond de 50%
Hij draait op dit moment 4 taken te gelijk maar de load is meestal rond de 50% af en toe schiet hij wel uit naar 100%.quote:Op zondag 5 april 2009 22:52 schreef puss_in_boots het volgende:
[..]
Hoeveel taken doet hij nu tegelijk?
Als je volgens een werkprofiel van de WCG site draait dan kan het zijn dat er nog standaard max 2 processors staat ingesteld: " On multiprocessors, at most use: 2 processors". Dit kun je op de WCGsite instellen onder ´my grid´/ device manager / device profile bij de ´processor usage´. Je kunt ook eerst met een lokaal profiel testen: in de boinc manager ´geavanceerd´/ lokale voorkeuren: gebruik maximaal 100% van de processoren; vervolgens niet vergeten: `geavanceerd` / lokale voorkeur inlezen´ om dat profiel te starten.
Ik ben nog even aan het expirimenteren met de settingsquote:Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef Mist het volgende:
Weet je zeker dat je zowel op de site in je profiel als lokaal in je client hebt ingesteld dat ie alle cores 100% mag gebruiken?
toe maarquote:Op maandag 6 april 2009 17:20 schreef joosd het volgende:
[ afbeelding ]
jaja o.a. met behulp van een dual xeon quadcore.. ik moet zeggen die loopt erg goed.
ik heb een paar servertjes @work aan het werk gezet afgelopen zaterdag![]()
voor de eerste helft van vandaag zijn er overigens 16,5d bij elkaar gegrabbeld.
moeilijk te zeggen bij mij staat het schaapje niet altijd even lang aan en het is ook afhankelijk van soort job want sommige duren wat langer waardoor het resultaat pas dag later af is.quote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef cablegunmaster het volgende:
hoeveel punten hebben jullie ongeveer per dag ?
Ik kom niet verder dan een punt of 500 per dag, maarja mijn pc'tje is al bejaard. Ach alle beetje helpen, dat is juist het idee van dit soort projecten.quote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef cablegunmaster het volgende:
hoeveel punten hebben jullie ongeveer per dag ?![]()
dan noem ik de ene VERWIJDER ME en de ander in de goeie naamquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef Mist het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan een punt of 500 per dag, maarja mijn pc'tje is al bejaard. Ach alle beetje helpen, dat is juist het idee van dit soort projecten.
Ik zie dat jij inmiddels al 10 resultaten hebt ingeleverd, dus het werkt naar behoren. Ze zijn alleen wel op het account cablegunmaster binnengekomen, niet op [DPC]FOKschaap.Cablegunmaster. Dus vooralsnog tellen ze niet mee voor FOKschaap... Ik weet niet precies hoe je die installatie hebt aangepakt (het FOKschaap account is opmerkelijk genoeg iets later aangemaakt, gaat het om één pc eigenlijk?), wellicht kun je je naam nog aanpassen.
wel metquote:
Ja, heb alles volgens de OP gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wel met
[DPC]FOKschaap.GenUli?
je kan je username veranderen als je bent ingelogd in de site![]()
Ja op GoT was al aan het licht gekomen dat er een verschil zat tussen de gewone stats en de stampede stats. Het blijkt dat de laatste op een vroeger tijdstip worden opgehaald, waardoor de scores verschillen. Morgen zul je in de stampede stats extra veel punten hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:25 schreef LightLuke het volgende:
bij mij is ongeveer 4k aan punten niet mee geteld in de stats van gister ik had namelijk 5,2k punten gehaald
yep het verschil zit hem in 24 uur savonds (nl tijd) en 24 uur savonds internet tijd. dat is effectief om 02:00 uur nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef Mist het volgende:
[..]
Ja op GoT was al aan het licht gekomen dat er een verschil zat tussen de gewone stats en de stampede stats. Het blijkt dat de laatste op een vroeger tijdstip worden opgehaald, waardoor de scores verschillen. Morgen zul je in de stampede stats extra veel punten hebben.
Heerlijk dan want ik ga naar een record aantal results vandaagquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef Mist het volgende:
[..]
Ja op GoT was al aan het licht gekomen dat er een verschil zat tussen de gewone stats en de stampede stats. Het blijkt dat de laatste op een vroeger tijdstip worden opgehaald, waardoor de scores verschillen. Morgen zul je in de stampede stats extra veel punten hebben.
dankjequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Mist het volgende:
Ik ben zo vrij geweest de jongste schapen aan te melden voor het stampedeteam FOKschaap. Het leek me aannemelijk dat jullie ook in de stampede Fok! wel willen versterkenMisschien lukt het nog van de laatste plaats te geraken..
10K punten per dag is nice!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:21 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Heerlijk dan want ik ga naar een record aantal results vandaag
Whehe ook maar net, nu kijken of we wat vaker van de laatste plek kunnen blijven.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef joosd het volgende:![]()
een nieuw niet zo mak schaap in het stampede team
StudaBaker
en hierdoor staan we niet meer als laatste team bij DPC
stampede stats
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:58 schreef Mist het volgende:
[DPC]FOKschaap heeft gisteren de mijlpaal van 1.000.000 punten op WCG gehaald![]()
Alle negen (hier stukje scrollen) FOKschapen hadden gisteren punten, voor Dujour en GenUli waren dat de eerste! Wie wordt het tiende schaap bij WCG??
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:52 schreef Ogri het volgende:
En weer een lid erbij...in ieder geval een opteron 9650 en zal nog eens zien welke servers op het werk het spontaan wat drukker gaan krijgen
we groeien vanzelfquote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Mist het volgende:
Jaja, gisteren zijn we de Calfs gepasseerd! Zie de stampede hitparade.
Met de dagelijkse scores kunnen we inmiddels prima mee met de Kluizenaars en Curehunters. In de totaalstand lijken zij echter in het begin van de stampede een te grote voorsprong te hebben gepakt..
wat betekent stampede?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:33 schreef Mist het volgende:
Ja het was een mooie stampede, gelukkig de Calfs voorgebleven en dus geen laatste geworden!
Ik ben erg benieuwd in hoeverre FOKschaap nu actief blijft op WCG. De laatste dagen staat het subteam meestal in de top 30Wisheh! gaat erg goed, en Roops dat zijn flink wat projecten, sommige ken ik niet eens
Ik zou trouwens niet weten waarom je in een oud topic (gestart in 2007) met een gedateerde OP zou willen verder gaan? In dat topic is het laatste jaar nauwelijks gepost, terwijl er hier nu toch wel weer wat activiteit is en nieuwe leden. Dan kunnen we beter een mod vragen om het woord stampede uit deze titel te halen.
momenteel even alleen de 2 pc's die het werk doen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wat betekent stampede?
http://en.wikipedia.org/wiki/Stampede
nvm![]()
Subteam: [DPC]FOKschaap
Punten erbij: Naam Punten totaal:
1. 7096 [DPC]FOKschaap.Wisheh! 80192
2. 5135 [DPC]FOKschaap.Valing 312463
3. 5036 [DPC]FOKschaap.Playdoh 247617
4. 3826 [DPC]FOKschaap.Nizno 72337
5. 3108 [DPC]FOKschaap.Cablegunmaster 59353
6. 2515 [DPC]FOKschaap.KEESsie 783044