Ben je nog daar, zeg maar tegen S. dat er nog een lading info aankomt!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Gerk.
Hij weet niet eens waar je bedrijf zit.
Balkon+stoel+laptop+zonnebril=contentanalyse schrijven in de zonquote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef r8ality het volgende:
Ik wil in de tuin zitten goddamnit, niet binnen laptops imagen.
Luie kudtstudenten ook altijdquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef febster het volgende:
[..]
Balkon+stoel+laptop+zonnebril=contentanalyse schrijven in de zon.
quote:werkzaamheden:
Je verleent 1e-lijns gebruikersondersteuning aan medewerkers en klanten
Je handelt klantencontacten op een efficiënte en klantvriendelijke wijze af en draagt zorg voor de daaruit voortvloeiende administratieve handelingen
Je onderhoudt telefonische contacten met leveranciers en derden
Je bent verantwoordelijk voor de signalering van veel voorkomende problemen
Je zorgt voor een juiste informatieverstrekking omtrent producten, diensten en interne procedures
profiel:
Bezig met een HBO of WO opleiding
Beschikbaar in de ochtend- middag- of avonduren (tussen 8:00 en 20:00 uur), voor minimaal 12 uur per week
Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid
Je bent sensitief, proactief en flexibel
Affiniteit met automatisering en administratieve processen is belangrijik om de functie met plezier uit te kunnen voeren
I knowquote:Op woensdag 1 april 2009 16:36 schreef r8ality het volgende:
Ik heb al een baan Levi. En ik denk dat ik met school kap
.
niet doen joostsel, juist in deze tijd zoeken ze weer mensen met papiers!quote:Op woensdag 1 april 2009 16:36 schreef r8ality het volgende:
Ik heb al een baan Levi. En ik denk dat ik met school kap
.
quote:Op woensdag 1 april 2009 16:42 schreef Levitation het volgende:
Mijn moeder belde net... begint heel verhaal. Ik heb geen idee waar ze het over heeft. Heeft ze de verkeerde dochter gebeld.![]()
Moeders
klopt, we zitten 100 meter van elkaar en hij is hier nog nooit geweest, hij weet alleen in hetzelfde pand als zij de broodjes bestellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van Gerk.
Hij weet niet eens waar je bedrijf zit.
je bent er te lang uit geweest, dan lukt het gewoon niet meerquote:Op woensdag 1 april 2009 16:58 schreef r8ality het volgende:
De afgelopen drie semesters ben ik aan de 2 jaar begonnen die ik nog moet. Drie keer opnieuw ja. Ik heb geen zin in afstudeerstage, helemaal niet in de eindpresentatie en ik ben het beu om verantwoording te moeten afleggen aan groepsgenoten als ik een keer een week geen zin heb.
Ik wil mezelf en mijn omgeving niet meer voor de gek houden...
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:11 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dat ik beter weer kan beginnen aan iets studie-achtigs als ik zelf echt de motivatie heb, en niet omdat het vanwege omgeving/moraal moet..
ben jij nog in tillie?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef bleiblei het volgende:
Ik mag vast niet melden dat ik het toendertijd al aankondigde hé?![]()
Maareh, je moet gewoon doen wat je denkt dat het beste is. Mits je wel zeker weet dat je niet over een jaar of 4 komt janken dat je vast zit qua werk, meer wil en het niet eerlijk is dat je geen koophuis van een half miljoen kan kopen.
Erg vreemd is het namelijk niet dat mensen die wat van je moeten zich verantwoording vragen als je een week geen zin hebt. Of je nu als ondernemer je geld verdient met Yeah IT, je bij OGD werkt of je studeert.
Mijn idee van een beetje functioneren houdt in dat iedereen iets doet voor zijn/haar/het vreten & slaapplek.
Jullie ook al?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef r8ality het volgende:
Leerlingen van HAVO4 op het SCE waren toen straks bezig in techniekruimte (het zogenaamde sciencelab):
- met robots spelen van Lego NXT
- warmtewisselaar bestuderen
- zelf een schakeling solderen (toch wel raar om meiden over condensators, weerstanden en soldeerbouten te horen praten)
Het enige boeiende wat wij ooit gedaan hebben bij techniek was een kunststof pennenbakje maken, en dat was in de brugklas. 4 en 5 VWO op het van Maerlant deed ik N + T, en daar hadden we niet eens een technieklokaal.
Eerste anderhalf jaar ging prima. Daarna naar Zweden geweest, en toen ineens was het over. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef bleiblei het volgende:
Ik mag vast niet melden dat ik het toendertijd al aankondigde hé?![]()
Maareh, je moet gewoon doen wat je denkt dat het beste is. Mits je wel zeker weet dat je niet over een jaar of 4 komt janken dat je vast zit qua werk, meer wil en het niet eerlijk is dat je geen koophuis van een half miljoen kan kopen.
Erg vreemd is het namelijk niet dat mensen die wat van je moeten zich verantwoording vragen als je een week geen zin hebt. Of je nu als ondernemer je geld verdient met Yeah IT, je bij OGD werkt of je studeert.
Mijn idee van een beetje functioneren houdt in dat iedereen iets doet voor zijn/haar/het vreten & slaapplek.
En als ie daar een week geen zin in heeft?quote:Op woensdag 1 april 2009 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben jij nog in tillie?
OT: Joost werkt ook gewoon hoordaar hoor je hem niet over zeuren
Whraaaa, Theurlings. Die gast zat ook vast in de 80-er jaren ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie ook al?
Oh wacht, Lorentz, Thurlings, pennenbakje
En vergeet de zenuwenspiraal niet
Dan neemt ie vakantiedagen op, net als alle andere mensenquote:Op woensdag 1 april 2009 17:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En als ie daar een week geen zin in heeft?
Of gaat dat niet gebeuren?
Als dat zo is heb ik niets gezegd.
Op m'n werk doe ik wat ik leuk vind. En ondanks dat daar wat mindere dagen bijzitten, ga ik wel. En anders meld ik me wel ziek. Boeit toch geen flikker, want ze hoeven me niet te betalen als ik niet kom.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En als ie daar een week geen zin in heeft?
Of gaat dat niet gebeuren?
Als dat zo is heb ik niets gezegd.
Die was toen aangereden door een scooter op z'n achterpad, dat weet ik nogquote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Whraaaa, Theurlings. Die gast zat ook vast in de 80-er jaren ofzo. Of hij had inmiddels teveel kunststof-dampen gesnoven
.
Nobo: stinken en een rode alcoholneusquote:Op woensdag 1 april 2009 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die was toen aangereden door een scooter op z'n achterpad, dat weet ik nog
Liever Thurlings dan Nobo trouwens
en Mariliequote:Op woensdag 1 april 2009 17:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nobo: stinken en een rode alcoholneus. Maar ik kon ooit wel om hem lachen tijdens bio.
Doesn't ring a bell...quote:
Dan heb je nog geluk ander had je colt op de koffie gehad vanmiddag.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
klopt, we zitten 100 meter van elkaar en hij is hier nog nooit geweest, hij weet alleen in hetzelfde pand als zij de broodjes bestellen.
Heeft mijn moeder geen last vanquote:Op woensdag 1 april 2009 16:42 schreef Levitation het volgende:
Mijn moeder belde net... begint heel verhaal. Ik heb geen idee waar ze het over heeft. Heeft ze de verkeerde dochter gebeld.![]()
Moeders
wow...iemand die niet alleen van 9 tot 5 hier postquote:
rond die tijd ergens....kom vanuit W. dus ligt aan het verkeerquote:
Ik heb geen haastquote:Op woensdag 1 april 2009 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rond die tijd ergens....kom vanuit W. dus ligt aan het verkeer
je hebt er vast nog wel 1quote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen haast
Heb je een slechte film?
Of kijken we er een die ik nog heb?
ik neem flightplan wel mee andersquote:Op woensdag 1 april 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk het
MAar weet niet zeker!
En ik twijfel wat ik nu moet doen
Lezen denk ik zometeen in bed
hopelijk zit daar geen bijbelverhaal in verwerktquote:Op woensdag 1 april 2009 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
O ja, die moesten we ook nog kijken!
Huiliequote:Op woensdag 1 april 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wow...iemand die niet alleen van 9 tot 5 hier post
Daar doen wij niet aanquote:Op woensdag 1 april 2009 23:14 schreef Juupzonderc het volgende:
[..]
Als ik jullie niet meer zie voor die tijd, neuk ze
Sorry dat ik nog meer "leven" heb.quote:Op woensdag 1 april 2009 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wow...iemand die niet alleen van 9 tot 5 hier post
Moet je nu niet werken dan?quote:Op donderdag 2 april 2009 08:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry dat ik nog meer "leven" heb.Moest huiswerk maken.
![]()
En we hebben de vakantie geboekt!Het grote aftellen is weer begonnen.
Hard, hard.... Niet echt, wel krijg ik de een na de andere auto.quote:
Auto's krijgen?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hard, hard.... Niet echt, wel krijg ik de een na de andere auto.Verdien ik nog geld voor die lul ook.
Het enige wat er boven zit is zijn beheer bv. Die overigens de laatste 3 jaar een winst heeft gemaakt a 140.000 euro. De bv waar ik voor werk 160.000 verlies.( incl zijn verbouwing aan zijn huis a 70.000 euro) Dus hij is lekker aan het schuiven met z'n cijfers.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Auto's krijgen?
Maar is het ook echt zijn zaak of gaat het geld stiekem naar iemand boven hem weer?
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hard, hard.... Niet echt, wel krijg ik de een na de andere auto.Verdien ik nog geld voor die lul ook.
En even bij de belasting aankaarten dat zijn huis er ineens zo mooi uitziet is geen planquote:Op donderdag 2 april 2009 09:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het enige wat er boven zit is zijn beheer bv. Die overigens de laatste 3 jaar een winst heeft gemaakt a 140.000 euro. De bv waar ik voor werk 160.000 verlies.( incl zijn verbouwing aan zijn huis a 70.000 euro) Dus hij is lekker aan het schuiven met z'n cijfers.
Dat is niet nodig, ik win het wel op basis van LIFO.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:34 schreef Inu het volgende:
[..]
En even bij de belasting aankaarten dat zijn huis er ineens zo mooi uitziet is geen plan
Werken laat zich beter combineren met fokken dan huiswerk maken.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je nu niet werken dan?
Of mag je dan wel fokken itt tijdens je huiswerk?
Lijkt een ex-werkgever van mij wel, hij had geen geld om ons te betalen maar wel om privé van alles te doen en had een deel van het bedrijf in een Ltd ondergebrachtquote:Op donderdag 2 april 2009 09:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het enige wat er boven zit is zijn beheer bv. Die overigens de laatste 3 jaar een winst heeft gemaakt a 140.000 euro. De bv waar ik voor werk 160.000 verlies.( incl zijn verbouwing aan zijn huis a 70.000 euro) Dus hij is lekker aan het schuiven met z'n cijfers.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 2 april 2009 09:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Leuk
Veel drinken mee de woestijn in nemen
ik was met een kandidaat op pad, dus ik was toch niet in da house.quote:Op woensdag 1 april 2009 17:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan heb je nog geluk ander had je colt op de koffie gehad vanmiddag.
eh dat hoort zo met beheer bv's, de onderliggende bv's mogen verlies lijden, maar de beheerbv is hijzelf..quote:Op donderdag 2 april 2009 09:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
bier, wiksy, enz enzquote:
Dat kan wel zijn. Maar zo kan je iedereen eruit werken op economische gronden.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh dat hoort zo met beheer bv's, de onderliggende bv's mogen verlies lijden, maar de beheerbv is hijzelf..
Denk aan Kroymans..
Klopt, of deels failliet gaan en al je schuldeisers (incl personeel) met lege handen laten staan.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn. Maar zo kan je iedereen eruit werken op economische gronden.
je wil als ondernemert ook geen werknemer van je werkmij zijn...quote:Op donderdag 2 april 2009 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, of deels failliet gaan en al je schuldeisers (incl personeel) met lege handen laten staan.Het is niet voor niets dat veel ondernemingen deze opzet hebben.
Doet GM nu ook, failliet gaan, schuldeisersquote:Op donderdag 2 april 2009 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, of deels failliet gaan en al je schuldeisers (incl personeel) met lege handen laten staan.Het is niet voor niets dat veel ondernemingen deze opzet hebben.
Je weetsquote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef r8ality het volgende:
Das altijd. Beheer BV boven productie en eventueel in- en verkoop BV. Geld van productie-BV doorsluizen naar beheer-BV en klaar.
hier -> vergiffenisquote:
Dat zit er inderdaad dik in dat het bij GM zo zal gaan.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Doet GM nu ook, failliet gaan, schuldeisersen opnieuw beginnen.
Niet mijn style maar zo doen de meesten het, inclusief DAF en andere bedrijfs
Dat zeg ik, zo deed Daf het ook. de meeste hebben idd geen keuze omdat ze teveel omzet van 1 klant af lieten hangen. Hopelijk zijn ze nu wijzer.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad dik in dat het bij GM zo zal gaan.
En alle toeleveranciers dragen de pijn, maar gaan uiteindelijk toch wel weer zakendoen met GM, omdat ze simpelweg geen keuze hebben.En daar rekent GM dus ook op.
Dat is nu niet echt een markt waar je "even" instapt als ondernemer. Een autofabriek is best duur. Daarbij valt GM niet weg, ze gaan failliet en maken een doorstart.quote:Op donderdag 2 april 2009 09:56 schreef r8ality het volgende:
Nou. Met wegvallen van GM komt er weer meer vraag naar andere fabrikanten. Dus dan kunnen ze daar aan leveren.
En die krijg je ook nooit meer terug?quote:Op donderdag 2 april 2009 09:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zo deed Daf het ook. de meeste hebben idd geen keuze omdat ze teveel omzet van 1 klant af lieten hangen. Hopelijk zijn ze nu wijzer.
Ik ben met mijn toko ook niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomen hoor, ik mis 65K door een faillissement.
Ik denk niet dat het geldt als je niet goed met je zus kunt opschietenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:05 schreef r8ality het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ken_je_gelukkig.html
Hier klopt echt helemaal niks van.
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:01 schreef Levitation het volgende:
Hopelijk hebben ze bij GM wel een wijze les geleerd en gaan ze in plaats van Hummers en Ford SUV's nu inzetten op de productie van kleinere (goedkopere) auto's.
Ja, maar da's dus mooi wél het probleem van GM. Daar ging het mis.quote:
Ik denk eerder exorbitante bonussen, financieel wanbeleid etc. Porsche maakt ook belachelijk dure auto's, ook suv's, verkopen weinig aantallen en die overleven prima.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus mooi wél het probleem van GM. Daar ging het mis.
Adblock plusquote:
neequote:
Mooi klote dus.quote:
Is idd echt super oneerlijk...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mooi klote dus.65k is echt veel geld.
![]()
Ik vind eigenlijk dat er best wat striktere regelgeving mag komen rondom faillisementen, er wordt nu nog veel te veel gekloot met failiet gaan en doorstarten en de rest het nakijken geven.
daar ben ik het ook niet mee eens maar men is er mee bezig geweest dat aan te pakken maar dit werkt flink tegengewerkt..quote:Op donderdag 2 april 2009 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Is idd echt super oneerlijk...
Je zou denken dat ze alsnog moeten betalen zodra het weer beter gaat, maar niet dus
Door advocaten die veel geld verdienen als curator?quote:Op donderdag 2 april 2009 10:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar ben ik het ook niet mee eens maar men is er mee bezig geweest dat aan te pakken maar dit werkt flink tegengewerkt..
Al een redelijke tijd niet meer neequote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef r8ality het volgende:
Ben je misschien toch een beetje blond?.
op zeker!quote:Op donderdag 2 april 2009 10:54 schreef r8ality het volgende:
Ben je misschien toch een beetje blond?.
de politiek ansich...quote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Door advocaten die veel geld verdienen als curator?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | FROM (SELECT election.election_year, Count(election.Candidate) as CountCandidate FROM election GROUP BY election.election_year) a, (SELECT MAX(b.CountCandidate) as HoogsteCandidate FROM (SELECT election_year, Count(election.Candidate) as CountCandidate FROM Election GROUP BY Election.election_year) b) c WHERE a.CountCandidate = c.HoogsteCandidate |
Heb gisteren van frustratie zitten janken.quote:
We moeten al jouw posts maar eens gaan doorsturen naar de rectorquote:Op donderdag 2 april 2009 11:05 schreef r8ality het volgende:
Toch eens een klassenlijst opvragen van VWO-6.
Ik heb daar ook zo'n tyfushekel aan. Ik zoek dat wel uit op het moment dat ik dat nodig hebquote:Op donderdag 2 april 2009 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb gisteren van frustratie zitten janken.Het lukte me écht niet.
Ik heb zo'n zin in het tentamen van as woensdag. NOT.
Ik wist wat ik wilde en in welke volgorde. Maar welke idioot heeft SQL zo ontworpen dat je daar 3 subqueries voor nodig hebt!quote:Op donderdag 2 april 2009 11:13 schreef bleiblei het volgende:
Zo ingewikkeld is die query toch niet?.
Wel ff goed nadenken in welke volgorde je wat wil. Maar tis iig. niet zo een ellende als PL SQL![]()
.
Ik ben blij dat ze geen proxy hebben draaien neequote:Op donderdag 2 april 2009 11:11 schreef Inu het volgende:
[..]
We moeten al jouw posts maar eens gaan doorsturen naar de rector
Die had ik al af.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:17 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo'n tyfushekel aan. Ik zoek dat wel uit op het moment dat ik dat nodig heb. En ben blij dat je geen INNER JOIN bullshit etc. hebt
.
Ik snap de query wel, kon het alleen niet zelf verzinnen.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:23 schreef r8ality het volgende:
Als ik er tien minuten op ga studeren snap ik die query trouwens wel, maar ik heb er geen zin in.
dat moet je ook niet doen. Hakken... welke idioot heeft dat verzonnen..:?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:27 schreef Inu het volgende:
Ik heb spierpijn in mn kuiten van het lopen op hakken gisteren
Een man! Kont naar achteren tieten naar voor.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen. Hakken... welke idioot heeft dat verzonnen..:?
Is heel goed voor je onderste buikspieren en je bekkenbodem.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat moet je ook niet doen. Hakken... welke idioot heeft dat verzonnen..:?
Kwestie van oefenen.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:27 schreef Inu het volgende:
Ik heb spierpijn in mn kuiten van het lopen op hakken gisteren
Mijn nieuwe zomerschoenen hebben dus hakken, dus nu moet ik het wel lerenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kwestie van oefenen.![]()
Ik krijg alleen problemen met mijn benen van hakken.Slijmbeursontstekingen enzo.
dan blijf uit mijn buurt, anders lijk ik nog kleinerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn nieuwe zomerschoenen hebben dus hakken, dus nu moet ik het wel leren
Ik heb wel meer schoenen met hakken, maar uiteindelijk loop ik toch het meeste op platte schoenen. Ik ben toch al zo lang
Maar ik begreep uit vorige topics dat ik naast jou dunner lijk, dat is dan wel weer een voordeelquote:Op donderdag 2 april 2009 11:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan blijf uit mijn buurt, anders lijk ik nog kleiner
Je hebt me vast wel ooit op hakken gezienquote:Op donderdag 2 april 2009 11:36 schreef r8ality het volgende:
Lotte op hakken.
Om met de woorden van Artic te spreken: foto!.
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik begreep uit vorige topics dat ik naast jou dunner lijk, dat is dan wel weer een voordeel![]()
[..]
Volgens mij niet...quote:Je hebt me vast wel ooit op hakken gezien
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar ik begreep uit vorige topics dat ik naast jou dunner lijk, dat is dan wel weer een voordeel![]()
[..]
das ook zo, kom maar lekker naast me staan
Tof dat je dat zegtquote:
Soms zie je na flink wat soulsearching (en een loopbaanspecialist) toch opeens het lichtquote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt weer wel!
Al verbaas ik me nog steeds in de omslag.
Als ik hakken aandoe van 20 cm wel jaquote:Op donderdag 2 april 2009 12:03 schreef febster het volgende:
Lotte, ben je met hakken langer dan 2 meter trouwens?
Ik ook, bij hakken van 30,5 cm.quote:
Tja... ik kan me voorstellen dat niet iedereen gewoon door kan gaan met een studie als die studie toch niet helemaal "het" blijkt te zijn. Maar mijn ervaring is juist dat het hebben van een papiertje uiteindelijk belangrijker is dan welk papiertje je precies bezit. Ik ben ook op een IT functie aangenomen met mijn MER diploma. Belangrijkste is vaak dat je een bepaald opleidingsniveau hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:01 schreef febster het volgende:
[..]
Tof dat je dat zegt.
Reaal: als de echte motivatie er niet is moet je er gewoon mee kappen. Diep van binnen weet je precies hoe het zit is mijn ervaring, en achteraf gezien moet je dan gewoon niet gaat studeren ook al pushed je omgeving van wel.
Manier van onderwijs scheelt ook veel. Middelbare school ging in principe prima. Leren, uit je kop stampen, sommen maken, proefwerk, klaar. Tweede fase werd al meer in groepjes werken en praktische opdrachten maken, waar ik nooit zin in had. Bij de Fontys ging dat vrolijk door, vandaar ws. de grote moeite om de opleiding te voltooien.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja... ik kan me voorstellen dat niet iedereen gewoon door kan gaan met een studie als die studie toch niet helemaal "het" blijkt te zijn. Maar mijn ervaring is juist dat het hebben van een papiertje uiteindelijk belangrijker is dan welk papiertje je precies bezit. Ik ben ook op een IT functie aangenomen met mijn MER diploma. Belangrijkste is vaak dat je een bepaald opleidingsniveau hebt.Bijscholen kan altijd nog als je eenmaal werkt (ok, da's kut, maar kan wel
) en wel weet welke kant je op wilt.
Op de universiteit heb je ook geen praktische opdrachten en groepjesquote:Op donderdag 2 april 2009 12:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Manier van onderwijs scheelt ook veel. Middelbare school ging in principe prima. Leren, uit je kop stampen, sommen maken, proefwerk, klaar. Tweede fase werd al meer in groepjes werken en praktische opdrachten maken, waar ik nooit zin in had. Bij de Fontys ging dat vrolijk door, vandaar ws. de grote moeite om de opleiding te voltooien.
Als ik nu bijvoorbeeld Microsoft en Cisco papiertjes ga halen, is het weer hetzelfde als de oude middelbare school. Leren, uit je kop stampen, en tentamen invullen.
En met die papiertjes wordt ik bij elk willekeurig IT-bedrijf zo aangenomen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:
Brood met kaasJummie
Huis in V'hoven heeft waarschijnlijk zaterdag geen kijkers gehad.Makelaar belde net of we nog interesse hebben.
En natuurlijk blablabla, verkoper heeft geen haast, blabla...
Zijn echt onwijs veel huizen die geen kijkers hebben gehad inderdaad...quote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef Levitation het volgende:
Brood met kaasJummie
Huis in V'hoven heeft waarschijnlijk zaterdag geen kijkers gehad.Makelaar belde net of we nog interesse hebben.
En natuurlijk blablabla, verkoper heeft geen haast, blabla...
Ah, eigenlijk ben je gewoon een sociopaatquote:Op donderdag 2 april 2009 12:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Manier van onderwijs scheelt ook veel. Middelbare school ging in principe prima. Leren, uit je kop stampen, sommen maken, proefwerk, klaar. Tweede fase werd al meer in groepjes werken en praktische opdrachten maken, waar ik nooit zin in had. Bij de Fontys ging dat vrolijk door, vandaar ws. de grote moeite om de opleiding te voltooien.
Als ik nu bijvoorbeeld Microsoft en Cisco papiertjes ga halen, is het weer hetzelfde als de oude middelbare school. Leren, uit je kop stampen, en tentamen invullen.
MCSA en MCSE doen het inderdaad goed bij IT-bedrijven. Dan kom je er ook wel.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
V. en ik hebben net even mail-overleg gehad.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus, jullie wachten totdat zij met een lager bod komen.
En ondertussen weten zij verdomd goed dat jullie nog steeds interesse hebben.
Dit is écht een machtsstrijd.
MCSE schijnt niet zo moeilijk te zijn, MCSA is lastiger. Overigens heb je daar ook gradaties in.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
MCSA en MCSE doen het inderdaad goed bij IT-bedrijven. Dan kom je er ook wel.![]()
Schijnt wel heel pittig te zijn.
Nee, maar ik doe dingen wanneer ik wil. Niet wanneer anderen dat perse willenquote:Op donderdag 2 april 2009 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, eigenlijk ben je gewoon een sociopaat
daar moet je dan nog wel aan werken, want in het bedrijfsleven werkt dat ook niet zoquote:Op donderdag 2 april 2009 12:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe dingen wanneer ik wil. Niet wanneer anderen dat perse willen.
Dat werkt toch verbazingwekkend beter dan op schoolquote:Op donderdag 2 april 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar moet je dan nog wel aan werken, want in het bedrijfsleven werkt dat ook niet zo
Je kan ze zo onderhand wel voor gaan rekenen hoeveel die machtstrijd ze heeft gekost.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
V. en ik hebben net even mail-overleg gehad.We laten ze nog weer een paar weken wachten en dan zien we wel weer. Wij hebben nóg meer tijd dan de verkopers.
Is pas 2 maanden geleden dat we hebben geboden. Maar als we weer gaan bieden zullen we daar misschien wel op wijzen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je kan ze zo onderhand wel voor gaan rekenen hoeveel die machtstrijd ze heeft gekost.
Ze even met hun neus in de feiten drukken.
"wij boden jullie toen x, nu bieden wij nog steeds x maar heeft het wel 6 maanden * hypotheek gekost. Beetje jammer van het geld niet waar?"
Heb even wat gemistquote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kudt, tegels komen 14 april bij de importeur binnen
Dat wil dus zeggen dat ik zelf naar Amsterdam moet rijden die dag om ze op te halen en dan meteen die dag nog moet beginnen met tegelen
omdat op 18 april de pleepot moet hangenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb even wat gemistmaar waarom moet je meteen dezelfde dag beginnen met tegelen?
Jullie hebben toch een boom in de tuin!?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat op 18 april de pleepot moet hangen
Bestel dan volgende keer wat eerderquote:Op donderdag 2 april 2009 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kudt, tegels komen 14 april bij de importeur binnen
Dat wil dus zeggen dat ik zelf naar Amsterdam moet rijden die dag om ze op te halen en dan meteen die dag nog moet beginnen met tegelen
Dan was de levertijd gewoon langer geweest en waren ze nog op 14 april binnen gekomen.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bestel dan volgende keer wat eerder.
En hoe moet ik dan piesenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een boom in de tuin!?![]()
Inderdaad! SQ heeft alle megastruiken uit de tuin gesloopt.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad! SQ heeft alle megastruiken uit de tuin gesloopt.
zal ik een plastuitje meenemen en die aan je uitleggen?quote:
Jij bent gekquote:Op donderdag 2 april 2009 13:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan loop je ff naar Maarten/Floris of Thijs.
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
zal ik een plastuitje meenemen en die aan je uitleggen?
** besluit camera mee te nemenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij bent gek![]()
Je doet maar gewoon je mond open
Jij kan toch ook vrij nemen?quote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef Levitation het volgende:
Goffer. Krijg net te horen dat ik 18 april moet werken.
We moeten testen en niemand weet hoe laat het gaat worden.![]()
Kijken of ik iemand kan regelen die het 's avonds van me over kan nemen. Maar ik vermoed dat er weinig mensen zo loyaal zullen zijn om vrijwillig hun zaterdagavond op te geven.
Inderdaad Levi, wij willen jou zien!quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef amaranta het volgende:
Ik bedoel, NEE zeggen.
Geheel eens met [bovenstaande user].quote:
Het lijkt mij ook helemaal niks en ik ga er ook niet aan beginnen, maar ja, als je het niet geprobeerd hebt........quote:
Ik kan zonder ooit in de poep gerold te hebben, toch echt zonder enige vorm van twijfel zeggen dat ik datquote:Op donderdag 2 april 2009 14:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook helemaal niks en ik ga er ook niet aan beginnen, maar ja, als je het niet geprobeerd hebt........
Wie zegt nou weer dat je erin moet rollenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan zonder ooit in de poep gerold te hebben, toch echt zonder enige vorm van twijfel zeggen dat ik datga vinden
omdat dat met poep nog het minst walgelijke is wat je er mee kan doenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat je erin moet rollen
Nouquote:Op donderdag 2 april 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat dat met poep nog het minst walgelijke is wat je er mee kan doen
eens, en dan het liefst van die kleurloze thee-plas. Maar het allerliefst gewoon heul nietquote:Op donderdag 2 april 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou![]()
Nee dan toch nog liever pies (als het al zou moeten).
Precies.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eens, en dan het liefst van die kleurloze thee-plas. Maar het allerliefst gewoon heul niet
Als ik moet kiezen, doe mij dan maar die plas...quote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef r8ality het volgende:
Ik wil ooit nog wel in een grote bak vla sexen.
mensen zijn ziekquote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies.
Ik vraag me dan altijd af hoe het in mensen opkomt om dit wel te doen.
En nu ga jij vertellen dat jij wel aan plassex doet nietwaar?quote:
Die vla klinkt best tofquote:Op donderdag 2 april 2009 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, doe mij dan maar die plas...
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eens, en dan het liefst van die kleurloze bier-plas. Maar het allerliefst gewoon heul niet
vanillevlaquote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef r8ality het volgende:
Ik wil ooit nog wel in een grote bak vla sexen.
Ik dweil idd alleen als ik aan plassex gedaan hebquote:Op donderdag 2 april 2009 14:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
En nu ga jij vertellen dat jij wel aan plassex doet nietwaar?
Vandaar dat je ook zo moest dweilen laatst :")
Vooral als je daarna over een rots flikkert en de daarop volgende dagen een bult op je knie hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Seks in de zee is wel matig trouwens
En wat ga je dan vragen?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:17 schreef amaranta het volgende:
hennyhuisman@surpiseshow.nl
natasjafroger@hartinaktie.nl
doeeenwens@doeeenwens.nl
ik ga ze mailen
Ik stond er toch bij toen jij de gang aan het dweilen was, of is je korte termijn geheugen aangetast door al die plas in je bek?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dweil idd alleen als ik aan plassex gedaan heb
Hoe weet jij dat nou weer?!?!
En ik heb ooit vla in mn haren gehad en dat was echt heel erg smerig
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik stond er toch bij toen jij de gang aan het dweilen was, of is je korte termijn geheugen aangetast door al die plas in je bek?
Jij was erbij, jouw plas dan ook?!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik stond er toch bij toen jij de gang aan het dweilen was, of is je korte termijn geheugen aangetast door al die plas in je bek?
Ik ben niet binnen geweest, ben netjes op de stoep blijven staan. Daarnaast had ik onsEef bij me.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jij was erbij, jouw plas dan ook?!
een vlagevecht, net als in de megablubberpowerrace!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
niks voor mezelf, maar ik vraag voor jullie een gangbang aan in een vlabad
met mega opblaaskussen dan, ik roggel het welquote:Op donderdag 2 april 2009 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een vlagevecht, net als in de megablubberpowerrace!
Oke dan, ik geloof je. Maar dan ook alleen omdat Eef erbij was.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet binnen geweest, ben netjes op de stoep blijven staan. Daarnaast had ik onsEef bij me.
Ik bedoel: hoe weet jke dat dat was omdat ik plassex gehad had, daar heb ik niets over gezegdquote:Op donderdag 2 april 2009 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die plast gewoon in een luier zonder zich daarvoor te schamen!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oke dan, ik geloof je. Maar dan ook alleen omdat Eef erbij was.
oh, dat nam ik aanquote:Op donderdag 2 april 2009 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel: hoe weet jke dat dat was omdat ik plassex gehad had, daar heb ik niets over gezegdWeet ik zeker!
zeg er even specifiek bij dat ik nietgeïnteresseerd ben aubquote:Op donderdag 2 april 2009 14:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben niet binnen geweest, ben netjes op de stoep blijven staan. Daarnaast had ik onsEef bij me.
Ik heb daar ook niets over tegen K gezegd natuurlijk!quote:Op donderdag 2 april 2009 14:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh, dat nam ik aan
(K zei zoiets toen we naar het huis van mijn ouders liepen)
Als ze in dr luier plast dan ziet niemand dat toch.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die plast gewoon in een luier zonder zich daarvoor te schamen!
Maar komende zomer ga ik haar zindelijk maken!
Ik had je verkeerd gequote, dat ging over die vlasexquote:Op donderdag 2 april 2009 14:28 schreef amaranta het volgende:
Ik maakte maar een grapje. Sorry. JB is niet geÏntegreerd.
Kun je nagaan hoe slim ze dan is en hoe ze verbanden kan leggen.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar ook niets over tegen K gezegd natuurlijk!
Jesquote:Op donderdag 2 april 2009 14:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als ze in dr luier plast dan ziet niemand dat toch.
In dr blote kont de tuin in dus.
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slim ze dan is en hoe ze verbanden kan leggen.
Zulke dingen zou ze op de rglaan nooit leren.
plassex FAALquote:
En die andere 2 pikken datquote:Op donderdag 2 april 2009 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
De andere katten zijn boven opgesloten, kan Zoe eindelijk eens rustig de tuin verkennen![]()
fout, dan schijt ze de tuin onder.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
fout, dan schijt ze de tuin onder.
Onderbroekje ipv luier, dan voelt ze de plas en word ze schneller zindelijk
precies, vooral die met dat plasalarmquote:Op donderdag 2 april 2009 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
toen wij babies waren hadden we nog katoenen luiers, daar werd je veel sneller zindelijk van dan van die ultra-absorberende pampers van tegenwoordig.
ik weet dat ook nog...van Samantha,quote:Op donderdag 2 april 2009 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
maar je hebt wel gelijk, ik weet nog dat de dochter van mijn zus gewoon wijdbeens ging staan en daarna gewoon weer doorging met spelen.
alleen die luierwas, ik zou daar toch niet meer aan willenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies, vooral die met dat plasalarm
En wat doe je dan he.. als ouders.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet dat ook nog...van Samantha,
Pap! kom es kijken, ik heb in de tuin gepoept, net als Tyson, hahahahaha
mag niet, maar dat doe je welquote:Op donderdag 2 april 2009 15:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En wat doe je dan he.. als ouders.
Je mag niet lachen.
heb een PV meeting.
luier verkleurd als ie nat is, zelfde principe als die shirts van een paar jaar geleden die op warme plekken verkleurde..quote:
waardeloos, als een luier vies is voel je dat toch al snel. En als een kind gewoon een broekje aan heeft over die luier zie je dat niet eens en zul je toch eerst die broek naar beneden moeten trekken, wat is dan nog de toegevoegde waarde? Ja, meer winst voor de fabrikantquote:Op donderdag 2 april 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
luier verkleurd als ie nat is, zelfde principe als die shirts van een paar jaar geleden die op warme plekken verkleurde..
bingo!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waardeloos, als een luier vies is voel je dat toch al snel. En als een kind gewoon een broekje aan heeft over die luier zie je dat niet eens en zul je toch eerst die broek naar beneden moeten trekken, wat is dan nog de toegevoegde waarde? Ja, meer winst voor de fabrikant
Dat filmpje is wel leuk ja.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:11 schreef FUFR het volgende:
of je knijpt er in dan voel je ook of ie aan vervanging toe is.
wel oppassen bij jongetjes.
"what's this?"
"that's my penis"
de ultieme lelijkheidquote:Op donderdag 2 april 2009 15:12 schreef FUFR het volgende:
http://www.veilingcentrale.nl/item.php?id=13764
doorgestuurd naar de vrouwquote:
Hoe vind je ze toch altijdquote:Op donderdag 2 april 2009 15:28 schreef FUFR het volgende:
oh, ik heb nog een kwaliteitsblog gevonden!
http://guesshermuff.blogspot.com/
oh, dat vliegt wel weer overquote:Op donderdag 2 april 2009 15:46 schreef febster het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat 'omdat het kan'? Geenstijl dingetje, en nu hoor ik de hele dag niks anders dan," terrassen, omdat het kan!", "nieuwe schoenen omdat het kan", "bier drinken omdat het kan" etc etc
ik zit hier heerlijk te genieten met de deuren openquote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef febster het volgende:
Had ik al gezegd dat het lekker weer is
Omdat het kan?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit hier heerlijk te genieten met de deuren open
ook alleen maar omdat het kanquote:Op donderdag 2 april 2009 15:56 schreef febster het volgende:
Had ik al gezegd dat het lekker weer is
ja das iets gaysquote:
Ze zoeken een nieuwe Zakelijk Leider bij STRP voor alle banenzoekers hierquote:Op donderdag 2 april 2009 16:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook alleen maar omdat het kan
morgen STRP!!!!! Laurent Garnier!
ik ben wel zakelijk leider maar niet voor STRP.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze zoeken een nieuwe Zakelijk Leider bij STRP voor alle banenzoekers hier
J. moest ook naar STRP van zn docenten, maar hij wil niet
ssst. nog niet uit die kastjequote:
Hij oefent alvast voor zijn emigratie, in Zweden is bier zo duur dat mensen allemaal zelf cider stoken jeweetsquote:
naisquote:Op donderdag 2 april 2009 16:15 schreef bleiblei het volgende:
ik sta nu al 20 min te wachten op de trein. en weet je wat de grap is? die kwam niet!
ik vind perencider anders ook een behoorlijke faal heur..quote:
En we hadden nog wel op jullie partypoopers gerekend!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:22 schreef FUFR het volgende:
oh en SQ en treinwachter: ik/wij zullen er wel zijn, maar niet te lang, ik heb het draaien een paar uur verschuifdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |