quote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Zith het volgende:
1 APRILL HAHHA
quote:
Wat dacht jij dan? Alsof ik bij een stel vieze ongewassen studenten in huis trek in een wijk waar ook allochtonen en gezinnen met een modaal inkomen wonen?quote:
Echte ballen wonen gewoon in een Corpshuis hoor. Als je dat niet snapt dan kan je écht helemaal niets en dan begrijp ik wel waarom je slechte cijfers voor een prutstudie haalt.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Alsof ik bij een stel vieze ongewassen studenten ga wonen in een wijk waar allochtonen en gezinnen met een modaal inkomen wonen?
Hoe wil je anders lid worden bij een ballenvereniging? Zonder kan je niet de echte elitair uithangen. Alhoewel een appartement aangekocht door je ouders het ook redelijk goed doetquote:Op woensdag 1 april 2009 12:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Alsof ik bij een stel vieze ongewassen studenten in huis trek in een wijk waar ook allochtonen en gezinnen met een modaal inkomen wonen?
Daar wonen ook kinderen van ouders die HBOquote:Op woensdag 1 april 2009 12:31 schreef Bolter het volgende:
[..]
Echte ballen wonen gewoon in een Corpshuis hoor. Als je dat niet snapt dan kan je écht helemaal niets en dan begrijp ik wel waarom je slechte cijfers voor een prutstudie haalt.
Ja, want corpshuizen zijn niet smerig wil je zeggen...Dat zijn juist de ergste studentenhuizen. Wat een ranzige figuren wonen daar zegquote:Op woensdag 1 april 2009 12:31 schreef Bolter het volgende:
[..]
Echte ballen wonen gewoon in een Corpshuis hoor. Als je dat niet snapt dan kan je écht helemaal niets en dan begrijp ik wel waarom je slechte cijfers voor een prutstudie haalt.
Je kan niet de echte elitair uithangen wanneer je geen bal bent. Dat zijn dus de keuzes die je moet makenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, want corpshuizen zijn niet smerig wil je zeggen...Dat zijn juist de ergste studentenhuizen. Wat een ranzige figuren wonen daar zeg
Dat dus; en dat het smerig hoort helemaal niets uit te maken want dat mag tijdens je studententijd!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:36 schreef zquing het volgende:
[..]
Je kan niet de echte elitair uithangen wanneer je geen bal bent. Dat zijn dus de keuzes die je moet maken
Elite? Dat plebs dat in die huizen woont mag de schoenen van de werkelijke elite nog niet poetsen.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:36 schreef zquing het volgende:
[..]
Je kan niet de echte elitair uithangen wanneer je geen bal bent. Dat zijn dus de keuzes die je moet maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |