Waarom vraag je het dan?quote:
Daarom laat rival mij zoekenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Snappen de mannen hier nou nog niet dat je niet op zoek moet gaan?! *zucht*
Wanhopig, je weet wel. Dat wat jij niet bentquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Definieer "op zoek"
want ik zie geen problemen met op zoek!
Ik ook. Misschien. Mogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen komt dus eventueel, misschien, mogelijk naar de meet
Het is dat ik weet dat ik het niet bent anders kwam het nogal sarcastisch overquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanhopig, je weet wel. Dat wat jij niet bent
Ik wist wel dat die goed bij je zou passenquote:
Ik ben zo buul, heb mijn eigen ontgroening overgeslagenquote:
ik zie mijn naam ook staan, ik heb niks gezegtquote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben wel op zoek, maar niet wanhopigquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
het zou kunnen dat de mogelijkheid bestaat dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ga je wat trainen of doe je alleen cardio?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef mrbox het volgende:
tvp ik ga direct ook maar![]()
Fitness here i come
Nee, die gaat hier niet vallenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.
Of er moet een komeet op brabant vallen.. dan is de afwezigheid buiten mijn macht om.
Jij stelt weinig eisenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.
Of er moet een komeet op brabant vallen.. dan is de afwezigheid buiten mijn macht om.
en de OP geeft aan dat er meerdere mensen willen komen, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thnx manquote:Op woensdag 1 april 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
en de OP geeft aan dat er meerdere mensen willen komen, dus dat zit wel goed.
Die komeet zal ik wel op Drenthe laten vallen dan.
Ja voor de wannabe's, H&M is te pauper joh.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
naast Oilily chicks heb je zeker ook H&M boys?
Graag gedaan.quote:
Ik ga zeer binnenkort ook weer beginnenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ga je wat trainen of doe je alleen cardio?
Ik heb nog geen flauw idee van hoe en wat. Er komen een paar drukke maanden aan.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Heb je ook interesse in de meet trouwens?
im afraid soquote:Op woensdag 1 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
naast Oilily chicks heb je zeker ook H&M boys?
Ok.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee van hoe en wat. Er komen een paar drukke maanden aan.
Ik laat het allemaal op me afkomen. Als ik tijd heb dan ben ik 'r, als ik geen tijd heb dan niet
Geen idee, hij was er op eens. Geen oude bekende van [Singles]?quote:
Correctie: En ik wil een schaal M&M's, maar alleen de bruine want daar zitten de meest natuurlijke kleurstoffen in en alleen flesjes evian water.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 1 april 2009 10:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Geen idee, hij was er op eens. Geen oude bekende van [Singles]?
Fitness, nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga zeer binnenkort ook weer beginnen![]()
Kabels oprekken en wat conditie opbouwen
Zolang je er zelf voor zorgt is dat geen progleemquote:Op woensdag 1 april 2009 10:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Correctie: En ik wil een schaal M&M's, maar alleen de bruine want daar zitten de meest natuurlijke kleurstoffen in en alleen flesjes evian water.
Haha, misschien was het zo wel bedoeldquote:Op woensdag 1 april 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat ik het niet bent anders kwam het nogal sarcastisch over
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die goed bij je zou passen
Correctie; je bent een zeikerd.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Correctie: En ik wil een schaal M&M's, maar alleen de bruine want daar zitten de meest natuurlijke kleurstoffen in en alleen flesjes evian water.
Ik hoop voor je dat dat sarcasme isquote:
Op zoek en wanhopig is één imo.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben wel op zoek, maar niet wanhopig
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fitness, nog nooit gedaan.
Ik ga wel weer regelmatig een balletje trappenNu maar hopen dat mijn knie het houdt
De dokter zei 10 jaar terug dat ik nooit meer zou kunnen spelen
imo niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat sarcasme is![]()
[..]
Op zoek en wanhopig is één imo.
Wanhopig wil ik het niet noemen, maar 'n beetje meer vrouwelijke aandacht zou me geen kwaad doen.quote:
Tis hier mistig en grauwquote:Op woensdag 1 april 2009 10:55 schreef ThE_ED het volgende:
Denk dat ik zo maar eens naar buiten ga, zulk lekker weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lap tekst maar ik ben het er zó mee eens
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ben nu anderhalf jaar bezig.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fitness, nog nooit gedaan.
Ik ga wel weer regelmatig een balletje trappenNu maar hopen dat mijn knie het houdt
De dokter zei 10 jaar terug dat ik nooit meer zou kunnen spelen
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:EenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lap tekst maar ik ben het er zó mee eensVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Doet me denken aan een liedje "Ik hou van mij" volgens mij van een caberetierquote:Op woensdag 1 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een lap tekst maar ik ben het er zó mee eens
hier 1.90 bij 135kgquote:Op woensdag 1 april 2009 10:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ben nu anderhalf jaar bezig.
202cm bij 109kg
imma monstah
Ik ben met mijn 1.80 en 80kg maar een klein ventje dan.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
hier 1.90 bij 135kgIk ben een monster de andere kant op
IK zou het ook niet vervelend vinden om naast iemand wakker te worden.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Doet me denken aan een liedje "Ik hou van mij" volgens mij van een caberetier![]()
Mooi stukje text heb je daar trouwens
![]()
Ook ik word vrijwel elke ochtend zielsgelukkig wakker, maar m'n hebzucht zou graag naast iemand wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |