Gecombineerd ritje hèquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
Klopt. De hulp die je mij en Conorach biedt vinden wij echt geweldig en wij waarderen het enorm. Maar jij hebt mijn amp hier opgehaald en ik moet nog zien hoe ik hem weer thuis krijg en ik wil gewoon betalen voor je diensten hoor. It's a business.
.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gecombineerd ritje hè
En dat thuiskrijgen hoef je ook niet over in te zitten.
Als het goed is welquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:30 schreef KaMo het volgende:
Net clip afgemaakt! Nu nog geduldig afwachetn tot alle demo's gebrand zijn... En dan CD-releasegig + clip premiere!
Dan moet je niet moeilijk doen en ze gewoon beide nemen.quote:
Zodra de release is geweest komt die op youtube!quote:
Beter tochquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:48 schreef Frankii het volgende:
Gister eventjes naar de gitaarboer geweest, een of ander draadje was los. Binnen 2 minuten stond ik weer buitenDus je hoeft niet meer te komen Dean
http://www.musicstore.de/(...)e/art-GIT0013228-000quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is tegenwoordig een beetje de 'marktprijs' voor een USA Fender Stratocaster?
Ik bedoel een American Standard, tweedehands!quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:47 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.musicstore.de/(...)e/art-GIT0013228-000
Ghehe
Nou we zijn eruitquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je niet moeilijk doen en ze gewoon beide nemen.
Jij hebt toch een telecaster, waarom zou je uberhaubt op zo'n ding willen spelenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:04 schreef TeleluvR het volgende:
Jullie maken toch punk? Waarom moet de drummer dan goed zijn?
Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij hebt toch een telecaster, waarom zou je uberhaubt op zo'n ding willen spelen
Wij jou ook niet?quote:
Ze spelen geen klassieke punk, maar poppunk. Dat is heel wat anders...quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Nou simpel, Punk wordt toch een beetje gedefinieerd door spel waarbij stemmen / kwaliteit van materiaal en talent geen rol speelt? Een soort van 'anti-muziek'... vandaar dus mijn vraag waarom er zoveel eisen worden gesteld aan een drummer. Was niet lullig bedoeld of zo, ik vroeg het me gewoon af.
Ik bedoel, die flauwe opmerkingen over telecasters sta ik, en velen met mij, boven. Dat is nu al zo lang aan de gang!
Ok, duidelijk...quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:22 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Ze spelen geen klassieke punk, maar poppunk. Dat is heel wat anders...
We spelen juist géén van die oude ragpunk en zijn juist opzoek naar een drummer die wél kan omspringen met de andere instrumenten en daar een goed gedefinieerd geheel van maken zonder als een goederentrein in 1 ruk door het nummer heen te denderen. En die de dynamiek er goed in kan leggen en explosief zijn waar nodig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:17 schreef TeleluvR het volgende:
Nou simpel, Punk wordt toch een beetje gedefinieerd door spel waarbij stemmen / kwaliteit van materiaal en talent geen rol speelt? Een soort van 'anti-muziek'... vandaar dus mijn vraag waarom er zoveel eisen worden gesteld aan een drummer. Was niet lullig bedoeld of zo, ik vroeg het me gewoon af.
Ik bedoel, die flauwe opmerkingen over telecasters sta ik, en velen met mij, boven. Dat is nu al zo lang aan de gang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |