abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:14:11 #276
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_69851396
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Ternerito het volgende:
Een beetje fan zorgt er gewoon voor dat hij op tijd aanwezig is.
brrrrr
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_69867466
Laatste nieuwtjes vind post.

Met nog iets minder dan 1,5 maand te gaan begint het hier toch wel serieus te kriebelen hoor.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:50:21 #278
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_69875723
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:14 schreef Dandelion het volgende:

[..]

brrrrr
Jah, und?
White Water Flipperkast
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:54:48 #279
152668 Ternerito
El Pueblo Vencerá
pi_69875887
Foto van Claw inclusief verticale pilaar

http://www.u2eastlink.com/imagen09/n090608_11.jpg

Ik schat hem in totaal een meter of 50 hoog. Dak van de Arena is volgens mij zo'n 70m hoog, dus
die zal nog wel dicht kunnen.
White Water Flipperkast
pi_69876249
TVP
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:14:16 #281
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69881357
Voor de geïnteresseerde fans in dit topic:

Ik bied mijn twee kaarten voor Gelsenkirchen op 3 augustus aan. Het zijn staanplaatsen. Ik wil er de kostprijs voor hebben: dat is 71 euro per kaart (inclusief 2 euro presaletoeslag) + 25,90 euro service-/verzendkosten vanuit Duitsland) = 167,90 euro. Kaarten zijn via eventim.de besteld en 100% origineel. Zie hier. Via eventim.de zijn ze niet meer te krijgen; je betaalt nu net zoveel als toen je ze daar wel nog zou kunnen bestellen.

Waarom ik ze verkoop? Het komt planningtechnisch niet optimaal uit. Don't worry: ik zie de heren natuurlijk wel op 20 juli in Amsterdam .

Interesse? Stuur een PM. Wie het eerst komt...... Dit is de enige plek waar ik ze aanbied. Mocht hier niemand geïnteresseerd zijn, zet ik ze wel op Marktplaats. Maar ik maak liever iemand hier blij .

[ Bericht 5% gewijzigd door Roel_Jewel op 09-06-2009 23:26:45 ]
pi_69888014
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:54 schreef Ternerito het volgende:
Foto van Claw inclusief verticale pilaar

http://www.u2eastlink.com/imagen09/n090608_11.jpg

Ik schat hem in totaal een meter of 50 hoog. Dak van de Arena is volgens mij zo'n 70m hoog, dus
die zal nog wel dicht kunnen.
Volgens de specs die op de U2 site gestaan hebben is the claw inderdaad 50m hoog
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:33:17 #283
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_69889868
En toch had ik liever weer een dikke videowall met wat fratsen er om heen a la Popmart gezien

@Roel: Klinkt zeer aantrekkelijk, aangezien Gelsenkirchen 1,5 uur rijden is maar moet helaas even rustig aan doen.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 10:41:29 #284
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69890126
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Ternerito het volgende:
Gewoon wie het eerst komt, het eerst maalt principe. Weg met die loterijen rotzooi. Een beetje fan zorgt er gewoon voor dat hij op tijd aanwezig is.

Nee, ik vind het wel mooi dat die idiotie de kop wordt ingedrukt. Niet iedereen is in staat om er 7 uur aan te besteden voor de mooiste plaatsen. En op deze manier maakt iedereeen een eerlijke kans, en niet alleen de mensen die op de een of andere manier vrij konden krijgen en fit genoeg zijn om urenlang in de rji te staan, :.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_69890264
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, ik vind het wel mooi dat die idiotie de kop wordt ingedrukt. Niet iedereen is in staat om er 7 uur aan te besteden voor de mooiste plaatsen. En op deze manier maakt iedereeen een eerlijke kans, en niet alleen de mensen die op de een of andere manier vrij konden krijgen en fit genoeg zijn om urenlang in de rji te staan, :.
Hoe ging dat eigenlijk voorgaande tours in Nederland? Vanaf hoelaat begon het wat drukker te worden voor de deur? Ik denk dat ik zelf vanaf een uur of 2 aanwezig ben, de deuren gaan om 6 uur open dus dat is wel te doen.
pi_69891436
Hahaha vorige keer met de staanplaatsen kwam ik volgensmij half zeven s ochtends aanlopen, en stond ik nog geen eens in het voorste vak om naar binnen te gaan! En dan vanaf half vier s middags gaat de hele lading opeens staan en naar voren duwen, waardoor je eerst nog moet zorgen dat niet alle grote gasten die pas op dat moment kwamen aankakken zich voor jouw plek duwen, en dan is het een half uur als haringen in een ton staand wachten. Deuren gaan open en et voila, je door de security heen worstelen die het nodig vindt om hun apparatuur eens uitgebreid te testen en je tas te checken (tip: gooi alles alvast open, zodat ze alles zo al kunnen zien, kun je eerder doorlopen), rennen de trappen op, trappen af en het veld over... en dan moet ik 'rennen' eigenlijk vervangen door 'snelwandelen' , omdat de security naar je roept dat je niet mag rennen Ik stond uiteindelijk wel in het voorste vak, maar dan bij een uitloper, puur omdat ik niet in het eerste vak zat buiten de Arena en ik niet zo snel kan rennen (samen met mijn gezelschap) als die grote jongens die wel allemaal vooraan staan bij het podium.

Dit jaar wordt het voor mij eens anders: ik heb red zone tickets. Als het goed is, heb ik gegarandeerd een beter plekje, en het vele geld dat ik ervoor betaald heb is naar het goede doel gegaan.. Ik ben erg benieuwd hoe deze ervaring wordt, of het goed geregeld is, etc etc..
pi_69895138
Half 7 's morgens?! God!
Dat gaat me toch echt iets te ver! Ik denk dat ik rond ene uur of 1 bij de Arena probeer te zijn. Ik zie wel hoeveel mensen er dan staan . Een week later ga ik naar Dublin toe, en daar ga ik wel heel vroeg zitten waarschijnlijk
pi_69898489
haha en dan moet je nog bedenken dat we een aardige rit erop hadden zitten naar de Arena.. tja je moet er wat voor over hebben Het is ook een hele belevenis om de hele dag daar te zitten voor die Arena hoor! Je hoort hele verhalen, gezellig mensen te ontmoeten, en vaak staan er eetkraampjes en toiletten, zodat het nog aardig uit te houden is. Behalve als je het laatste uur voordat de deuren opengaan als haringen in een ton op elkaar staat, ik was zó blij toen die deuren open gingen! Om 1 uur zullen er echt wel aardig wat mensen staan denk ik hoor! Mijn gevoel zegt me dat het dit jaar net zo zal zijn als de vorige keer, en hoe of wat er voor voorvak dit jaar is, weet ik niet.. Misschien hangt het ook wel van het weer af, als het keihard regent, of mooi weer is. Vorige keer was het mooi weer, dus stond het aardig vol.
pi_69898780
In 2005 waren we rond 14:00 bij de Arena en konden nog met gemak in het voorvak.
pi_69898898
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, ik vind het wel mooi dat die idiotie de kop wordt ingedrukt. Niet iedereen is in staat om er 7 uur aan te besteden voor de mooiste plaatsen. En op deze manier maakt iedereeen een eerlijke kans, en niet alleen de mensen die op de een of andere manier vrij konden krijgen en fit genoeg zijn om urenlang in de rji te staan, :.
Helemaal mee eens
pi_69899204
Om 7 uur al in de rij staan. Dan ben je toch gaar tegen de tijd dat '40' wordt ingestart?
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:17:45 #292
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_69901711
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:50 schreef Ternerito het volgende:

[..]

Jah, und?
Nou, wat Gert vandaag al scheef eigenlijk. En kibber en tourniquet en miracle drug.

En verder omdat ik "echte fan" een nare uitdrukking vind, vaak zijn dat van die bezeten lui. Daarnaast omdat je er nogal ongenuanceerd naar kijkt. Misschien kan iemand wel fysiekgezien niet zo lang in de rij staan. Denk bijvoorbeeld aan de "echte fan" die toen U2 begon al 30 was, die is inmiddels 60. Of natuurlijk mensen die geen vrij kunnen krijgen, of wiens vliegtuig vanuit 't concert daarvoor pas om 17 uur in Amsterdam is, of weet ik veel wat voor onzin.

Zo redenerend kun je ook zeggen:"een echte fan heeft het er wel voor over om genoeg geld te verzamelen om U2 op zijn tuinfeest te laten spelen."

Nou ja om kort te gaan, ik vond het een beetje een ongenuanceerde post. Maar goed, ieder zijn of haar mening natuurlijk.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_69903419
Er zijn weer nieuwe foto's beschikbaar!

Het ziet er elke dag vetter en vetter uit! Nu is het podium + catwalk ook zo goed als af, en hangt de videoscreen er al. En blijkbaar is er aan de andere kant van het veld ook nog een tweede kleiner podium voorzien?

Heeft iemand trouwens een idee voorwat die grote stelling met zwart doek in het midden dient? Het lijkt me alvast logisch dat die dáár niet gaat blijven staan...?
pi_69904656
Aan de hand van dat tweede 'podium' zou ik zeggen dat ze dus op het hele veld kunnen spelen. dus dat ook mensen die kaarten hebben op de lange zijde tegenover het podium ook een kans krijgen om iemand van dichtbij te zien.
Indrukwekkend, kan niet anders zeggen. Ziet er erg gaaf uit. Hier zie je dus ook al een beetje hoe je in het voorste vak komt
pi_69907701
Op het U2-forum zegt men dat dat tweede podium wellicht voor een ander evenement is de komende dagen. Dat zou dan meteen ook een logische uitleg voor die zwarte muur en dat videoscherm zijn.
pi_69908764
Hm, ik bedenk me net dat het 20 en 21 juli vakantie is.

Iedereen heeft dus mooi de hele dag de tijd om in de rij voor de Arena te staan... hoop echt dat ze dat loterij systeem invoeren.

Nadeel van de het dag in de rij staan?

Je staat dan wel mooi vooraan het podium, maar als je vlak voor het concert pissen moet kan je wel vergeten om weer vooraan te komen.
pi_69908840
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Nou, wat Gert vandaag al scheef eigenlijk. En kibber en tourniquet en miracle drug.

En verder omdat ik "echte fan" een nare uitdrukking vind, vaak zijn dat van die bezeten lui. Daarnaast omdat je er nogal ongenuanceerd naar kijkt. Misschien kan iemand wel fysiekgezien niet zo lang in de rij staan. Denk bijvoorbeeld aan de "echte fan" die toen U2 begon al 30 was, die is inmiddels 60. Of natuurlijk mensen die geen vrij kunnen krijgen, of wiens vliegtuig vanuit 't concert daarvoor pas om 17 uur in Amsterdam is, of weet ik veel wat voor onzin.

Zo redenerend kun je ook zeggen:"een echte fan heeft het er wel voor over om genoeg geld te verzamelen om U2 op zijn tuinfeest te laten spelen."

Nou ja om kort te gaan, ik vond het een beetje een ongenuanceerde post. Maar goed, ieder zijn of haar mening natuurlijk.
De 'echte fans' hadden maar lekker van die red zone tickets moeten kopen als ze vooraan willen staan.
pi_69909070
Oh, en als die ene fokker die dat kaartje voor de 21e graag tegen kostprijs wou overnemen nog wat van zich wil laten horen...

Anders gooi ik hem wel lekker op marktplaats.
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:07:20 #299
230345 conobram
is neit lam
pi_69909990
Ik denk dat ik rond 16:00 bij de ArenA ben, sta ik nu achteraan?
pi_69910658
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef Dandelion het volgende:

[..]

Nou, wat Gert vandaag al scheef eigenlijk. En kibber en tourniquet en miracle drug.

En verder omdat ik "echte fan" een nare uitdrukking vind, vaak zijn dat van die bezeten lui. Daarnaast omdat je er nogal ongenuanceerd naar kijkt. Misschien kan iemand wel fysiekgezien niet zo lang in de rij staan. Denk bijvoorbeeld aan de "echte fan" die toen U2 begon al 30 was, die is inmiddels 60. Of natuurlijk mensen die geen vrij kunnen krijgen, of wiens vliegtuig vanuit 't concert daarvoor pas om 17 uur in Amsterdam is, of weet ik veel wat voor onzin.

Zo redenerend kun je ook zeggen:"een echte fan heeft het er wel voor over om genoeg geld te verzamelen om U2 op zijn tuinfeest te laten spelen."

Nou ja om kort te gaan, ik vond het een beetje een ongenuanceerde post. Maar goed, ieder zijn of haar mening natuurlijk.
Dat dus. Ik heb een aanbod om naar Gelsenkirchen te kunnen gaan afgewezen omdat ik problemen heb met mijn rug (waren staanplaatsen), dat heeft er niets mee te maken of ik een 'echte' fan ben of niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')