DIT IS
GEEN LEMMING, DIT IS EEN ECHTE KLACHT !

!!!!!!
Ok, ik heb dus sinds kort een nieuwe wekker-radio. Op het doosje stond 'Wekker' gevolgd door wat letters uit een of andere vreemde buitenaardse taal. Ik had hem op de markt van een of andere turk gekocht voor een prikkie.
Dus ik sluit hem zo thuis aan, de wekker, en ga slapen. De volgende morgen wordt ik wakker van een of andere luide reclame over ''Ali's Shoarma-bar, voor al uw feestelijke maaltijden'', gevolgd door eentje over ''Het Falaffel-paleis'' afgesloten met een reclame over dat Rasta Rastellie weer gaat rond-touren en shows gaat geven door heel Nederland... na het een tijdje te hebben aangehoord heb ik het ding maar uitgezet.
Gistermorgen werdt ik onaangenaam verrast door reclame over parfum tegen vaginale geurtjes en eentje over ''Benno's Hondenbrokken''
Om het allemaal nog erger te maken ben ik deze wekker zelfs leuk gaan vinden en heb ik hem nog niet weggeflikkert..
Klacht:: Wekker-radio van de turk die alleen maar reclame laat horen.
Sub-klacht:: Ali's Shoarmabar
Sub-klacht 2:: Ik ben die kut-wekker zelfs leuk gaan vinden..
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop