Ik had inderdaad op z'n minst wel wat dreiging verwacht ja. Mietjes allemaal hier.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je een béétje terrorist bent had je daar gewoon een bom neergeflikkert.
NOUNOU MOET DAT ZO OP DE VROEGE MORGEN?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:25 schreef -skippybal- het volgende:
Verhagens arrogante kutkop voor de camera's vond ik erger
Wedden dat 'ie zich vannacht gerukt heeft op H. Clinton, terwijl ze in z'n fantasie "You're a miracleworkaAAHH!!" schreeuwde.
Zeer terechte klacht, jammer dat ze gewoon hypocriet als de pest zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 09:24 schreef holycanoly het volgende:
Vier miljoen euro voor de beveiliging, en natuurlijk de exclusieve hapjes en drankjes voor de hoogwaardigheidsbekleders die gisteren meegedaan hebben aan de Afghanistan-top. Aan de andere kant onze eigen nederlanders die naar de voeldselbank moeten. Wat the fuck maakt dat we denken dat je meer waard bent wanneer je een top bijwoont? . In tijden van crisis nog wel. Aan de ene kant blijven zeuren over het fileprobleem maar aan de andere kant de A4 bijna de hele dag half afsluiten.
Fuck Nederland
Jongen, de dingen die ze op die top serveren lusten die paupers die naar de voedselbank moeten niet eens want er zit geen mayonaise op.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:24 schreef holycanoly het volgende:
Vier miljoen euro voor de beveiliging, en natuurlijk de exclusieve hapjes en drankjes voor de hoogwaardigheidsbekleders die gisteren meegedaan hebben aan de Afghanistan-top. Aan de andere kant onze eigen nederlanders die naar de voeldselbank moeten.
OMG DAT IK DAAR INTRAPTE IN NEDERLAND!11quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |