Waarom vraag je het dan?quote:
Daarom laat rival mij zoekenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Snappen de mannen hier nou nog niet dat je niet op zoek moet gaan?! *zucht*
Wanhopig, je weet wel. Dat wat jij niet bentquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Definieer "op zoek"
want ik zie geen problemen met op zoek!
Ik ook. Misschien. Mogelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Iedereen komt dus eventueel, misschien, mogelijk naar de meet
Het is dat ik weet dat ik het niet bent anders kwam het nogal sarcastisch overquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wanhopig, je weet wel. Dat wat jij niet bent
Ik wist wel dat die goed bij je zou passenquote:
Ik ben zo buul, heb mijn eigen ontgroening overgeslagenquote:
ik zie mijn naam ook staan, ik heb niks gezegtquote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben wel op zoek, maar niet wanhopigquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
het zou kunnen dat de mogelijkheid bestaat dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Ga je wat trainen of doe je alleen cardio?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef mrbox het volgende:
tvp ik ga direct ook maar![]()
Fitness here i come
Nee, die gaat hier niet vallenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.
Of er moet een komeet op brabant vallen.. dan is de afwezigheid buiten mijn macht om.
Jij stelt weinig eisenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat er minstens nog 1 persoon meer komt dan ik.. ja.. dan zie ik mezelf daar wel verschijnen.
Of er moet een komeet op brabant vallen.. dan is de afwezigheid buiten mijn macht om.
en de OP geeft aan dat er meerdere mensen willen komen, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thnx manquote:Op woensdag 1 april 2009 10:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
en de OP geeft aan dat er meerdere mensen willen komen, dus dat zit wel goed.
Die komeet zal ik wel op Drenthe laten vallen dan.
Ja voor de wannabe's, H&M is te pauper joh.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
naast Oilily chicks heb je zeker ook H&M boys?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |