SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij toch een ongelooflijk gemeen mannetje soms he
dat wilde ik graag zelf verklappen
1 april!
[ afbeelding ]
Ok, ook een slechte 1 april grapquote:
Zeker weten? Sommige stukjes kan je wel koppelen aan mensenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
trouwens die post van dat hypocriet kut gedrag stond geheel los van fok en had niet eens zoveel met mij te maken, al sta ik er wel achter er lopen wat hypocrietjes rond
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
ah sorry ik ben soms wat gemeen
trouwens die post van dat hypocriet kut gedrag stond geheel los van fok en had niet eens zoveel met mij te maken, al sta ik er wel achter er lopen wat hypocrietjes rond
ben er weer vandoor tot laterIk wenste je nog het allerbeste toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Te lief he dan heb je datquote:
Wat nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeker weten? Sommige stukjes kan je wel koppelen aan mensen
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:11 schreef Duimelot het volgende:
ah sorry ik ben soms wat gemeen
ben er weer vandoor tot laterVolgens mij zat auto_ ook in het complot. Door die link naar je KLB topic te plaatsen.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Het briljante is wel dat er een kern van waarheid in zit. Er zitten wel een aantal herkenbare karaktertrekjes in van posters hier.quote:
Ik doelde op mensen uit Singles he.quote:
ja dat zeker maar das niet alleen hier hoor, die kom je overal tegen... hier op t werken hebben we er ook een paar zittenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het briljante is wel dat er een kern van waarheid in zit. Er zitten wel een aantal herkenbare karaktertrekjes in van posters hier.
Klopt, ik doelde ook meer dat die karaktertrekken één-op-één toe te wijzen zijn aan posters hier...quote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef Carooltje79 het volgende:
ja dat zeker maar das niet alleen hier hoor, die kom je overal tegen... hier op t werken hebben we er ook een paar zitten
Goede middagquote:
Leg het dan even uit hier.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doelde op mensen uit Singles he.
Maarre moet ik ff terug lezen welke ik (nog) niet kan plaatsen.
Middag ZILNquote:
Wat moet ik uitleggen? Wie ik aan bepaalde uitspraken koppel?quote:
auto_, jij hoeft je nooit te verantwoorden!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Wie ik aan bepaalde uitspraken koppel?
Lijkt mij niet echt de bedoeling.
Zeker is dat wel de bedoeling, maar als je niet durft, pm mag ook.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik uitleggen? Wie ik aan bepaalde uitspraken koppel?
Lijkt mij niet echt de bedoeling.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
auto_, jij hoeft je nooit te verantwoorden!
Zo'n nieuwsgierig mens als jij moet het zeker kunnen koppelenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker is dat wel de bedoeling, maar als je niet durft, pm mag ook.
En ja daar doelde ik ook opquote:Op woensdag 1 april 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doelde op mensen uit Singles he.
Maarre moet ik ff terug lezen welke ik (nog) niet kan plaatsen.
Ik durf het wel, maar ik heb er niet zoveel zin in. Mijn associatie kan anders zijn dan die van haarquote:Op woensdag 1 april 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker is dat wel de bedoeling, maar als je niet durft, pm mag ook.
Voordeel wat ik heb dat ik niet eens nieuwsgierig hoef te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n nieuwsgierig mens als jij moet het zeker kunnen koppelen
Ah geen zin in, zo kan je het ook noemen.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik durf het wel, maar ik heb er niet zoveel zin in. Mijn associatie kan anders zijn dan die van haar
Yes. Anders is het toch roddelenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah geen zin in, zo kan je het ook noemen.![]()
Maar zoals ik zei, pm mag..
Ik ken dat jaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voordeel wat ik heb dat ik niet eens nieuwsgierig hoef te zijn.
Op de een of andere manier krijg ik toch dingen te horen.
Ahhh een kenner. Gooi je gedachtes hier neer, wie is wie volgens jou en wat doen ze allemaal.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Yes. Anders is het toch roddelen
Hmm... Dan kan ik het (misschien) net zo goed meteen hier posten i.p.v. PM
Als je mod-af was, kreeg je het ook wel te horen. Het is een gave.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat jaAls mod krijg je ook vaak te horen waar mensen over je praten
En dan "toevallig" vergeten zeker.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:28 schreef automatic_ het volgende:
Maar goed; ik zal er over nadenken hoor Bengeltje
Zo, nu even eten & (misschien) de auto halen óf studeren.. ()
Was niet een onderdeel van de 1 april grap hequote:Op woensdag 1 april 2009 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het briljante is wel dat er een kern van waarheid in zit. Er zitten wel een aantal herkenbare karaktertrekjes in van posters hier.
Haha, nee. Ik ga dat niet vertellen en ik houd het lekker bij mijn gedachtesquote:Op woensdag 1 april 2009 12:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahhh een kenner. Gooi je gedachtes hier neer, wie is wie volgens jou en wat doen ze allemaal.
Een gave die ze mogen houden. Interesseert me namelijk weinig wat een ander over me denkt of schrijft.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je mod-af was, kreeg je het ook wel te horen. Het is een gave.
Je bedoelt dat de pm-tamtam stil ligt?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik ga dat niet vertellen en ik houd het lekker bij mijn gedachtes
Het is nu eindelijk een beetje rustig hier, dat mag nog wel even blijven
Ik bedoelde meer dat mensen je dingen vertellen. Of het interessant is is weer een ander onderwerp.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Een gave die ze mogen houden. Interesseert me namelijk weinig wat een ander over me denkt of schrijft.
O ja..quote:Op woensdag 1 april 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat mensen je dingen vertellen. Of het interessant is is weer een ander onderwerp.
10 post per dag per topic is wel erg veel: ik moet werken, weet je nog??? Enne... ik heb wel een leven naast FOK en GOTquote:Op woensdag 1 april 2009 11:17 schreef Howl het volgende:
Er wordt hier zoveel afgeluld dat je minstens 10 posts per dag in deze reeks moet doen om nog een beetje op te vallen. Maar vertel eens wat meer over jezelf. Hoe oud ben je? Waar woon je? Hoe lang ben je single?
Almerequote:
O dat is dichtbij genoeg om rond 15 uur een ijsje te eten hier in het centrum.quote:
Zou kunnen jaquote:Op woensdag 1 april 2009 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O dat is dichtbij genoeg om rond 15 uur een ijsje te eten hier in het centrum.hup..
Hoeft niet via pm te worden geregeld toch?
Hee, jij bent toch die kutuser!quote:
Dan mag je baas ook wel een ijsje komen eten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou kunnen jaAlleen ik denk dat mijn chef dat niet erg tof zou vinden
Nee hoor, is niet nodig.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik ga dat niet vertellen en ik houd het lekker bij mijn gedachtes
Het is nu eindelijk een beetje rustig hier, dat mag nog wel even blijven
quote:
Hmm, hij komt niet over als iemand die dat zou doen. Stijve plank idee enzo.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan mag je baas ook wel een ijsje komen eten.Is hij ook blij.
Mja.. Ik kan ook niet weg want op mijn afdelingschef na ben ik de enige zo..quote:
Hoe oud is hij? Misschien wil ik mijn charmes en liefste stemmetje nog wel gebruiken om hem wat te laten ontspannen.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, hij komt niet over als iemand die dat zou doen. Stijve plank idee enzo.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Ik kan ook niet weg want op mijn afdelingschef na ben ik de enige zo..
Ik denk dat ik zo eens lief doe en daar een ijsje voor ga halen
Je werkt sindskort bij een hijglijn?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? Misschien wil ik mijn charmes en liefste stemmetje nog wel gebruiken om hem wat te laten ontspannen.
ik heb ook zin in een ijsje nuquote:Op woensdag 1 april 2009 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben ijsjes in de kantinequote:Op woensdag 1 april 2009 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
IJSjesquote:
Ik ben ook alweer bijna 35. En ik heb dezelfde studie gedaan als jij, maar dan op de TU.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:37 schreef Jan-Beton het volgende:
10 post per dag per topic is wel erg veel: ik moet werken, weet je nog??? Enne... ik heb wel een leven naast FOK en GOT!
Ik ben 35 jaar (op de FoBo zie ik er stukken jonger uit, en ik voel me 25), woon in Brabant waar het meeste licht is en een achtbaan als snelweg is. Ik ben te lang single. Ik ben nog geen interessante vrouwen tegen gekomen (zoeken is te sneu voor woorden en datingsites: alleen kanslozen, oplichters en importbruiden. 1x geprobeerd en die 15 euries zijn echt door de plee gespoeld
) en heb een te drukke leven: daar ga ik dus een verandering in brengen. Ik werk om te leven en niet andersom!
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik schat boven de 50.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? Misschien wil ik mijn charmes en liefste stemmetje nog wel gebruiken om hem wat te laten ontspannen.
[..]Jij bent lief.
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:57 schreef Rauw. het volgende:
Wel beperkte keus, twister callippo split ofzo
Split.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:57 schreef Rauw. het volgende:
Wel beperkte keus, twister callippo split ofzo
Ook geen tankstation oid inde buurt?quote:Op woensdag 1 april 2009 12:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou het is iig iets.... wij hebben helemaal geen kantine en al helemaal geen ijsje![]()
Ik heb zin in een ijsje met citroensmaakquote:
ik had een italiaans broodje (geen ciabatta, maar F?) met toninoquote:Op woensdag 1 april 2009 13:06 schreef djayzz het volgende:
Geen ijs hieralleen een broodje krabsalade
Ananas!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb zin in een ijsje met citroensmaak
Wat een oude grap is dat zeg!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
Haha net weer een geniale 1 april grap uitgehaald...
Bij mijn baas een briefje op haar auto geplakt met "Sorry voor de schade ! "
Kwam ze net bij haar auto, vet te zoeken naar schade
wel grappigquote:Op woensdag 1 april 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
Haha net weer een geniale 1 april grap uitgehaald...
Bij mijn baas een briefje op haar auto geplakt met "Sorry voor de schade ! "
Kwam ze net bij haar auto, vet te zoeken naar schade
Heb jij nog goeie danquote:
Weet ikquote:
Emmen is een beetje uit de buurt voor een ijsje halenquote:
Ik ga zo naar de benzinepomp hier verderopquote:
Helpt wel om mannen langer aan de telefoon te houdenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je om te kunnen hijgen een lief stemmetje nodig??
Weet je zeker dat het geen bruine bonensoep was danquote:Op woensdag 1 april 2009 13:13 schreef Howl het volgende:
Ik had net selderijsoep met garnalen, salade en een broodje bal met saté op.![]()
Het was ook erg mooi weer buiten. Wel wat winderig.
Hoe krijg ik je dan hierheen!?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Emmen is een beetje uit de buurt voor een ijsje halen
Vertel!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:16 schreef rival het volgende:
ik ben net in een 1 april grap getrapt, een hele foute ook nog
nee, maar rival vertelt er zo eentjequote:
Vertel!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:16 schreef rival het volgende:
ik ben net in een 1 april grap getrapt, een hele foute ook nog
Mja een ijsje is niet de juiste manierquote:
1 april, je band was niet lek!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
zo net even een fietsenbandje geplakt en nu eten!
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja een ijsje is niet de juiste manierAl ben ik gek op likken moet ik toegeven
das ook lekkerquote:
1 April! Kikker in je bil!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Er is geen ontkomen meer aan, ik heb me ingeschreven voor de 10 mile damloop...
ik wens je bij deze succesquote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Geen slechte 1 april grap.. Ergens in september ren ik me helemaal suf in Amsterdam(naar Zaandam)quote:Op woensdag 1 april 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
1 April! Kikker in je bil!
Echt?!Dan kom ik je aanmoedigen!
![]()
Dit al te ver? Jij bent niet veel gewent hequote:Op woensdag 1 april 2009 13:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dit gaat te ver zo op een doordeweekse werkdag
![]()
We hebben wat gemeen
Een aanmoedigmeet?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Succes met trainen, want dat heb ik wel nodig, hahaquote:
Zovaak tref ik geen dames met zulke praatjesquote:Op woensdag 1 april 2009 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit al te ver? Jij bent niet veel gewent he
Omg... Haha. Nou, ik kom je aanmoedigen hoor!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen slechte 1 april grap.. Ergens in september ren ik me helemaal suf in Amsterdam(naar Zaandam)![]()
Jeej!
Ohw wat goed, heb je het toch gedaan... ik heb er ook nog over zitten denken maar ik doe het toch maar niet hoor, is echt vanuit het bedrijf uit enzo en dan moet je ook kleding van hier aan enzo... dusssssquote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
De zaterdag of de Zondag?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Niemand doet ongetraint 15 kmquote:Op woensdag 1 april 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes met trainen, want dat heb ik wel nodig, haha
Tis niet op je verjaardagquote:Op woensdag 1 april 2009 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg... Haha. Nou, ik kom je aanmoedigen hoor!
Tenzij het op mijn verjaardag is, dan kom ik niet
wow super suc6 alvastquote:Op woensdag 1 april 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Mochten ze het van hier uit doen zou ik zeker flink gaan trainen, maar denk niet dat ik de startdag al fit genoeg benquote:Op woensdag 1 april 2009 13:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw wat goed, heb je het toch gedaan... ik heb er ook nog over zitten denken maar ik doe het toch maar niet hoor, is echt vanuit het bedrijf uit enzo en dan moet je ook kleding van hier aan enzo... dusssssdoe maar niet he
Hardlopen?quote:
haha nou alleen het idee al dat ik dat moet gaan lopenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mochten ze het van hier uit doen zou ik zeker flink gaan trainen, maar denk niet dat ik de startdag al fit genoeg ben
Oke, dan ga ik haar aanmoedigenquote:
Oe, ja die zijn ook lekker!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik had een italiaans broodje (geen ciabatta, maar F?) met tonino![]()
[..]
Ananas!![]()
19 & 20 septemberquote:Op woensdag 1 april 2009 13:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik haar aanmoedigen
Op welke dag is dat dan?
Wij hebben de wallenloop in heusden, moet je zoveel mogelijk rondjes om de stad lopen (rondjes van 2.2km) daar doe ik met 2 weken van te voren 2x2 uur trainen 13 rondjes achter elkaar hoor.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hardlopen?
No way, dan ben je een hele knappe vent als je dat kan
Haha inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 13:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nou alleen het idee al dat ik dat moet gaan lopen![]()
![]()
Och, ben er best voor in, lijkt me ook wel een achievement..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nou alleen het idee al dat ik dat moet gaan lopen![]()
![]()
T toch, je maakt het die mannen weer moeilijk hierquote:Op woensdag 1 april 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja een ijsje is niet de juiste manierAl ben ik gek op likken moet ik toegeven
Mijn collega ging buiten de deur eten en toen hij langs mijn auto liep zat er een boete op, die mmste hij mij.quote:
Ik begon al te denken dat ik de enige wasquote:Op woensdag 1 april 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T toch, je maakt het die mannen weer moeilijk hier
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega ging buiten de deur eten en toen hij langs mijn auto liep zat er een boete op, die mmste hij mij.
kreeg dus een foto binnen met een boete "op mijn auto"
ik parkeer via parkmobile en heb toevallig vandaag mijn nieuwe kenteken laten registreren, en via die miep aan de lijn had ik mijn auto dus aangemeld hier in de zone.
dus ik liep al vloekend richting auto, "die stomme doos. krijg ik een boete terwijl ik gewoon sta aangemeld..."
en nog wat vriendelijke woorden...
toen zag ik mijn auto staan (zonder boete uiteraard) en ging er pas een lampje branden![]()
Collega heeft photoshop ontdekt en dit gisteren in elkaar gezet
Neuh, maar dit is T op nog niet eens 20%.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik begon al te denken dat ik de enige was![]()
Goeie grap!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn collega ging buiten de deur eten en toen hij langs mijn auto liep zat er een boete op, die mmste hij mij.
ik parkeer via parkmobile en heb toevallig vandaag mijn nieuwe kenteken laten registreren, en via die miep aan de lijn had ik mijn auto dus aangemeld hier in de zone.
dus ik liep al vloekend richting auto, "die stomme doos. krijg ik een boete terwijl ik gewoon sta aangemeld..."
toen zag ik mijn auto staan (zonder boete uiteraard) en ging er pas een lampje branden![]()
Hihi, ik vind het wel een hele goede!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Zondag 20 september..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omg... Haha. Nou, ik kom je aanmoedigen hoor!
Tenzij het op mijn verjaardag is, dan kom ik niet
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, maar dit is T op nog niet eens 20%.
Ze kan nog veel verder gaan, ik kan het weten van de Sex SC maanden terug. Hmmm Tally
in tally begrippen is dit nog niet eens voorspelquote:Op woensdag 1 april 2009 13:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit al te ver? Jij bent niet veel gewent he
Wut, was je bang voor 1 april ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
alohaatjes... zo ben net 30 min wakker
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
in tally begrippen is dit nog niet eens voorspel
Ik ben bang voor elke dagquote:
hahahahaha is er ook een foto van je gezicht op dat moment gemaakt?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
hardlopen? 15 km? zonder training?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:30 schreef djayzz het volgende:
Dus 15km zonder trainen moet ook wel lukken
Heb je dan ook zo'n hip nike+ ding waarop we met z'n alle je voortgang kunnen volgen ?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zondag 20 september..2 weken erna dus
SORRY!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
T toch, je maakt het die mannen weer moeilijk hier
Nog niet eens dichtbij!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
in tally begrippen is dit nog niet eens voorspel
quote:
dit dusquote:Op woensdag 1 april 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
hardlopen? 15 km? zonder training?
![]()
ik ga nu al dood, ik beelde het me alleen ff in
Goed bezig !quote:Op woensdag 1 april 2009 13:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
Oké, ik ben presentquote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
Hihi, ik vind het wel een hele goede!
quote:
quote:
Ik gun jullie dat beetje leedvermaak welquote:Op woensdag 1 april 2009 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahahaha is er ook een foto van je gezicht op dat moment gemaakt?
Verleidelijk hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 13:39 schreef Tally het volgende:
[..]
SORRY!
[..]
Nog niet eens dichtbij!
[..]
Je kan toch wel 2 uur achter elkaar hardlopen?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:37 schreef rival het volgende:
[..]
hardlopen? 15 km? zonder training?
![]()
ik ga nu al dood, ik beelde het me alleen ff in
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
De zaterdag of de Zondag?
Misschien moet ik ook maar meedoen....
Zaterdag!quote:
Maakt niet uit. Kom je langs om het goed te maken met me?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:39 schreef Belsezar het volgende:
Dat komt goed uit! Ik heb namelijk de Ferrari van Veronica gewonnen maar daar past de kinderstoel niet in.
Ruilen?[/i]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
Die moet ik nog even kopen... Maar ik hoorde dit weekend dat ik dan ook Nike Hardloopschoenen moet aanschaffen..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo'n hip nike+ ding waarop we met z'n alle je voortgang kunnen volgen ?
Zo hoort hetquote:Op woensdag 1 april 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik gun jullie dat beetje leedvermaak wel
Ik kon er om lachen. ik kreeg echt een brede smile van links naar rechts, dat ik daar in trap!
Thanks!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:39 schreef Belsezar het volgende:
1 april grap van een collega, hij heeft dit mailtje rond laten gaan:
Hoi Allemaal,
Vorige maand liep er een actie bij BP stations waarbij elke week een Ford Ka werd verloot.
Het goede nieuws is dat ik er eentje gewonnnen heb, maar wat tegenvalt is dat dit autootje veel te klein om mijn Mondeo te vervangen.
Daarom geef ik ‘m weg, want iets verkopen wat je zelf gratis hebt gekregen vind ik niet correct. Ik doe gewoon weer mee met een nieuwe loterij waarbij een wat ruimere wagen wordt weggegeven.
Iedereen die over minder dan twee auto’s bechikt kan meedingen.
Wie zich het eerst aanmeldt kan ‘m bij mij thuis afhalen.
Hij heeft meer dan 10 mailtjes terug gehadWaarvan de leukste was:
Hoi,
Dat komt goed uit! Ik heb namelijk de Ferrari van Veronica gewonnen maar daar past de kinderstoel niet in.
Ruilen?
Aangenaam dan, tallyquote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
dit is een kennismakingsgesprek, hooguit
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
Zaterdag!I know, aangezien ik nogal uitstelgedrag ken, moet ik wel echt op vast tijden gaan trainen..
Oriënterend gesprekquote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
dit is een kennismakingsgesprek, hooguit
Thee? Ik lust geen koffiequote:
Ik maak het zeker goed met jequote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Kom je langs om het goed te maken met me?
Hij's fijnquote:Op woensdag 1 april 2009 13:39 schreef Belsezar het volgende:
1 april grap van een collega, hij heeft dit mailtje rond laten gaan:
Hoi Allemaal,
Vorige maand liep er een actie bij BP stations waarbij elke week een Ford Ka werd verloot.
Het goede nieuws is dat ik er eentje gewonnnen heb, maar wat tegenvalt is dat dit autootje veel te klein om mijn Mondeo te vervangen.
Daarom geef ik ‘m weg, want iets verkopen wat je zelf gratis hebt gekregen vind ik niet correct. Ik doe gewoon weer mee met een nieuwe loterij waarbij een wat ruimere wagen wordt weggegeven.
Iedereen die over minder dan twee auto’s bechikt kan meedingen.
Wie zich het eerst aanmeldt kan ‘m bij mij thuis afhalen.
Hij heeft meer dan 10 mailtjes terug gehadWaarvan de leukste was:
Hoi,
Ruilen?
Dit heeft niks te maken met opscheppen. Dit is vooral een bord voor je kop hebben. Ongetraind, twee uur gaan hardlopen?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef djayzz het volgende:
Je kan toch wel 2 uur achter elkaar hardlopen?
Damn, nu voel ik me echt KF met zijn opscheppen.
Ja die vond ik ook het sterkste van de hele grapquote:
Thee met wat lekkers erbijnaquote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Oriënterend gesprek![]()
[..]
Thee? Ik lust geen koffie
[..]
Ik maak het zeker goed met je
Oe, i look forward to that!quote:
Kan je ze alle drie aan Tally?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Oriënterend gesprek![]()
[..]
Thee? Ik lust geen koffie
[..]
Ik maak het zeker goed met je
Ik denk dat Tally mij afbreekt tot 't laatste stukjequote:
de laatste keer dat ik heb hardgelopen was in de eerste van de middelbare school!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef djayzz het volgende:
Je kan toch wel 2 uur achter elkaar hardlopen?
Ik denk dat ze het bij een stukje afbreken zal latenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat Tally mij afbreekt tot 't laatste stukje![]()
maar toen deden we de shuttle run en coopertest of hoe heten zequote:Op woensdag 1 april 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik heb hardgelopen was in de eerste van de middelbare school!
ik zou het bij god niet weten dus
Foutjequote:
Ik was en ben echt een ramp. Het is echt te oncharmant mij te zien rennen..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar toen deden we de shuttle run en coopertest of hoe heten ze
(was ik trouwens altijd heel goed in, nu niet meer vrees ik)
dus we mogen je niet allemaal komen aanmoedigen met foto en filmcamera in de aanslagquote:Op woensdag 1 april 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was en ben echt een ramp. Het is echt te oncharmant mij te zien rennen..
Dat dus....quote:Op woensdag 1 april 2009 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit heeft niks te maken met opscheppen. Dit is vooral een bord voor je kop hebben. Ongetraind, twee uur gaan hardlopen?
Ik beaam dat zeker jaquote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ze zal dit beamen, maar ze kent mij nog niet
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus we mogen je niet allemaal komen aanmoedigen met foto en filmcamera in de aanslag
een ipod is belangrijker, de rest zijn oplossingen voorquote:Op woensdag 1 april 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die moet ik nog even kopen... Maar ik hoorde dit weekend dat ik dan ook Nike Hardloopschoenen moet aanschaffen..
Mn laatste shuttle run haalde ik trap 11 ofzo, immens hoog voor mijn begrippen.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar toen deden we de shuttle run en coopertest of hoe heten ze
(was ik trouwens altijd heel goed in, nu niet meer vrees ik)
Goed bezig in ieder geval.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
Zaterdag!I know, aangezien ik nogal uitstelgedrag ken, moet ik wel echt op vast tijden gaan trainen..
welke trap heb ik echt geen idee van was wel altijd bij de laatste 3 en als enige meisjequote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mn laatste shuttle run haalde ik trap 11 ofzo, immens hoog voor mijn begrippen.
Trust me, dat valt in het niet bij Tallyquote:Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ze zal dit beamen, maar ze kent mij nog niet
Dat smoesje gebruikte ik wel altijd, maar ik moest gewoon meedoenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
welke trap heb ik echt geen idee van was wel altijd bij de laatste 3 en als enige meisje
kan ik me nu echt niet meer voorstellen!
ik had ook nooit t smoesje van ik ben ongesteld tijdens de gymles was vroeger gewoon sportief
quote:Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat smoesje gebruikte ik wel altijd, maar ik moest gewoon meedoen
haha je moet mij ook nie zien rennen hoor haha vroeger vroegen ze al of ik van plan was op te stijgen ofzo hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik heb liever dat niemand mij ziet dan hahaha
iPod heb ikquote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
een ipod is belangrijker, de rest zijn oplossingen voor
Jaquote:Op woensdag 1 april 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(neem aan dat je echt een mannetje bent!!?)
Loopgroepen vast wel, maar een niveau te hoog, vermoed ik (atletiek verenigingen enz) En dat is altijd op dagen dat ik nét niet kan...quote:Op woensdag 1 april 2009 13:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Goed bezig in ieder geval.![]()
En hebben ze geen loopgroepen bij jou in de buurt? Dan heb je in ieder geval iets wat je motiveert om op een vaste tijd te trainen.
Ik zit er nu zelfs al aan te denken om me voor de halve marathon in Eindhoven op te geven (is in Oktober). Maar dat wordt dan nog veel trainen.
Je kan beter schoenen kopen die bij je voeten passen, dan per sé voor Nike te willen gaan. Voordeel van Nike schoenen is dat je die meter in de zool kan frotten. Bij andere schoenen moet je dat anders oplossen. Maar daar is weer genoeg over te vinden op internet.quote:
Je hebt ze voor ieder niveau op meerdere tijdstippen in de week. En anders kun je nog altijd de Start to run trainingen van Studio Brussel op je MP3 speler gooien. Daarvan weet ik uit eigen ervaring dat het super werkt.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Loopgroepen vast wel, maar een niveau te hoog, vermoed ik (atletiek verenigingen enz) En dat is altijd op dagen dat ik nét niet kan...
Ik gebruik schoenen van Sauconyquote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan beter schoenen kopen die bij je voeten passen, dan per sé voor Nike te willen gaan. Voordeel van Nike schoenen is dat je die meter in de zool kan frotten. Bij andere schoenen moet je dat anders oplossen. Maar daar is weer genoeg over te vinden op internet.
Nee, die heb ik nog niet naakt gezien joh!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
Paris Hilton naakt!
http://www.spitsnieuws.nl(...)_hilton_naakt_1.html
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik gebruik schoenen van Saucony
Helemaal speciaal voor mijn voeten opgemeten
weer een reden om de spits niet te lezenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
Paris Hilton naakt!
http://www.spitsnieuws.nl(...)_hilton_naakt_1.html
Anouk, ik heb leuke ren muziek van Nikequote:Op woensdag 1 april 2009 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt ze voor ieder niveau op meerdere tijdstippen in de week. En anders kun je nog altijd de Start to run trainingen van Studio Brussel op je MP3 speler gooien. Daarvan weet ik uit eigen ervaring dat het super werkt.
Ik noem toch geen prijs wat ze gekost hebben ?!quote:
I know, ik moet even naar Run2Day!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:59 schreef AirwiN het volgende:
Je kan beter schoenen kopen die bij je voeten passen, dan per sé voor Nike te willen gaan. Voordeel van Nike schoenen is dat je die meter in de zool kan frotten. Bij andere schoenen moet je dat anders oplossen. Maar daar is weer genoeg over te vinden op internet.
Heb ik ook, maar krijg ik niet op mijn iPod op één of andere vreemde manier. Andere MP3 speler maar proberen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:00 schreef AirwiN het volgende:
Je hebt ze voor ieder niveau op meerdere tijdstippen in de week. En anders kun je nog altijd de Start to run trainingen van Studio Brussel op je MP3 speler gooien. Daarvan weet ik uit eigen ervaring dat het super werkt.
hoe laat sta je aan de start?quote:Op woensdag 1 april 2009 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik heb liever dat niemand mij ziet dan hahaha
Hap Hapquote:Op woensdag 1 april 2009 14:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik noem toch geen prijs wat ze gekost hebben ?!
Ik zeg alleen dat het beter is om schoenen op maat te kopen, ipv naar een merk te kijken.
Gezelligquote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat straks weg om met murm lekker op terrasje te zitten
Och valt best meequote:Op woensdag 1 april 2009 13:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Trust me, dat valt in het niet bij Tally
Ik mag nu weer dus ik ga weer beginnenquote:Op woensdag 1 april 2009 13:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff hardlopen is iig niets voor mij
Jullie krijgen een kindje?? WAT LEUK!!quote:
Als je naar een hardloopwinkel gaat, dan wordt altijd even gemeten wat voor schoenen het beste voor je zijn. Ik heb er laatst weer nieuwe schoenen en een outfit gehaald. Ik kon kiezen tussen schoenen van Saucony of Brooks. Ik ben voor die van Brooks gegaan. Die veerde toch iets lekkerder. En verder nog zo'n strakke broek en shirt gekocht. Die broek en shirt zijn vergelijkbaar met wat schaatsers ook hebben. Het ziet er goed uit, en je ziet en merkt ook niet meer zo sterk dat je zweet.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:03 schreef KudFokker het volgende:
Ik gebruik schoenen van Saucony
Helemaal speciaal voor mijn voeten opgemeten
klinkt goed!! haha ik ga na t werk lekker hapje eten met groepje collega'squote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
heerlijk have fun en doe murm de groetjes!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
ook gesjelliequote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
klinkt goed!! haha ik ga na t werk lekker hapje eten met groepje collega's
Alleen dan pas?quote:
chocoladequote:Op woensdag 1 april 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vanille of chocolade smaak op de scoop?
zalk doen.. zit nu op sms te wachten van haar te wachten dat ze in de buurt isquote:Op woensdag 1 april 2009 14:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heerlijk have fun en doe murm de groetjes!
Zo'n strakke broek die tussen je billen kruipt?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Als je naar een hardloopwinkel gaat, dan wordt altijd even gemeten wat voor schoenen het beste voor je zijn. Ik heb er laatst weer nieuwe schoenen en een outfit gehaald. Ik kon kiezen tussen schoenen van Saucony of Brooks. Ik ben voor die van Brooks gegaan. Die veerde toch iets lekkerder. En verder nog zo'n strakke broek en shirt gekocht. Die broek en shirt zijn vergelijkbaar met wat schaatsers ook hebben. Het ziet er goed uit, en je ziet en merkt ook niet meer zo sterk dat je zweet.
Wanneer spreken we ook alweer af?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Och valt best meeIk eet je alleen op met huid en haar
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo'n strakke broek die tussen je billen kruipt?
Oke je sport dan ook voor het sporten en niet voor de lekkere-bil-look.
Zodra mijn billen het niet te koud vinden zonder broek buitenquote:
Natuurlijkquote:
Ik moet dat eigenlijk ook nog even halen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Als je naar een hardloopwinkel gaat, dan wordt altijd even gemeten wat voor schoenen het beste voor je zijn. Ik heb er laatst weer nieuwe schoenen en een outfit gehaald. Ik kon kiezen tussen schoenen van Saucony of Brooks. Ik ben voor die van Brooks gegaan. Die veerde toch iets lekkerder. En verder nog zo'n strakke broek en shirt gekocht. Die broek en shirt zijn vergelijkbaar met wat schaatsers ook hebben. Het ziet er goed uit, en je ziet en merkt ook niet meer zo sterk dat je zweet.
Nu dus.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Zodra mijn billen het niet te koud vinden zonder broek buiten
Dat kan binnenkort dus alquote:Op woensdag 1 april 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het is mij nog iets te koud.. Of het moet juist heel erg koud zijn maar daar is het te warm voor..quote:
Och, word vanzelf warm toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het is mij nog iets te koud.. Of het moet juist heel erg koud zijn maar daar is het te warm voor..
Laatste keer was met regen, hagel en sneeuw
vrijdag is het rond de 20 graden... prima toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het is mij nog iets te koud.. Of het moet juist heel erg koud zijn maar daar is het te warm voor..
Of erg koud of warmer dan nu. Wat ben jij toch een moeilijk mens.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan merk je het inderdaad nietquote:
Oe das idd prima.. Ik kijk nooit naar de weersvooruitzichtenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vrijdag is het rond de 20 graden... prima toch?
Het moet niet te makkelijk gaan ms. B.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of erg koud of warmer dan nu. Wat ben jij toch een moeilijk mens.
Jouw billenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb je ook al gezien? Welke billen ken jij nog niet.quote:
Veel plezier met murm.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat weg![]()
werkse nog allemaal
Het goed doet is mijn doopnaamquote:Op woensdag 1 april 2009 14:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan merk je het inderdaad nietTenminste.. Als je het goed doet..
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:20 schreef mrbox het volgende:
hoezee voor de regeling dat je 1x 5 mag laten staan per "examen"
Ik heb nog helemaal niets van je gezienquote:
Ik wel! Ook gevoeld, maar dan IRLquote:
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 1 april 2009 14:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niets van je gezien
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:28 schreef Rauw. het volgende:
Mensen die benieuwd zijn kunnen een PM sturen voor een foto, dan stuur ik v'naaf wat trug![]()
Wil een beetje anonimiteit bewaren
Jah idd! Mooi manquote:
Ooo wat fijn! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:20 schreef mrbox het volgende:
hoezee voor de regeling dat je 1x 5 mag laten staan per "examen"
Die van jou natuurlijk!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb je ook al gezien? Welke billen ken jij nog niet.![]()
[..]
Veel plezier met murm.
jaaaaaa hier ist ook al zo erg rustigquote:Op woensdag 1 april 2009 14:34 schreef zbbrox het volgende:
verveling slaat toe op het werk
ken je dat als je weinig te doen heb en als je om werk gaat vragen je een wazige kutklus krijgt waar je nog beroerder mee uit bent dan dat je niets aan het doen was
heb al 2 financiele topics doorgelezen op fok.. how low can you go..
Die van mij zijn al eens rond gegaan en van nog een aantal mannen geloof ik. Dus ik zou zeggen zoek maarquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die van mij zijn al eens rond gegaan en van nog een aantal mannen geloof ik. Dus ik zou zeggen zoek maar
Ja dat ken ik.. "Gelukkig" heb ik een klusje van vrienden tussendoor geschoven gekregen (website bouwen) dus dat doe ik nu ondertussen maar..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:34 schreef zbbrox het volgende:
ken je dat als je weinig te doen heb en als je om werk gaat vragen je een wazige kutklus krijgt waar je nog beroerder mee uit bent dan dat je niets aan het doen was
Moet ik nog een PM sturen?quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ohw echt??? haha lekker lekker hoor
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die van mij zijn al eens rond gegaan en van nog een aantal mannen geloof ik. Dus ik zou zeggen zoek maar
Voor jou stuur ik hem zo wel opquote:
vertel eens... waar kan ik die vinden dan?quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Voor jou stuur ik hem zo wel op![]()
Maar dat kan vanavond pas want ik zit @ work
Ik zal eens kijken of ik ze in mijn PM kan vinden.. Kan ook zijn dat ik ze via de mail heb mogen ontvangenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vertel eens... waar kan ik die vinden dan?![]()
Jaa echt stranden op je premaster is niet tof, zeker als het door bureaucratie komtquote:Op woensdag 1 april 2009 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah idd! Mooi man![]()
Dus geen werk meer
Thanks babequote:Op woensdag 1 april 2009 14:34 schreef automatic_ het volgende:
Zo, ik heb lekker een pipo ijsje op!
[..]
Ooo wat fijn! Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
[..]
Ik zal eens kijken of ik ze in mijn PM kan vinden.. Kan ook zijn dat ik ze via de mail heb mogen ontvangen
Post je billlen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:34 schreef zbbrox het volgende:
En ik maar denken dat PM Private Message betekende...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
[..]
Ik zal eens kijken of ik ze in mijn PM kan vinden.. Kan ook zijn dat ik ze via de mail heb mogen ontvangen
Hier maken ze netjes de uren vol. Kan de muisklikken horen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaaaa hier ist ook al zo erg rustigiedereen gaat vroeg naar huis enzo zit hier onderhand al in me uppie
maar ja wel lekker tijd om ff hier rond te hangen
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik maar denken dat PM Private Message betekende...![]()
In dat geval heb ik ook nog materiaal![]()
En waar Bels en ik op doelen zijn gewoon een aantal topics van een tijdje terug, zoekt en gij zult vinden!
Een aantal topics terugquote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En waar Bels en ik op doelen zijn gewoon een aantal topics van een tijdje terug, zoekt en gij zult vinden!
eh.. WAT?quote:
Dat ook nog eens.. niet echt nuttigquote:Op woensdag 1 april 2009 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gaan ze alle singles topic langs.Kunnen ze lang zoeken.
viespeukenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oja Cue cam mee he. Je weet hoe we het graag op de foto hebben.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:47 schreef zbbrox het volgende:
[..]
eh.. WAT?
Hm zaterdag heb ik een vleeskeuring. Afhankelijk daarvan heb je een misschien. Kay?
Nee, verspreid over een aantal topics, een tijdje terugquote:
I knowquote:Op woensdag 1 april 2009 14:49 schreef Adolecens het volgende:
Nee, verspreid over een aantal topics, een tijdje terug
Maar ik nietquote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja Cue cam mee he. Je weet hoe we het graag op de foto hebben.
Ik heb ze niet in mijn PM gekregen zie ik nu maar per mail moet ik ze dan hebben.. Thuisquote:
Nou PM-en zou ik zeggenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
onze knul wordt grootquote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Kuttttt...
Ik wil dat meisje vanavond afzeggen...
Ik weet dat het slecht is, maar ik wil het NL 11tal kijken met mijn vrienden
Foto's maken lukt niet als ze haar handjes vol heeft.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja Cue cam mee he. Je weet hoe we het graag op de foto hebben.
Kan ze toch biertjes halen en nootjes aanvullen?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Kuttttt...
Iddquote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Foto's maken lukt niet als ze haar handjes vol heeft.![]()
Ik wel jaquote:
Neem 'r mee?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Kuttttt...
en in de pauze ff neukenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kan ze toch biertjes halen en nootjes aanvullen?
Handen vol met biertjes en borrelnooitjes halen voor jou?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Foto's maken lukt niet als ze haar handjes vol heeft.![]()
Dat kan je dan toch gwn tegen haar zeggen, of ben ik de enigste vrouw die daar begrip voor zou hebben?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Kuttttt...
Bitterballen enzoquote:Op woensdag 1 april 2009 14:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Kan ze toch biertjes halen en nootjes aanvullen?
je kan trouwens ook met haar voetbal kijken!quote:Op woensdag 1 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Kuttttt...
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Handen vol met biertjes en borrelnooitjes halen voor jou?
Liever dat dan dat ik samen moet kijkenquote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch gwn tegen haar zeggen, of ben ik de enigste vrouw die daar begrip voor zou hebben?
Je bent de enige denk ikquote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat kan je dan toch gwn tegen haar zeggen, of ben ik de enigste vrouw die daar begrip voor zou hebben?
Als hij dat op het laatste moment doet? Uhh dan zal je misschien een van de weinige zijn, misschien ook wel de enigste.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Misschien wel de enigste, maar niet de enigequote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Marc Overmars doet al jaren niet meer mee hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ik samen moet kijken![]()
Alhoewel NL elftal gaat nog net..
quote:Op woensdag 1 april 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Handen vol met biertjes en borrelnooitjes halen voor jou?
Hmm, aan de andere kant moet ik ook niet janken...quote:Op woensdag 1 april 2009 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Het mag schijnbaar tegenwoordig wel. Alleen " Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig."quote:Op woensdag 1 april 2009 15:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien wel de enigste, maar niet de enige
Ik wil als eerste keurenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef zbbrox het volgende:
Of ik stuur vnaaf een foto ter keuring en dan komtie misschien in mn fobo?
Vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, aan de andere kant moet ik ook niet janken...
Ik zie mijn vrienden morgen, vrijdag en zaterdag weer...
Haar zie ik dan zondag weer...
Als je graag gekeurd wil worden even melden.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef zbbrox het volgende:
[..]Nee ik ben een gentleman.
Die haal ik wel.. en dan zie je cue achter me aan lopen.. not losing the grip of my firm buttocks.
Of ik stuur vnaaf een foto ter keuring en dan komtie misschien in mn fobo?
you're the bossquote:Op woensdag 1 april 2009 15:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil als eerste keurenGewoon live
Neem r gewoon mee man.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, aan de andere kant moet ik ook niet janken...
Ik zie mijn vrienden morgen, vrijdag en zaterdag weer...
Haar zie ik dan zondag weer...
Hadden ze allemaal die instellingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |