SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij toch een ongelooflijk gemeen mannetje soms he
dat wilde ik graag zelf verklappen
1 april!
[ afbeelding ]
Ok, ook een slechte 1 april grapquote:
Zeker weten? Sommige stukjes kan je wel koppelen aan mensenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
trouwens die post van dat hypocriet kut gedrag stond geheel los van fok en had niet eens zoveel met mij te maken, al sta ik er wel achter er lopen wat hypocrietjes rond
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
ah sorry ik ben soms wat gemeen
trouwens die post van dat hypocriet kut gedrag stond geheel los van fok en had niet eens zoveel met mij te maken, al sta ik er wel achter er lopen wat hypocrietjes rond
ben er weer vandoor tot laterIk wenste je nog het allerbeste toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Te lief he dan heb je datquote:
Wat nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeker weten? Sommige stukjes kan je wel koppelen aan mensen
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
ah sorry ik ben soms wat gemeen
ben er weer vandoor tot laterVolgens mij zat auto_ ook in het complot. Door die link naar je KLB topic te plaatsen.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Het briljante is wel dat er een kern van waarheid in zit. Er zitten wel een aantal herkenbare karaktertrekjes in van posters hier.quote:
Ik doelde op mensen uit Singles he.quote:
ja dat zeker maar das niet alleen hier hoor, die kom je overal tegen... hier op t werken hebben we er ook een paar zittenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het briljante is wel dat er een kern van waarheid in zit. Er zitten wel een aantal herkenbare karaktertrekjes in van posters hier.
Klopt, ik doelde ook meer dat die karaktertrekken één-op-één toe te wijzen zijn aan posters hier...quote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
ja dat zeker maar das niet alleen hier hoor, die kom je overal tegen... hier op t werken hebben we er ook een paar zitten
Goede middagquote:
Leg het dan even uit hier.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doelde op mensen uit Singles he.
Maarre moet ik ff terug lezen welke ik (nog) niet kan plaatsen.
Middag ZILNquote:
Wat moet ik uitleggen? Wie ik aan bepaalde uitspraken koppel?quote:
auto_, jij hoeft je nooit te verantwoorden!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Wie ik aan bepaalde uitspraken koppel?
Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Zeker is dat wel de bedoeling, maar als je niet durft, pm mag ook.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Wie ik aan bepaalde uitspraken koppel?
Lijkt mij niet echt de bedoeling.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
auto_, jij hoeft je nooit te verantwoorden!
Zo'n nieuwsgierig mens als jij moet het zeker kunnen koppelenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker is dat wel de bedoeling, maar als je niet durft, pm mag ook.
En ja daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doelde op mensen uit Singles he.
Maarre moet ik ff terug lezen welke ik (nog) niet kan plaatsen.
Ik durf het wel, maar ik heb er niet zoveel zin in. Mijn associatie kan anders zijn dan die van haarquote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker is dat wel de bedoeling, maar als je niet durft, pm mag ook.
Voordeel wat ik heb dat ik niet eens nieuwsgierig hoef te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n nieuwsgierig mens als jij moet het zeker kunnen koppelen
Ah geen zin in, zo kan je het ook noemen.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar ik heb er niet zoveel zin in. Mijn associatie kan anders zijn dan die van haar
Yes. Anders is het toch roddelenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah geen zin in, zo kan je het ook noemen.![]()
Maar zoals ik zei, pm mag..
Ik ken dat jaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voordeel wat ik heb dat ik niet eens nieuwsgierig hoef te zijn.
Op de een of andere manier krijg ik toch dingen te horen.
Ahhh een kenner. Gooi je gedachtes hier neer, wie is wie volgens jou en wat doen ze allemaal.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Yes. Anders is het toch roddelen
Hmm... Dan kan ik het (misschien) net zo goed meteen hier posten i.p.v. PM
Als je mod-af was, kreeg je het ook wel te horen. Het is een gave.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat jaAls mod krijg je ook vaak te horen waar mensen over je praten
En dan "toevallig" vergeten zeker.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:28 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed; ik zal er over nadenken hoor Bengeltje
Zo, nu even eten & (misschien) de auto halen óf studeren.. ()
Was niet een onderdeel van de 1 april grap hequote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het briljante is wel dat er een kern van waarheid in zit. Er zitten wel een aantal herkenbare karaktertrekjes in van posters hier.
Haha, nee. Ik ga dat niet vertellen en ik houd het lekker bij mijn gedachtesquote:Op woensdag 1 april 2009 12:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahhh een kenner. Gooi je gedachtes hier neer, wie is wie volgens jou en wat doen ze allemaal.
Een gave die ze mogen houden. Interesseert me namelijk weinig wat een ander over me denkt of schrijft.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je mod-af was, kreeg je het ook wel te horen. Het is een gave.
Je bedoelt dat de pm-tamtam stil ligt?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik ga dat niet vertellen en ik houd het lekker bij mijn gedachtes
Het is nu eindelijk een beetje rustig hier, dat mag nog wel even blijven
Ik bedoelde meer dat mensen je dingen vertellen. Of het interessant is is weer een ander onderwerp.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Een gave die ze mogen houden. Interesseert me namelijk weinig wat een ander over me denkt of schrijft.
O ja..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat mensen je dingen vertellen. Of het interessant is is weer een ander onderwerp.
10 post per dag per topic is wel erg veel: ik moet werken, weet je nog??? Enne... ik heb wel een leven naast FOK en GOTquote:Op woensdag 1 april 2009 11:17 schreef Howl het volgende:
Er wordt hier zoveel afgeluld dat je minstens 10 posts per dag in deze reeks moet doen om nog een beetje op te vallen. Maar vertel eens wat meer over jezelf. Hoe oud ben je? Waar woon je? Hoe lang ben je single?
Almerequote:
O dat is dichtbij genoeg om rond 15 uur een ijsje te eten hier in het centrum.quote:
Zou kunnen jaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat is dichtbij genoeg om rond 15 uur een ijsje te eten hier in het centrum.hup..
Hoeft niet via pm te worden geregeld toch?
Hee, jij bent toch die kutuser!quote:
Dan mag je baas ook wel een ijsje komen eten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou kunnen jaAlleen ik denk dat mijn chef dat niet erg tof zou vinden
Nee hoor, is niet nodig.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik ga dat niet vertellen en ik houd het lekker bij mijn gedachtes
Het is nu eindelijk een beetje rustig hier, dat mag nog wel even blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |