mooi, mag ik eerder naar huis dan jouquote:Op donderdag 2 april 2009 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ik was er vandaag pas kwart voor 9potdorrie
mja ik ook welquote:Op donderdag 2 april 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik begin het liefst zo vroeg mogelijk, hoe vroeger beginnen hoe vroeger ik weer naar huis mag
alweerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mooi, mag ik eerder naar huis dan jou
ik het liefst ook, alleen bepaal ik dat helaas nietquote:Op donderdag 2 april 2009 11:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik begin het liefst zo vroeg mogelijk, hoe vroeger beginnen hoe vroeger ik weer naar huis mag
daarom ben ik nu dus blij dat ik op 7 min met de brommer van thuis werkquote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef tripack het volgende:
[..]
mja ik ook welmaar het verkeer he
dat wil er wel es een stokje voor steken
4 uur 's ochtends? das ook weer overdreven... denk ikquote:Op donderdag 2 april 2009 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik het liefst ook, alleen bepaal ik dat helaas nietanders begon ik om 4 uur
mhoa ik woon op zo'n 70 min (zonder files) van het werk af... en met files? dan is het een half uur langerquote:Op donderdag 2 april 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom ben ik nu dus blij dat ik op 7 min met de brommer van thuis werkgeen files meer
tja, ik heb in Eindhoven gewerkt.. iedere dag 3 uur reizen (heen en terug) met de trein.. idd zonder vertragingenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef tripack het volgende:
[..]
mhoa ik woon op zo'n 70 min (zonder files) van het werk af... en met files? dan is het een half uur langer
daar moet ik al helemaal niet aan denken.... al hoewel.... kan je genoeg lezen in de treinquote:Op donderdag 2 april 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tja, ik heb in Eindhoven gewerkt.. iedere dag 3 uur reizen (heen en terug) met de trein.. idd zonder vertragingen
aangezien er meer collega´s uit de buurt van Maastricht in die trein zaten, was het wel gezelligquote:Op donderdag 2 april 2009 11:49 schreef tripack het volgende:
[..]
daar moet ik al helemaal niet aan denken.... al hoewel.... kan je genoeg lezen in de treinheb ik dinsdag nog gedaan
ik kan me altijd verslapen natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2009 11:44 schreef tripack het volgende:
[..]
4 uur 's ochtends? das ook weer overdreven... denk ik
whehehequote:Op donderdag 2 april 2009 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan me altijd verslapen natuurlijk
alleen als je de krant voor heel Maastricht zou bezorgenquote:Op donderdag 2 april 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb een hele tijd op zondagmorgen de krant bezorgd. Das toch wel fijn
Jammer dat ik daarmee mn vaste lasten niet gedekt krijg
en daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
alleen als je de krant voor heel Maastricht zou bezorgen
smakelijkquote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
ben ff eten , eetze mensen
wat een energie weerquote:Op donderdag 2 april 2009 12:22 schreef crazy987 het volgende:
Guess who's back.
Back agian.
Crazy's Back
Tell your friends
jawel damens en heren
jongens en meisjes
hier is hij dan.
klaar om weer stevig te baggeren.
NIEMAND MINDER DANNNN![]()
![]()
Crazy987
![]()