Waarom vraag je het dan?quote:
Daarom laat rival mij zoekenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Snappen de mannen hier nou nog niet dat je niet op zoek moet gaan?! *zucht*
Wanhopig, je weet wel. Dat wat jij niet bentquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Definieer "op zoek"
want ik zie geen problemen met op zoek!
Ik ook. Misschien. Mogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen komt dus eventueel, misschien, mogelijk naar de meet
Het is dat ik weet dat ik het niet bent anders kwam het nogal sarcastisch overquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanhopig, je weet wel. Dat wat jij niet bent
Ik wist wel dat die goed bij je zou passenquote:
Ik ben zo buul, heb mijn eigen ontgroening overgeslagenquote:
ik zie mijn naam ook staan, ik heb niks gezegtquote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben wel op zoek, maar niet wanhopigquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
het zou kunnen dat de mogelijkheid bestaat dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ga je wat trainen of doe je alleen cardio?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef mrbox het volgende:
tvp ik ga direct ook maar![]()
Fitness here i come
Nee, die gaat hier niet vallenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.
Of er moet een komeet op brabant vallen.. dan is de afwezigheid buiten mijn macht om.
Jij stelt weinig eisenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.
Of er moet een komeet op brabant vallen.. dan is de afwezigheid buiten mijn macht om.
en de OP geeft aan dat er meerdere mensen willen komen, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thnx manquote:Op woensdag 1 april 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
en de OP geeft aan dat er meerdere mensen willen komen, dus dat zit wel goed.
Die komeet zal ik wel op Drenthe laten vallen dan.
Ja voor de wannabe's, H&M is te pauper joh.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
naast Oilily chicks heb je zeker ook H&M boys?
Graag gedaan.quote:
Ik ga zeer binnenkort ook weer beginnenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ga je wat trainen of doe je alleen cardio?
Ik heb nog geen flauw idee van hoe en wat. Er komen een paar drukke maanden aan.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Heb je ook interesse in de meet trouwens?
im afraid soquote:Op woensdag 1 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
naast Oilily chicks heb je zeker ook H&M boys?
Ok.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee van hoe en wat. Er komen een paar drukke maanden aan.
Ik laat het allemaal op me afkomen. Als ik tijd heb dan ben ik 'r, als ik geen tijd heb dan niet
Geen idee, hij was er op eens. Geen oude bekende van [Singles]?quote:
Correctie: En ik wil een schaal M&M's, maar alleen de bruine want daar zitten de meest natuurlijke kleurstoffen in en alleen flesjes evian water.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 1 april 2009 10:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Geen idee, hij was er op eens. Geen oude bekende van [Singles]?
Fitness, nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga zeer binnenkort ook weer beginnen![]()
Kabels oprekken en wat conditie opbouwen
Zolang je er zelf voor zorgt is dat geen progleemquote:Op woensdag 1 april 2009 10:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Correctie: En ik wil een schaal M&M's, maar alleen de bruine want daar zitten de meest natuurlijke kleurstoffen in en alleen flesjes evian water.
Haha, misschien was het zo wel bedoeldquote:Op woensdag 1 april 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat ik het niet bent anders kwam het nogal sarcastisch over
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die goed bij je zou passen
Correctie; je bent een zeikerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Correctie: En ik wil een schaal M&M's, maar alleen de bruine want daar zitten de meest natuurlijke kleurstoffen in en alleen flesjes evian water.
Ik hoop voor je dat dat sarcasme isquote:
Op zoek en wanhopig is één imo.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben wel op zoek, maar niet wanhopig
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fitness, nog nooit gedaan.
Ik ga wel weer regelmatig een balletje trappenNu maar hopen dat mijn knie het houdt
De dokter zei 10 jaar terug dat ik nooit meer zou kunnen spelen
imo niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat sarcasme is![]()
[..]
Op zoek en wanhopig is één imo.
Wanhopig wil ik het niet noemen, maar 'n beetje meer vrouwelijke aandacht zou me geen kwaad doen.quote:
Tis hier mistig en grauwquote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef ThE_ED het volgende:
Denk dat ik zo maar eens naar buiten ga, zulk lekker weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lap tekst maar ik ben het er zó mee eens
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ben nu anderhalf jaar bezig.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fitness, nog nooit gedaan.
Ik ga wel weer regelmatig een balletje trappenNu maar hopen dat mijn knie het houdt
De dokter zei 10 jaar terug dat ik nooit meer zou kunnen spelen
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:EenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lap tekst maar ik ben het er zó mee eensVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Doet me denken aan een liedje "Ik hou van mij" volgens mij van een caberetierquote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een lap tekst maar ik ben het er zó mee eens
hier 1.90 bij 135kgquote:Op woensdag 1 april 2009 10:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ben nu anderhalf jaar bezig.
202cm bij 109kg
imma monstah
Ik ben met mijn 1.80 en 80kg maar een klein ventje dan.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
hier 1.90 bij 135kgIk ben een monster de andere kant op
IK zou het ook niet vervelend vinden om naast iemand wakker te worden.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doet me denken aan een liedje "Ik hou van mij" volgens mij van een caberetier![]()
Mooi stukje text heb je daar trouwens
![]()
Ook ik word vrijwel elke ochtend zielsgelukkig wakker, maar m'n hebzucht zou graag naast iemand wakker worden
Harrie Jekkers uit mijn hoofd..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doet me denken aan een liedje "Ik hou van mij" volgens mij van een caberetier![]()
Mooi stukje text heb je daar trouwens
![]()
Ook ik word vrijwel elke ochtend zielsgelukkig wakker, maar m'n hebzucht zou graag naast iemand wakker worden
Ook datquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is het leven toch mooi.......................... als de zon schijnt.
Ik zie 'm nog gewoon in spoiler hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
Tip: anders haal je die lap tekst even uit je quote. dan blijft de pagina ook goed leesbaar.
Weeg jij 135 kilo en ben je 1.90quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het was een tip voor Rauw, die had in zijn quote het hele stuk opgenomen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie 'm nog gewoon in spoiler hoor
Daarom heb ik 'm daar ook in gezet natuurlijk..
Nouky time!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:00 schreef KudFokker het volgende:
Me ex (die waar ik 4 jaar mee had) belde me net
Of ik een filmpje wilde kijken, en ze wilde voor me koken
Schrijf dat even zoals het hoort ajbquote:
Natuurlijk nietquote:
Zij is wel echt mijn droom vrouw nog steeds gewoon...quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 1.80 en 80kg maar een klein ventje dan.
[..]
IK zou het ook niet vervelend vinden om naast iemand wakker te worden.
Tip: anders haal je die lap tekst even uit je quote. dan blijft de pagina ook goed leesbaar.
Die zie ik dus ook in spoiler....quote:Op woensdag 1 april 2009 11:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
het was een tip voor Rauw, die had in zijn quote het hele stuk opgenomen.
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:ben het er ook mee eens. maar vond het nogal vanzelfsprekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lap tekst maar ik ben het er zó mee eens
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij is wel echt mijn droom vrouw nog steeds gewoon...
Maar vind het zo rot dat ze sinds het uit is (meer dan een jaar nu) zwaar aan de XTC zit...
Ja, als je niet hoeft te werkenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
Believe me, it isn't..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
ben het er ook mee eens. maar vond het nogal vanzelfsprekend
Zware botten?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze is er echt té veel door afgevallenquote:
Ego klinkt gelijk zo negatiefquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Harrie Jekkers uit mijn hoofd..
Je EGO(je hebzucht wat jij het noemt) vertelt je dat je iemand naast je zou willen, maar zolang je het niet nodig hebt om gelukkig te worden/zijn, is het geen probleem.
Ik dus ookquote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 1.80 en 80kg maar een klein ventje dan.
[..]
IK zou het ook niet vervelend vinden om naast iemand wakker te worden.
Sowiesoquote:Op woensdag 1 april 2009 11:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze is er echt té veel door afgevallen
Ik heb dat met de Sunscreen Songquote:
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
Free food and nouky.. i dont see the problem.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij is wel echt mijn droom vrouw nog steeds gewoon...
1.90 en 90 kilo hierquote:
gewoon een dikzakquote:
quote:
Klopt... ben voor een lange tijd een lurker geweest...Ik had geen zin meer om aan de zijlijn te staan en dus maar ff geregistreerd. Ik was een beetje huiverig (gezien de 'top'kwaliteit discussies in de klaagbaak), maar het valt hier (gelukkig) wel mee.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:43 schreef djayzz het volgende:
Geen idee, hij was er op eens. Geen oude bekende van [Singles]?
Er is volgens mij wel een soort mist hier in de lucht, maar vrij hoog, of het is smog.quote:
Een goed glas whiskyquote:Op woensdag 1 april 2009 11:08 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ja, als je niet hoeft te werken![]()
![]()
Ik pik liever een lekker glas whisk(e)y op een terras dan hier binnen te werken (euchh... nou ja... tussen het Fokken door dan)...
Ik zei tegen mijn tante; Waarom heb je je kap niet open?quote:
We hebben het beiden uitgemaakt...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Free food and nouky.. i dont see the problem.
Waarom is het uit gegaan? Waarom heeft ze je gedumpt?
Wat een reuzen hier allemaal zeg!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.90 en 90 kilo hier
Heb alleen een beetje vet bij me buik, maar dat komt door het bier
Hier is smog uitgesloten, ik woon in het mooie Drenthequote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Er is volgens mij wel een soort mist hier in de lucht, maar vrij hoog, of het is smog.
(Rotterdam)
Zware botten dus.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
gewoon een dikzak![]()
Vreemdgenoeg zijn mijn cholesterolwaardes en dergelijke wél gewoon gezond![]()
Ik voel me ook kiplekker, alleen ik zie er behoorlijk gezet uit.
Ik zou naar zo'n was straat gaan met zo'n 'doe-het-zelf hok'quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn tante; Waarom heb je je kap niet open?
Zij; Nee joh! Wil jij hem vandaag hebben?
Ik; Nou... Zal ik hem wassen?
Ik weet alleen niet waar ik heen moet rijden
Maar dat verzin ik nog wel
Ja, maar dan heb je dus 2 x achter elkaar een groot stuk tekst staan, waardoor de pagina een stuk langer wordt. Als je dan wil reageren, kan je beter de hele tekst eruit halen, en alleen reageren. Het is dus niet nodig om de gehele tekst te quoten.quote:
Daar ga ik altijd heenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou naar zo'n was straat gaan met zo'n 'doe-het-zelf hok'
Nee, straks lekker met zo'n ingevallen bekkie op de bank zitten TV kijken..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
We hebben het beiden uitgemaakt...
We waren 4 jaar lang echt té vaak bij elkaar...
Waardoor we elkaar echt gigantisch aan het irriteren waren, en we echt om de kleinste dingetjes ruzie kregen
Maar ik was ook heel anders dan nu...
Ik ben nu een stuk makkelijker
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een klein ventje geweest, en ik denk ook niet dat ik dat ooit ga worden![]()
Ik eet niet vreemd, ik eet niet veel. En of ik nou sport of niet ik blijf een grote vent
Ik zie niets!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Klopt... ben voor een lange tijd een lurker geweest...Ik had geen zin meer om aan de zijlijn te staan en dus maar ff geregistreerd. Ik was een beetje huiverig (gezien de 'top'kwaliteit discussies in de klaagbaak), maar het valt hier (gelukkig) wel mee.
Btw: het is toch geen probleem om een nieuw gezicht te zien?!
Ooo nee hoor! Ik vroeg het mij alleen af, hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Klopt... ben voor een lange tijd een lurker geweest...Ik had geen zin meer om aan de zijlijn te staan en dus maar ff geregistreerd. Ik was een beetje huiverig (gezien de 'top'kwaliteit discussies in de klaagbaak), maar het valt hier (gelukkig) wel mee.
heb jij nog de oude layout waar je de hele spoiler altijd uitgeklapt ziet?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je dus 2 x achter elkaar een groot stuk tekst staan,
ehm jah...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
heb jij nog de oude layout waar je de hele spoiler altijd uitgeklapt ziet?
Ik ga vanmiddag met de cabrio + chauffeurquote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn tante; Waarom heb je je kap niet open?
Zij; Nee joh! Wil jij hem vandaag hebben?
Ik; Nou... Zal ik hem wassen?
Ik weet alleen niet waar ik heen moet rijden
Maar dat verzin ik nog wel
Ik ben geen zoetekauw en tussendoortjesmensquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Zware botten dus.
Mocht je toffifee of negerzoenen teveel in huis hebben en je wil er van af... denk aan mij![]()
noujah het principe, dat je van jezelf moet houden en dat niet moet spiegelen aan anderen...quote:
Gezellig! Ik ga even naar Breda denk ik....quote:Op woensdag 1 april 2009 11:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag met de cabrio + chauffeurnaar leiden.
Lekker uit eten met mijn ouders en mijn zus
Er wordt hier zoveel afgeluld dat je minstens 10 posts per dag in deze reeks moet doen om nog een beetje op te vallen. Maar vertel eens wat meer over jezelf. Hoe oud ben je? Waar woon je? Hoe lang ben je single?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 11:15 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee, straks lekker met zo'n ingevallen bekkie op de bank zitten TV kijken..
Ik had wel beter gewetenOf ze moet al bereid zijn te stoppen.
Dat zou ik ook doen, want met een cabriokap mag je niet door een wasstraatquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou naar zo'n was straat gaan met zo'n 'doe-het-zelf hok'
Sorry Nouk!quote:
Moah, dat zou ik sowieso al niet kunnen..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet hoor
Nu heeft ze een normaal figuur...
Eerst was ze ietsjes dikker, maar had ze veel meer rondingen![]()
Haar tetten en kont zijn dus ook een stuk kleiner geworden...![]()
Maar alsnog een super mooie vorm
En ze gebruikt het al minder dan eerst...
Maar ik denk dat het gewoon weer even ketsen wordt, en verder niks
Met harde kap wel. toch?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen, want met een cabriokap mag je niet door een wasstraat
Gelukkig, ik voelde me al bijna Kalimeroquote:
Zelfde hier, dus ik zag je probleem ook niet, maar ik had het opgelost voor jequote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorry Nouk!ik zit nog in de Foksilver layout
Can you forgive me
Calimero is schattigquote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al bijna Kalimero
Kom op, sex with your sex, het meisje waar je 4 jaar van je leven mee gedeeld hebt...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Moah, dat zou ik sowieso al niet kunnen..
Ben totaal niet van de one night stands
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zelfde hier, dus ik zag je probleem ook niet, maar ik had het opgelost voor je![]()
Goedzak die ik ben.
ik haal net aan de 180, en zeker geen 80 kiloquote:Op woensdag 1 april 2009 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al bijna Kalimero
Dan is het toch een convertible en geen Cabriolet?quote:
Het is maar wat je wilquote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kom op, sex with your sex, het meisje waar je 4 jaar van je leven mee gedeeld hebt...
Voor mij is dat echt niet alleen lust hoor, maar ook een stukje gevoel
Ik heb alleen geen zin in iets vasts met haar, misschien later
ehm, weet niet of dat andere naam heeft. Maar volgens mij heeft de auto die auto_ bedoelt er eentje met harde inklapbare kap.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan is het toch een convertible en geen Cabriolet?
of verwar ik termen met elkaar?
Ik vind het soms maar verwarrend hoor...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan is het toch een convertible en geen Cabriolet?
of verwar ik termen met elkaar?
Dat is vanzelfsprekend inderdaad..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
noujah het principe, dat je van jezelf moet houden en dat niet moet spiegelen aan anderen...
das toch vanzelfsprekend?
ik wil zeker niet zeggen dat het vanzelfsprekend is dat iedereen zich zo voelt
Heb het wel gedaan, hebben zelfs overwogen om weer samen te komen omdat alles spik & span ging...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kom op, sex with your sex, het meisje waar je 4 jaar van je leven mee gedeeld hebt...
Voor mij is dat echt niet alleen lust hoor, maar ook een stukje gevoel
Ik heb alleen geen zin in iets vasts met haar, misschien later
Hoe ben jij dan met jouw ex uit elkaar gegaan ? (als ik vragen mag)quote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil
Moet er niet meer aan denken om met mijn ex in bed te liggen....
Dan alsnog met de hand, autowassende vrouwen zijn per definitie fijnquote:Op woensdag 1 april 2009 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het soms maar verwarrend hoor...
Maar goed; als ik hem haal, dan heb ik wel een harde kap, maar goed... wasstraat is saai
[307cc]
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan alsnog met de hand, autowassende vrouwen zijn per definitie fijn
Ligt er aan welke exquote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil
Moet er niet meer aan denken om met mijn ex in bed te liggen....
In wit t-shirt zonder BH en dan dicht tegen de auto gaan staan..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zolang je hem maar lekker insopt met een spons![]()
Oh ja, het was met een Cquote:
Staat je netjesquote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorry Nouk!ik zit nog in de Foksilver layout
Can you forgive me
Ik moest meteen aan 'Over de rooie' denkenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan alsnog met de hand, autowassende vrouwen zijn per definitie fijn
Ik ben inderdaad op een andere manier uit elkaar gegaan, maar als wij normaal uit elkaar waren gegaan, dan was die behoefte er ook niet geweest denk ikquote:Op woensdag 1 april 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan met jouw ex uit elkaar gegaan ? (als ik vragen mag)
Wij zijn gewoon als vrienden uit elkaar gegaan, en hebben beide dat besloot genomen..
Dus ik denk dat het dan sowieso wel anders is
Misschien een leuke stelling / discussie?
quote:
Zeg, je gaat auto_ toch niet aansporen tot onzedeljik gedragquote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
In wit t-shirt zonder BH en dan dicht tegen de auto gaan staan..
Zoiets?
Hahahaquote:Op woensdag 1 april 2009 11:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zeg, je gaat auto_ toch niet aansporen tot onzedeljik gedrag
Ja, je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef ThE_ED het volgende:
Is dit PTA?
Dit klinkt erg als de Kracht van het Nu. Ik ben het er deels mee eens. Want je moet toch altijd gewoon je best doen. Maar je moet wel die dingen kiezen waar je hart ligt. En dan is het ook niet zo moeilijk om je best te doen. Je kunt dingen niet forceren. En er zijn altijd dingen in het leven die tegenzitten, dingen die je niet hebt. Je kunt je daarom erg ongelukkig voelen, maar als je kijkt naar de dingen die wel goed zijn, dan is er vast heel veel om gelukkig mee te zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
Zou het zo kunnen zijn, dat van veel van de dingen en ideeën waarmee we opgroeien, uiteindelijk het tegenovergestelde de echte waarheid blijkt te zijn..?
Ons wordt van kindsafaan geleerd dat als je maar hard genoeg je best doet, je alles kunt bereiken wat je maar wil. Ik zou daar nu, na bijna 35 levensjaren, het tegenovergestelde van willen beweren: de dingen die als vanzelf op je pad komen, waar je weinig tot geen moeite voor hoeft te doen en ze met veel plezier doet, dat is wat bij je past en waar je hart ligt.
[...]
Wat een lap tekst maar ik ben het er zó mee eens
Kleintjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik haal net aan de 180, en zeker geen 80 kilo
Na, het mag ook gewoon in rok&top/jurkje/spijkerbroek en topquote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
In wit t-shirt zonder BH en dan dicht tegen de auto gaan staan..
Zoiets?
Hoe is het?quote:
Aardig van je!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Na, het mag ook gewoon in rok&top/jurkje/spijkerbroek en top
Je bent toch niet onzedelijk? Anders wil ik geen auto's met je wassen hoor.quote:
Ik vind elke nieuwe meid die ik aan mag raken weer spannendquote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op een andere manier uit elkaar gegaan, maar als wij normaal uit elkaar waren gegaan, dan was die behoefte er ook niet geweest denk ik
Ik blijf niet zo hangen in het verleden en ik heb dat verlangen ook niet. Geef mij maar iets nieuws
*kuch* kleintje *kuch*quote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
ik haal net aan de 180, en zeker geen 80 kilo
Nee, dat valt best wel mee!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent toch niet onzedelijk? Anders wil ik geen auto's met je wassen hoor.
Spijkerbroek bij een auto?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Na, het mag ook gewoon in rok&top/jurkje/spijkerbroek en top
De vorige keer zijn we inderdaad niet aan het drankje toegekomenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe is het?
Enne wanneer gaan we nou dat drankje doen?
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 1 april 2009 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind elke nieuwe meid die ik aan mag raken weer spannend
welke reply wil je?quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 1 april 2009 11:28 schreef Howl het volgende:
[..]
Dit klinkt erg als de Kracht van het Nu. Ik ben het er deels mee eens. Want je moet toch altijd gewoon je best doen. Maar je moet wel die dingen kiezen waar je hart ligt. En dan is het ook niet zo moeilijk om je best te doen. Je kunt dingen niet forceren. En er zijn altijd dingen in het leven die tegenzitten, dingen die je niet hebt. Je kunt je daarom erg ongelukkig voelen, maar als je kijkt naar de dingen die wel goed zijn, dan is er vast heel veel om gelukkig mee te zijn.
Als je dan voor het eerst bepaalde lichaamsdelen ontblootquote:Op woensdag 1 april 2009 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het is toch te hopen dat mannen dat vinden inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 11:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eckhart Tollequote:Op woensdag 1 april 2009 11:28 schreef Howl het volgende:
[..]
Dit klinkt erg als de Kracht van het Nu. Ik ben het er deels mee eens. Want je moet toch altijd gewoon je best doen. Maar je moet wel die dingen kiezen waar je hart ligt. En dan is het ook niet zo moeilijk om je best te doen. Je kunt dingen niet forceren. En er zijn altijd dingen in het leven die tegenzitten, dingen die je niet hebt. Je kunt je daarom erg ongelukkig voelen, maar als je kijkt naar de dingen die wel goed zijn, dan is er vast heel veel om gelukkig mee te zijn.
Ja, terwijl wij vrouwen ook wel weten dat dat niet bij iedere man is...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is toch te hopen dat mannen dat vinden inderdaad
Ik ben echt geen groentje wat dat betreft, maar elke keer word ik weer een beetje trillerigquote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dan voor het eerst bepaalde lichaamsdelen ontbloot
Nee, we waren druk met uhm, andere dingenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
De vorige keer zijn we inderdaad niet aan het drankje toegekomen
Wanneer de lente echt echt echt doorbreekt!
En mja.. T gaat welBen weer op t werk..
Ooh damn, you're right!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, terwijl wij vrouwen ook wel weten dat dat niet bij iedere man is...
Of het zeggen dat PowNed een 1 april's grap is, is de 1 april grapquote:Op woensdag 1 april 2009 11:31 schreef KudFokker het volgende:
Omg, dus PowNed was echt één grote 1 april grap?
http://www.geenstijl.nl/m(...)ha_1_april.html#more
Zo vanzelfsprekend is dat niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is toch te hopen dat mannen dat vinden inderdaad
Ik ook maar het is soms wel leuk zelf kleintje te kunnen zeggen tegen iemandquote:Op woensdag 1 april 2009 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
welke reply wil je?
klein maar fijn
kort maar krachtig
hoe groter ze zijn hoe sneller ze vallen
enz etc
ik ken ze allemaal hoor
Mja... Ik dacht; ik zeg het even...quote:
Ja maar je vindt het gewoon leuk om 1.80 te kunnen zeggenquote:
Ik mag toch hopen dat het een een april grap was...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of het zeggen dat PowNed een 1 april's grap is, is de 1 april grap
vrouwen andersom toch net zo?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... Ik dacht; ik zeg het even...
* zbbrox kan kleintje tegen iedereen zeggenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook maar het is soms wel leuk zelf kleintje te kunnen zeggen tegen iemand![]()
is dat zo.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, terwijl wij vrouwen ook wel weten dat dat niet bij iedere man is...
ben ik toch ookquote:Op woensdag 1 april 2009 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar je vindt het gewoon leuk om 1.80 te kunnen zeggen
Anders ver uit de buurt!quote:
Ga jij gewoon eens op je voeten staan ipv je tenenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben echt geen groentje wat dat betreft, maar elke keer word ik weer een beetje trillerig
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, we waren druk met uhm, andere dingen![]()
Goed plan, gaan we een terrasje pakken!
Druk op je werk? Of valt het mee?
Lost you therequote:Op woensdag 1 april 2009 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
sommige mannen vallen op mannen
[/voorlichting]
Dán wachten in de auto tot iklief de klus geklaard heeftquote:
Heb ik geen ervaring mee, maar kan het me wel goed voorstellen.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben echt geen groentje wat dat betreft, maar elke keer word ik weer een beetje trillerig
Jah,quote:Op woensdag 1 april 2009 11:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
die vinden dus meiden aanraken niet zo spannend
Is hij groter of kleiner dan jou?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga jij gewoon eens op je voeten staan ipv je tenen
Hmm, rival pak jij de kettingzaag of ik?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox kan kleintje tegen iedereen zeggen
En sommige mannen zien sex neit als iets speciaalsquote:Op woensdag 1 april 2009 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
sommige mannen vallen op mannen
[/voorlichting]
Heb je 0,0 ervaring met vrouwen>quote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaring mee, maar kan het me wel goed voorstellen.
Of ze zien een andere vrouw niet als iets speciaalsquote:Op woensdag 1 april 2009 11:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En sommige mannen zien sex neit als iets speciaals
Het is ook eigenlijk heel normaal.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
En sommige mannen zien sex neit als iets speciaals
Geen ervaring mee? Just one girl?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb ik geen ervaring mee, maar kan het me wel goed voorstellen.
Hij is *kuch* 1.79 *kuch*quote:Op woensdag 1 april 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is hij groter of kleiner dan jou?
Engeltje, je bedoeldquote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef Tally het volgende:
[..]
En doen we zeker!
Nee het is niet druk.. Gelukkig maar.. Onthou toch niets
Heb maar 1 relatie gehad, en daar had ik dat gevoel wel.quote:
Idd.quote:
Haha oke,quote:Op woensdag 1 april 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij is *kuch* 1.79 *kuch*Groter dus, maar met mijn collectie laarzen ben ik groter
You bastard!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef ThE_ED het volgende:
Maarre, ipv over auto's en sop te praten ga ik me ff opfrissen en naar buiten.![]()
Vrije dag vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
oke, knap bezigquote:Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb maar 1 relatie gehad, en daar had ik dat gevoel wel.
Maar een nieuwe vrouw zoals jij dat noemt heb ik dus geen ervaring mee.
[..]
Idd.
Hahahaquote:Op woensdag 1 april 2009 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-en-druipt-af.html
Best triest
Och ik heb donderdag vrijdag en maandag vrij gehad.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef ThE_ED het volgende:
Maarre, ipv over auto's en sop te praten ga ik me ff opfrissen en naar buiten.![]()
Vrije dag vandaag.
Doe ik hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ga jij gewoon eens op je voeten staan ipv je tenen
wie niet, gezonde spanning en adrenalinequote:Op woensdag 1 april 2009 11:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zag het toen ik het las vanmorgen helemaal voor mequote:Op woensdag 1 april 2009 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-en-druipt-af.html
Best triest
Mja, ik zal zo je voorbeeld eens gaan volgenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef ThE_ED het volgende:
Vrije dag vandaag.
hai kleintjequote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Carooltje79 het volgende:hallooowww hier
Hebben we het over lange mannen ??![]()
Haiquote:
als we die gast in 3 delen zagen is hij 3 keer groter dan wijquote:Op woensdag 1 april 2009 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmm, rival pak jij de kettingzaag of ik?
ikke ben 1.63quote:
die met die blauwe naam is de schuldigequote:
veeeeeeel groterquote:Op woensdag 1 april 2009 11:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is hij groter of kleiner dan jou?
Ja, en nu mag ik niet eens op zoek van Noukquote:
ja, want ik ga net wegquote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Carooltje79 het volgende:hallooowww hier
Heul niet, jij gaat gewoon langzaam!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Kluts het volgende:
Jezus wat gaan jullie snel zeg.
Je moet je niet door mij laten tegenhoudenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, en nu mag ik niet eens op zoek van Nouk
Ik zat meer te denken aan bij de knietjes even af te zagenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
als we die gast in 3 delen zagen is hij 3 keer groter dan wij
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Carooltje79 het volgende:hallooowww hier
Rood(admin) kan bannen geloof ik en blauw(mod) niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:48 schreef zbbrox het volgende:
[..]
die met die blauwe naam is de schuldige
blauwe naam zijn modjes?
rode naam is een admin?
en het grote verschil?
Zou wat zijn als hij dat wel deedquote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet je niet door mij laten tegenhouden
quote:
Ben gek op lange mannenquote:
Waarmee klop je?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Engeltje, je bedoeldzeker
Hier ook niet gelukkig, heb toch geen zin
Wel even op hout kloppen dat het ook zo blijft
Ik was mijn auto nooitquote:Op woensdag 1 april 2009 11:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dán wachten in de auto tot ik lief de klus geklaard heeft![]()
Als ik nou op ieder van jullie een hoofd een hand zet dan kom je nooit bij mn knietjes.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan bij de knietjes even af te zagen
Echt niet! Gezien mijn "status" met haar moet ik haar wel gelovenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
geloof mij nou maar, ik ben de meest geloofwaardige ja
Ze zijn veel te lief voor jequote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik was mijn auto nooitDie laat ik wassen.. En nee niet door een wasstraat..
Goede lengte. Kan je goed beschermen. "snel, spring in mn binnenzak!"quote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
1.63 is toch een hele mooie vrouwenlengte?
of denken mijn medefokkers daar anders over?
Ik ben groter!!!! 1.65!!quote:Op woensdag 1 april 2009 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ikke ben 1.63
Zonder laarzen aan dan he
quote:
1.73quote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt niet! Gezien mijn "status" met haar moet ik haar wel geloven
Het meisje waar ik nu mee date (die ik vanavond weer ziequote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ook weer niet te klein < 1.50quote:
haha ja idd, dan kan je pas echt lekker knuffelen en helemaal wegkruipenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Goede lengte. Kan je goed beschermen. "snel, spring in mn binnenzak!"
quote:
Wat dan nu duim?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
zo wat is fok toch een klote zeik forum, ik heb er genoeg van.
ik zeg aju paraplu en zoek wel ander vertier
mensen het ga jullie goed
Nou sorry hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
Ehm.... Oke?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
Mijn vuist T. Niet met dat wat jij in gedachte had. Dat gebeurt alleen als jij bij me bent natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarmee klop je?
[..]
Ik was mijn auto nooitDie laat ik wassen.. En nee niet door een wasstraat..
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja idd, dan kan je pas echt lekker knuffelen en helemaal wegkruipen
Ik heb laatst staan zoenen met een meid die niet groter was dan 1.55... Moest toch aardig ver doorbuigenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het meisje waar ik nu mee date (die ik vanavond weer zie) is ook maar 1.60 ofzo
Echt sexy![]()
![]()
Ze had ook niet groter moeten zijn, anders was het nog lastiger geweest achterin die auto
Je had je mond moeten houdenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Als ik nou op ieder van jullie een hoofd een hand zet dan kom je nooit bij mn knietjes.
Dan maar hopen dat de snuggerheid ontbreekt om dan maar eerst mn armpjes te doen.
Ik ben ook heel lief voor "ze"quote:
hahaha en weg is iequote:Op woensdag 1 april 2009 11:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
echt helemaal omhelsen
en optillenook ondersteboven
okijknoupauze*gaatsnelweg
Loop even een rondje buiten. 20 graadjes... zal je goed doen. En daarna verplicht meedoen in singles.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
Moge het jou ook allemaal voor de wind gaanquote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:57 schreef Howl het volgende:
[..]
Iets met de dag, snap ik De stand van de maan snap ik ook En veel zout wtf vermoed ik.
Zei iemand lange mannenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Carooltje79 het volgende:hallooowww hier
Laat je niet kisten.. Jankerds heb je overalquote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
quote:
Jammer hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vuist T. Niet met dat wat jij in gedachte had. Dat gebeurt alleen als jij bij me bent natuurlijk![]()
Zo, hoe bedoel je onverwacht. Wat is er aan de hand duim?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
ahhhh scherp!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
Ahh, duim is natuurlijk de 1 april prankster
Daar ben ik ook niet te zuinig inquote:
Nou die heeft het wel hoog zitten!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
Wow... Volgens mij is het in sommige gevallen duidelijk op wie Duimelot doelt....
Hypocriet kut gedrag :r
Dus hoe laat kan i kje verwachten?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Laat je niet kisten.. Jankerds heb je overal
[..]![]()
[..]
Jammer hoor
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
Wow... Volgens mij is het in sommige gevallen duidelijk op wie Duimelot doelt....
Sow dat zit wel hoog zegquote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
Mja, maar goed... Zal ze wel haar reden voor hebben denk ikquote:
Yep. nu alleen weer met de auto. elke keer die verkleedshow op het werk is ook niet handig. en je kapsel is altijd topquote:
wat ben jij toch een ongelooflijk gemeen mannetje soms hequote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
Ahh, duim is natuurlijk de 1 april prankster
Bah, ik heb weer wat gemist.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
quote:
Toch niet!quote:Op woensdag 1 april 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
wat ben jij toch een ongelooflijk gemeen mannetje soms he
dat wilde ik graag zelf verklappen
1 april!
[ afbeelding ]
Wat een vies plaatjequote:Op woensdag 1 april 2009 12:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij toch een ongelooflijk gemeen mannetje soms he
dat wilde ik graag zelf verklappen
1 april!
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt me niet prettig zo'n bil.quote:
Waar zit je?quote:
Veel te lief zei jequote:Op woensdag 1 april 2009 12:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wederom.... Dámn![]()
Ik ben zelf vaak ook veel te lief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |