Ach joh, wat maakt dat nou uit. Lekker laten brengen, niks mee mis.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:13 schreef Manu82 het volgende:
we moeten nu weggebracht worden aangezien de vlucht al om 7 uur is en er dan nog geen ICE naar Duitsland gaat
Baal er een beetje van, weet namelijk niet precies hoe het zit en wie in mijn omgeving nog meer mrsa heeft. Er is natuurlijk een redelijke kans dat m'n broer en m'n vriendin ook dragers zijn ofzo, alleen zijn die niet gecontroleerd en hebben ze voldoende weerstand...........quote:Op woensdag 1 april 2009 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach joh, wat maakt dat nou uit. Lekker laten brengen, niks mee mis.
Dat is wel logisch hè, van je nichtje. Maar sneu voor je.![]()
Waarom zouden je broer en vriendin dragers zijn? Ik heb op wiki gekeken en volgens mij heeft dat er niks mee te maken. Het is vooral een ziekenhuisbacterie die je wrs hebt opgelopen in Spanje. Heb je er al over gesproken met je HA in hoeverre er nu nog besmettingsgevaar is?quote:Op woensdag 1 april 2009 16:27 schreef Manu82 het volgende:
Baal er een beetje van, weet namelijk niet precies hoe het zit en wie in mijn omgeving nog meer mrsa heeft. Er is natuurlijk een redelijke kans dat m'n broer en m'n vriendin ook dragers zijn ofzo, alleen zijn die niet gecontroleerd en hebben ze voldoende weerstand...........
Wat lees ik daar.....?quote:
Fijn voor je dat je eindelijk verder kan gaan met je eigen leven. Lekker alles afsluiten en opnieuw beginnen.quote:
Kapsalon gehaald en ik kon het niet op.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:52 schreef beequeen het volgende:
Hoi Coos, wat ga je eten vandaag? Hier maar eens simpel macaroni met rulgebakken gehakt, veel kruiden, tomatenpuree en geraspte kaas. Smakelijk allemaal.
Gewoon niet te dure vloerbedekking en/of zeil nemen.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi!
[quote]Iedereen bedankt enzo, en caro gefeliciteerd en ik zal zeker foto's maken!
Morgen ga ik de spullen halen enzo en daar heenbrengen.
Vrijdag ga ik voor het eerst naar de opleiding en zaterdag dan beginnen
De keuken ziet er netjes uit, maar moet nog wel geverfd worden, de muren dan.
En dus er moet een vloer in, maar pas als alles geverfd is.
Zie je nu dat het geen gekke vraag is!quote:Ohw en Coos, ik was er gister even, en ik zag dat ze de schuttingen die omlagen weer rechtop hadden gezet. Ik moet er nog wel 1,5 ofzo bij hebben, maar tof he?
Hahaha, lijpe ranzige bak met zooi is dat hè!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Kapsalon gehaald en ik kon het niet op.
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom zouden je broer en vriendin dragers zijn? Ik heb op wiki gekeken en volgens mij heeft dat er niks mee te maken. Het is vooral een ziekenhuisbacterie die je wrs hebt opgelopen in Spanje. Heb je er al over gesproken met je HA in hoeverre er nu nog besmettingsgevaar is?
fritsie!quote:Op donderdag 2 april 2009 00:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hallo. Jullie veters zitten vast!
thanksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |