Whehe, zag hem ook netquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:57 schreef SNArky het volgende:
Wytch, dit lijkt me wel een geschikt reclametopic voor jullie
Heidevolk
Naar mijn mening heb je gelijk wat betreft de punk zoals die in de jaren '70 werd gespeeld door bands als de Sex Pistols. Een band als Me First and the Gimme Gimmes behoren echter wat mij betreft tot de strakst spelende bands die er op dit moment zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Nou simpel, Punk wordt toch een beetje gedefinieerd door spel waarbij stemmen / kwaliteit van materiaal en talent geen rol speelt? Een soort van 'anti-muziek'... vandaar dus mijn vraag waarom er zoveel eisen worden gesteld aan een drummer. Was niet lullig bedoeld of zo, ik vroeg het me gewoon af.
quote:Op zondag 5 april 2009 03:08 schreef brother52 het volgende:
Dean, ik heb een zanger en misschien een bassist voor onze strawelte-coverband
Nu alleen nog een drummer en we kunnen losquote:Op zondag 5 april 2009 03:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, in punker!!
[Beantwoord je je PM ook even?]
quote:Op zondag 5 april 2009 10:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoornog net een stukje Hour of Power kunnen zien
quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
Had gister met ons optreden mijn meest geniale actie ooit.... ik was zo hard aan het raggen dat ik de E-snaar uit de kam heb gespeeld.![]()
. En niet gebroken he!
.
Lolquote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
Had gister met ons optreden mijn meest geniale actie ooit.... ik was zo hard aan het raggen dat ik de E-snaar uit de kam heb gespeeld.![]()
. En niet gebroken he!
.
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
. En niet gebroken he!
.
Het is een bassist hè, wat die niet voor elkaar krijgen...quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!
Die hoef ik niet eens te kunnen. Lil Wayne.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef RoW_0 het volgende:
iemand de solo van lil wayne al geprobeerd?
ik wed dat niemand dat kan..
Preciesquote:Op zondag 5 april 2009 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die hoef ik niet eens te kunnen. Lil Wayne.
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie het zelf niet kunnenquote:
haha, hoezo staat zo'n iemand op een podium met een gitaar?quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef RoW_0 het volgende:
iemand de solo van lil wayne al geprobeerd?
ik wed dat niemand dat kan..
Ik vind hem wel tof!quote:Op zondag 5 april 2009 18:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie het zelf niet kunnen
Nope, EADG sta ik gewoon.quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!
Logisch, daar gebeurd het mij ook altijdquote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nope, EADG sta ik gewoon.. Ja, ik kan het ook absoluut niet reproduceren. Voor de liefhebbers: ik deed dit geloof ik tijdens het couplet van 'The Fortress At Dawn'
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |