Goedesmorgens Kuukel!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
goedemorgen schatjesquote:
paul paul paul je bent blauwquote:
ik schrokquote:Op woensdag 1 april 2009 07:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paul paul paul je bent blauw![]()
:!!:!;!1::DD: D:D
sorryquote:
precies dat !quote:
Goedemorgen schoonheidquote:Op woensdag 1 april 2009 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
goedemorgen schatjes![]()
en voor hen die nog moeten ontwaken![]()
quote:
Albertoooooooooooooquote:
Ericquote:
Bartquote:
En het is geeneens een 1 april grapquote:
wat, dat meen je?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En het is geeneens een 1 april grap
Schiet eens op danquote:
Damn, you're rightquote:
Jaquote:
Ik ben hard aan het werkquote:
Ik ookquote:
aaaawquote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook![]()
We krijgen vandaag 5 (!!) nieuwe A.I.'s. Waarvoor nog van alles aangemaakt moet worden enzo. En dat krijg ik vanmorgen te horen, lekker op tijd weer
Lekkere communicatie danquote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook![]()
We krijgen vandaag 5 (!!) nieuwe A.I.'s. Waarvoor nog van alles aangemaakt moet worden enzo. En dat krijg ik vanmorgen te horen, lekker op tijd weer
Hoe ging je rijles?quote:
mijn instructeur had tegen de baas gezegd dat hij dolblij was met mij, hij had al tijden geen leerling gehad waarbij hij niet op het eerste de beste kruispunt moest ingrijpenquote:
Dat gaat dus goedquote:Op woensdag 1 april 2009 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mijn instructeur had tegen de baas gezegd dat hij dolblij was met mij, hij had al tijden geen leerling gehad waarbij hij niet op het eerste de beste kruispunt moest ingrijpen![]()
ook niet op het tweede of derde of vierde enz
En de volgende keer mag je het op de openbare weg gaan proberen?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mijn instructeur had tegen de baas gezegd dat hij dolblij was met mij, hij had al tijden geen leerling gehad waarbij hij niet op het eerste de beste kruispunt moest ingrijpen![]()
ook niet op het tweede of derde of vierde enz
zal eens vragen aan hem of we naar roden kunnen gaanquote:Op woensdag 1 april 2009 09:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En de volgende keer mag je het op de openbare weg gaan proberen?
Yepz maar daar twijfelde ik ook niet aanquote:
We hebben hier geen circuitquote:Op woensdag 1 april 2009 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zal eens vragen aan hem of we naar roden kunnen gaan
ook niet bij jou voor de deur?quote:
wel van die grote bulten in de wegquote:
Inderdaad. Normaal gaat het goed, maar dit is weer zo'n laatste moment beslissing enzo, je kent het welquote:
Bij je eerste les al?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz maar daar twijfelde ik ook niet aan.
Ook meteen maar een partij bijzondere verrichtingen gedaan.
Ja maar dan is er zoiets als een memoquote:Op woensdag 1 april 2009 09:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Normaal gaat het goed, maar dit is weer zo'n laatste moment beslissing enzo, je kent het wel
Oeiiii, vertelquote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz maar daar twijfelde ik ook niet aan.
Ook meteen maar een partij bijzondere verrichtingen gedaan.
Morge Huppelquote:Op woensdag 1 april 2009 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
goedemorgen schatjes![]()
en voor hen die nog moeten ontwaken![]()
ah de gezelligheid is binnenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoi. Ben met het verkeerde been uit bed gestapt.Geen grapjes voor mij vandaag.
Wel eerst koffie.
Mogguh Trevquote:
Morge Ratelquote:Op woensdag 1 april 2009 10:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja hoi. Ben met het verkeerde been uit bed gestapt.Geen grapjes voor mij vandaag.
Wel eerst koffie.
Trevquote:
Ik glimlachtequote:Op woensdag 1 april 2009 10:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Ratel![]()
dat probleem heb ik dan weer niet kan maar aan een kant uit m'n bed komen. Maar jij zegt dat je met het verkeerde been uit bed gestapt bent maar is het niet eerder zo dat je met het goede been uit het verkeerde bed bent gestapt
Nu welquote:
een bakje koffie doet wonderenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik glimlachteIk ben gewoon uit mn eigen bed gestapt hoor.
[..]
Nu wel
Triquote:
ik WIST het, die belachelijke mist dat was gewoon door 1 aprilquote:weerbericht
alohaquote:
hey ik wou als eerste iedereen goedemiddag wensenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef Annnet het volgende:
Goedemorgen. grapje het is al middag. HAHAHAHAhA sterf.
Wat ben jij stoer zeg.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef Annnet het volgende:
Goedemorgen. grapje het is al middag. HAHAHAHAhA sterf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |