SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij toch een ongelooflijk gemeen mannetje soms he
dat wilde ik graag zelf verklappen
1 april!
[ afbeelding ]
Ok, ook een slechte 1 april grapquote:
Zeker weten? Sommige stukjes kan je wel koppelen aan mensenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
trouwens die post van dat hypocriet kut gedrag stond geheel los van fok en had niet eens zoveel met mij te maken, al sta ik er wel achter er lopen wat hypocrietjes rond
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
ah sorry ik ben soms wat gemeen
trouwens die post van dat hypocriet kut gedrag stond geheel los van fok en had niet eens zoveel met mij te maken, al sta ik er wel achter er lopen wat hypocrietjes rond
ben er weer vandoor tot laterIk wenste je nog het allerbeste toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Te lief he dan heb je datquote:
Wat nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeker weten? Sommige stukjes kan je wel koppelen aan mensen
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
ah sorry ik ben soms wat gemeen
ben er weer vandoor tot laterVolgens mij zat auto_ ook in het complot. Door die link naar je KLB topic te plaatsen.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Het briljante is wel dat er een kern van waarheid in zit. Er zitten wel een aantal herkenbare karaktertrekjes in van posters hier.quote:
Ik doelde op mensen uit Singles he.quote:
ja dat zeker maar das niet alleen hier hoor, die kom je overal tegen... hier op t werken hebben we er ook een paar zittenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het briljante is wel dat er een kern van waarheid in zit. Er zitten wel een aantal herkenbare karaktertrekjes in van posters hier.
Klopt, ik doelde ook meer dat die karaktertrekken één-op-één toe te wijzen zijn aan posters hier...quote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
ja dat zeker maar das niet alleen hier hoor, die kom je overal tegen... hier op t werken hebben we er ook een paar zitten
Goede middagquote:
Leg het dan even uit hier.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doelde op mensen uit Singles he.
Maarre moet ik ff terug lezen welke ik (nog) niet kan plaatsen.
Middag ZILNquote:
Wat moet ik uitleggen? Wie ik aan bepaalde uitspraken koppel?quote:
auto_, jij hoeft je nooit te verantwoorden!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Wie ik aan bepaalde uitspraken koppel?
Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |