SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:51 schreef Sweetie87 het volgende:
Nee ik doe een cursus zodat ik straks aan het werk kan. En nee, ik heb geen vmbo gedaan, mocht die opmerking nog komen.
Ja, dus? Ik had het pakketje eigenlijk al gisteren verwacht. Mag toch uitgaan van het volgende schema ongeveer:quote:
Je krijg vandaag een brief thuis met heel groot erop 1 Aprilquote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Sweetie87 het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik had het pakketje eigenlijk al gisteren verwacht. Mag toch uitgaan van het volgende schema ongeveer:
dinsdag voor 5 uur op de post
woensdag bezorgd bij LOI
eventueel 1 dag voor administratieve zaken
donderdag of vrijdag ipod verzenden
vrijdag of dinsdag dat ding ontvangen
toch?
Moderne bedrijfsadministratie. Heb meerdere opleidingen geprobeerd, maar iedere keer afgehaakt. Dit is nu een cursus die ik sowieso wil doen, voordat ik ga proberen op het conservatorium toegelaten te worden.quote:
Ja joh, lees vooral niet wat er in dit topic staat.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Beauregard het volgende:
Wist je dat je zo'n iPod Shuffle ook gewoon in de winkel kunt kopen?
Da's veel goedkoper en dan krijg je die crap van die cursus er niet bij.
Win-win!
vóórdat ik conservatorium ga doen. Ik wil alleen mijn niveau mbt muziek opkrikken in de uurtjes die ik niet aan de cursus besteed zodat ik een betere kans maak om toegelaten te worden.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef karr-1 het volgende:
Moderne bedrijfsadministratie om toegelaten te worden op het conservatorium?
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef TryX het volgende:
Pics van TS?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |