was het maar zoquote:Op donderdag 2 april 2009 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wtf ? slaap je op het strand ?
quote:Op donderdag 2 april 2009 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een geverfd vlot (lees: kort) kapsel is voor 40+ dames
je moet em ook niet in je onderbroek bewarenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik heb gister mn nieuwe mes binnengekregen
ik loop sinds dien met een erectie rond!
whahaquote:Op donderdag 2 april 2009 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
was het maar zoik noem door het westland rijden toch al aardig in de buurt van HvH
ding is 30 cmquote:Op donderdag 2 april 2009 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
je moet em ook niet in je onderbroek bewaren
je bent dus voor bereid als de wereld vergaatquote:Op donderdag 2 april 2009 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ding is 30 cm
en mn broek zit al vol
quote:
dat zou best wel eens kunnenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
ik heb het gevoel dat ze niet zo betrouwbaar zijn
jaap aapquote:Op donderdag 2 april 2009 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zou best wel eens kunnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent dus voor bereid als de wereld vergaat
wat hebbie er in zitten? kompas, blikjes eten, firestarter??
das idd een dikke mesquote:Op donderdag 2 april 2009 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dus het is niet zon crap ding met een hol handvat ( dit komt de stevigheid van het mes ook niet ten goede, vandaar dat ik voor een full tang mes heb gekozen )
maar ik heb wel een bail out bag ja
quote:Op donderdag 2 april 2009 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
maar waar heb je uberhaupt een mes voor nodig dan ?
[ afbeelding ]
mcgyver kan alles hiermee
whahahahquote:Op donderdag 2 april 2009 10:36 schreef tripack het volgende:
[..]
MacGyver
![]()
ik heb een kabelmonteur gehad en die zorgde ervoor dat ik nog TV kon kijken met behulp van, jawel daar kom tie, een paperclip
survivalquote:Op donderdag 2 april 2009 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
mcgyver kan alles hiermee
ja zie je, je kan het overal voor gebruikenquote:Op donderdag 2 april 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
Mijn radiografisch bootje werkt omdat ik er een paperclip aan heb verbonden
Paperclips zijnals je draad te kort komt
weet je wel hoe handig een mes kan zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
niet overalquote:Op donderdag 2 april 2009 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zie je, je kan het overal voor gebruiken
quote:
toch al creditfacturen gemaakt, facturen geboekt en de telefoon beantwoordquote:
woooow.... dat megaveelquote:Op donderdag 2 april 2009 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
toch al creditfacturen gemaakt, facturen geboekt en de telefoon beantwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |