Nu alleen nog een drummer en we kunnen losquote:Op zondag 5 april 2009 03:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, in punker!!
[Beantwoord je je PM ook even?]
quote:Op zondag 5 april 2009 10:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik kijk ook hoornog net een stukje Hour of Power kunnen zien
quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
Had gister met ons optreden mijn meest geniale actie ooit.... ik was zo hard aan het raggen dat ik de E-snaar uit de kam heb gespeeld.![]()
. En niet gebroken he!
.
Lolquote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
Had gister met ons optreden mijn meest geniale actie ooit.... ik was zo hard aan het raggen dat ik de E-snaar uit de kam heb gespeeld.![]()
. En niet gebroken he!
.
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
. En niet gebroken he!
.
Het is een bassist hè, wat die niet voor elkaar krijgen...quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!
Die hoef ik niet eens te kunnen. Lil Wayne.quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef RoW_0 het volgende:
iemand de solo van lil wayne al geprobeerd?
ik wed dat niemand dat kan..
Preciesquote:Op zondag 5 april 2009 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Die hoef ik niet eens te kunnen. Lil Wayne.
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie het zelf niet kunnenquote:
haha, hoezo staat zo'n iemand op een podium met een gitaar?quote:Op zondag 5 april 2009 18:01 schreef RoW_0 het volgende:
iemand de solo van lil wayne al geprobeerd?
ik wed dat niemand dat kan..
Ik vind hem wel tof!quote:Op zondag 5 april 2009 18:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie het zelf niet kunnen
Nope, EADG sta ik gewoon.quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
drop d/c/b/a ofzo?? met normale stemming krijg je dit toch echt niet voor elkaar!!
Logisch, daar gebeurd het mij ook altijdquote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nope, EADG sta ik gewoon.. Ja, ik kan het ook absoluut niet reproduceren. Voor de liefhebbers: ik deed dit geloof ik tijdens het couplet van 'The Fortress At Dawn'
.
\m/>.<\m/quote:Op zondag 5 april 2009 11:53 schreef Witchfynder het volgende:
. En niet gebroken he!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |