Duhuh, omdat de Kuip het mooiste stadion van Nederland is.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef Anonymousz het volgende:
(Waarom altijd in de kuip eigelijk)
Ja, ik zal niet weten of Eddy PG of Van Breukelen beter waren dan Sar. Rijkaard heb ik niet bewust meegemaakt, evenals het AZ van '81. Platini en Blatter mogen van mij liever vandaag dan morgen het loodje leggen en of het mooi voor Barca is dat Sneijder er niet bij is geweest kan je pas na de wedstrijd zeggen.quote:
Ik zag je verzoek. Ik begin dan gewoon. Ga zitten associëren en zoek eerst naar recente dingen die relevant zijn.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is rap. Tover je zomaar weer uit je hoge hoed
Wel mooi dat je alsnog je talent hebt gevonden.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag je verzoek. Ik begin dan gewoon. Ga zitten associëren en zoek eerst naar recente dingen die relevant zijn.
Verder komen ze gewoon bovendrijven
Ja verder kan ik niksquote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wel mooi dat je alsnog je talent hebt gevonden.
Ooit gedacht aan een baantje bij de VI?quote:
Ja en bij de TUKquote:Op woensdag 22 april 2009 16:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan een baantje bij de VI?
Je gaat duidelijk voor journalistiek kwaliteitquote:
Nu al kickquote:
Hij is zo ongeveer de über camping tokkie van sms6quote:Op woensdag 29 april 2009 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die voor Hans Kraaij jr. kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |