Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 2 april 2009 01:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed, flink aan het bijeten.
Okee, gaan we daar heenquote:Op donderdag 2 april 2009 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben vaker in tbo, laten we daaar heen gaan!
*Broodkruimels strooit!
Dat is echt heel leuk om te doen. Eigenlijk hoef je helemaal niks te doen, dat maakt het ook zo leuk!quote:
Ik heb maar een ervaring met een kaakchirurg en dat was een beul eerste klas.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef blomst het volgende:
En weer terug, en wat een verademing deze kaakchirurg.
j, Hier ook ervaring met een beul, daarom naar een ander ziekenhuis gegaan, en dit was een rustige man.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb maar een ervaring met een kaakchirurg en dat was een beul eerste klas.
Gelukkig mag ik morgen naar de tandarts om een kies opnieuw op te bouwen.
ik was druk aan het zwaaien zag je dat nietquote:Op donderdag 2 april 2009 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat is prettig zeg! Had ik naar je kunnen zwaaien denk ik zomaar.
Ik mag volgende week donderdag, fijn, net voor het paasweekendquote:Op donderdag 2 april 2009 12:24 schreef blomst het volgende:
En weer terug, en wat een verademing deze kaakchirurg.
Oeh gezellig ik mag naar de monddingesquote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mag volgende week donderdag, fijn, net voor het paasweekend![]()
Nee! verhip zeg!quote:Op donderdag 2 april 2009 12:50 schreef blomst het volgende:
[..]
ik was druk aan het zwaaien zag je dat niet
Nope, kies afgebroken voor een week of zes geleden. Tandarts dacht de restanten wel te kunnen verwijderen maar brak er nog wat van af. Nu dus kaakchirurg. En diezelfde tandarts gaf mij vorig jaar een wortelkanaal die ook niet lekker zit. Dus moet ik nog een keer naar die chirurg voor het aftoppen van de wortels. Feest dusquote:Op donderdag 2 april 2009 13:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh gezellig ik mag naar de monddinges![]()
Is het gewoon het seizoen ofzo?
Dat is niet zo makkelijk hoor, tandartsen zijn schaars.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:15 schreef Manu82 het volgende:
Waarom neem je geen andere tandarts dan?
Ja, als je bevallen bent heb je dat. Met of zonder keizersnee.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is niet zo makkelijk hoor, tandartsen zijn schaars.
Zeg Manu, begrijp ik het nou goed dat je schoonzus een open wond heeft en jij zodoende een gevaar vormt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |