Waar?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
whoooooh, allemaal vrouwen!
Hey! Hoe was het?quote:
Ja hoor, maar voor mensen denken dat ik ze erin heb gezetquote:
LOLquote:
quote:Duimelot, Cuegirllie, KudFokker, Rival, Belsezar, Kluts, Kuwaro, S95Sedan, Carooltje79, zbbrox, Jan-Beton, Nouk84, Murmeli, Q. , automatic_ , Snuitebolletje, RealZeus, Ludootje. En djayzz natuurlijk
Heb ik wat te kiezen?quote:
O, oke.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voor mensen denken dat ik ze erin heb gezet
Braaf!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
O, oke.
Ik heb er voor de zekerheid bij gezet dat ze interesse getoond hebben, en dat ze niet daadwerkelijk toegezegd hebben te komen
Strandwandeling van een uur bij ondergaande zonquote:
Ooo lekker!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Strandwandeling van een uur bij ondergaande zon
Ja heerlijk!!quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef Nouk84 het volgende:
En nu heb ik besloten mijn bed al in te duiken![]()
Perfecte avond dit.. *zucht*
Jemie... Ik schrik er allemaal van!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef Nouk84 het volgende:
En nu heb ik besloten mijn bed al in te duiken![]()
Perfecte avond dit.. *zucht*
Ja, dat geloof ik wel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja heerlijk!!
Kan ik nog een beetje trots op jou zijn?
Ik snap mezelf ook niet, maar ik moet er maar een toegeven. Net als knuffelzin, moet je ook áltijd aan toegeven..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Ik schrik er allemaal van!
[..]
Ja, dat geloof ik wel!
Jaaa! Ik heb wat gedaanHihi. Goed hè?
![]()
Dat is toch positiefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap mezelf ook niet, maar ik moet er maar een toegeven. Net als knuffelzin, moet je ook áltijd aan toegeven..
Ik ben trots![]()
Goed gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap mezelf ook niet, maar ik moet er maar een toegeven. Net als knuffelzin, moet je ook áltijd aan toegeven..
Ik ben trots![]()
Ja, doe dat! Lekker slapenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben trots![]()
Zeker positief, maar wat doe je met knuffelzin als je op straat loopt? Ook aan toegeven?quote:
Of je 9 mei meegaat, zie OPquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Tuurlijk, gewoon vreemde mensen knuffelen. Lijkt me wel grappig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker positief, maar wat doe je met knuffelzin als je op straat loopt? Ook aan toegeven?
Bij mij kan je niet instappenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Net als het bij mensen die voor het stoplicht staan te wachten instappen. Lijkt me ook grappig.
ben alleen bang dat niet iedereen dat zal waarderen
Tja is een beetje maf jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker positief, maar wat doe je met knuffelzin als je op straat loopt? Ook aan toegeven?
wrm niet, heb je altijd je deuren op slot?quote:
Ja, automatische deurvergrendelingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm niet, heb je altijd je deuren op slot?
207 rules!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, automatische deurvergrendeling
Hoi en Doei!quote:
Nee, dat lijtk me ook niet neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef djayzz het volgende:
Net als het bij mensen die voor het stoplicht staan te wachten instappen. Lijkt me ook grappig.
ben alleen bang dat niet iedereen dat zal waarderen
Ik ga ook meteen naar bed, alleen niet lezenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi en Doei!
Ik ga lekker in bed lezen
Gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ik denk dat ik 9 mei ook wel even kom buurten.
Als is het maar om met Q. een biertje te drinken ter herinnering aan de grien-meet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga ook meteen naar bed, alleen niet lezen
Slaap lekker single fokkers !
Trustequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi en Doei!
Ik ga lekker in bed lezen
Aah is leuk Teganquote:
Maar dan nog blijft het vreemd...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja is een beetje maf jamaar je bent een vrouw dus het zou opzich kunnen
mogelijkquote:
Kloptquote:
Nu je het zegt, in grote meets ben ik vaak niet zo goed als 1 op 1 meetsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van grote meets, denk er nog wel over na.
Jij bent ook zo lekker aan het stuiterballen de laatste tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:35 schreef MNR het volgende:
Nou, ik niet, energie voor 10!![]()
En ik hoor zo te gaan slapen als ik nog aan mijn tax voor goodnightsleep wil komen. Dat wordt nog wat
Welterusten allemaal!
Nee, dat lijkt maar zo. Je treft me op de momenten dat ik positieve energie heb, dat is wat andersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker aan het stuiterballen de laatste tijd
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
Vanochtend verslapen omdat mijn ex de wekker mee heeft trouwens.
Gelijk een nieuwe gekocht tussen de middag, maar ik ga dus nooit meer met een rood shirt de mediamarkt in zeg!
OOh geef mij wat, ik heb beetje te weinig de laatste tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo. Je treft me op de momenten dat ik positieve energie heb, dat is wat anders
Over een uurtje ben ik heeeeel rustig
Trustu Snuit
Ga je ook mee 9 mei ?(zie OP)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo. Je treft me op de momenten dat ik positieve energie heb, dat is wat anders
Over een uurtje ben ik heeeeel rustig
Trustu Snuit
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:39 schreef ThE_ED het volgende:
Vanochtend verslapen omdat mijn ex de wekker mee heeft trouwens.
Gelijk een nieuwe gekocht tussen de middag, maar ik ga dus nooit meer met een rood shirt de mediamarkt in zeg!
Stop je te richten op de dingen die je energie kosten of bedenk waarvoor je het doet. EN richt je op de dingen waar je energie van krijgt en je van gaat glimlachenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
OOh geef mij wat, ik heb beetje te weinig de laatste tijd
Ow, had ik erg leuk gevonden. Ik zat zelf ook met de gedachte te spelen voor een meet vorige week. Helaas ga ik die dag al met mijn nichtjes naar de Efteling. Die date heb ik afgelopen zaterdag gepikt en zij hebben bij mij de voorkeur.quote:
hehequote:
Dat effect heb ik nu eenmaal op vrouwen. Sorry.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Bye Qtie
(zo kom ik dus nooit weg hier he?)
MNR heeft alleen maar toffe momenten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dag dag MNR! en tof dat ik je op toffe momenten te pakken heb!
Oke, dan zien we je wel op de 10-jarige bestaans meet van Fok! op 5 september.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, had ik erg leuk gevonden. Ik zat zelf ook met de gedachte te spelen voor een meet vorige week. Helaas ga ik die dag al met mijn nichtjes naar de Efteling. Die date heb ik afgelopen zaterdag gepikt en zij hebben bij mij de voorkeur.
But thanks for asking
Slaap lekker djayzz!
Denk het niet, maar een deel wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
Gaan alle Singles naar de 10 jaar meet ofzo?
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
De watquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
weetik nog niet, egens wel leuk omdat ik toch best wat mensen van fok kenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
Mja, dan lijkt het me wel tof, en ook meteen de reden dat ik dus niet kom (ken er niet zoveelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
weetik nog niet, egens wel leuk omdat ik toch best wat mensen van fok ken
Met zo'n instelling leer je nooit Fok!kers kennenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, dan lijkt het me wel tof, en ook meteen de reden dat ik dus niet kom (ken er niet zoveel)
ik ken ze ook alleen maar door naar heel veel meets te gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, dan lijkt het me wel tof, en ook meteen de reden dat ik dus niet kom (ken er niet zoveel)
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ken ze ook alleen maar door naar heel veel meets te gaan.
Bah, meets.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ik ken ze ook alleen maar door naar heel veel meets te gaan.
Weet ik. Maar dat is wel ok.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met zo'n instelling leer je nooit Fok!kers kennen
Ja. Wat nou als er personen tussen zitten waar ik me de hele tijd aan ga ergeren?quote:
kijk je naar mij en is alles goedquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Wat nou als er personen tussen zitten waar ik me de hele tijd aan ga ergeren?
Verrek! Kijk wie we daar hebben! Waar ben jij geweest?quote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kijk je naar mij en is alles goed
Vechten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja. Wat nou als er personen tussen zitten waar ik me de hele tijd aan ga ergeren?
Ben ik blij dat ik je niet tegen gekomen ben dan!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:25 schreef DragonFire het volgende:
Ik was op vrouwenjacht, met speer en al.
quote:
Wie? lovers? tssssskquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik maak ze helemaal af op mijn weblog![]()
Wat, donderdag pas?quote:Op woensdag 1 april 2009 01:17 schreef ThE_ED het volgende:
Jullie zullen tot morgen op mij moeten wachten
1 apriiiiiiiiiiiilquote:Op woensdag 1 april 2009 06:29 schreef mrbox het volgende:
blegh vroeg![]()
en dat alleen maar voor 15 minuten bespreking...
Ik zal vanavond promptverloren neervallen, in slaap vallen en heel lang en heel lief dromen. Afgesproken! (al is het alleen maar omdat zelfbelang een grote rol speeltquote:Op woensdag 1 april 2009 07:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
MNR! zorg dan vanavond dat je heel lief en lang droomt!
ff naar beneden loeren...quote:
Hahaha nee tis gelukkig geen 1 april grap maar een voortgangs bespreking. En studenten te vroeg uit bed halen is geen grapquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 07:17 schreef MNR het volgende:
Ja Box, als het een 1 april grap is, lach ik wel mee
[..]
Ik zal vanavond promptverloren neervallen, in slaap vallen en heel lang en heel lief dromen. Afgesproken! (al is het alleen maar omdat zelfbelang een grote rol speelt).
Je bent uberhaupt vaut dus wat is hier fout aan?quote:Op woensdag 1 april 2009 07:34 schreef KudFokker het volgende:
Heb echt iets super fout's aan
Witte hogere schoenen...
Pantelon van een pak...
Grijs tshirt
colbertje
Hij was al aan het dromen... Here is the real stuffquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 07:36 schreef KudFokker het volgende:
ok toch maar nette schoenen + overhemd aangedaan
Dit kon niet
quote:Op woensdag 1 april 2009 07:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent uberhaupt vaut dus wat is hier fout aan?
Ahh the sunscreen song in je sigquote:Op woensdag 1 april 2009 07:59 schreef zbbrox het volgende:
En waarom is er altijd zoveel hate naar KF? Kan je toch makkelijk omheen lezen als het je niet aanstaat?
Werd met stukken hout in elkaar geslagen. (stukken meubel ofzo.. kasten ) Denk dat mn elektrische deken te hoog stond.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:06 schreef Belsezar het volgende:
Goodmeuning!
Iedereen lekker geslapen en fijn gedroomd?
Als een blokquote:Op woensdag 1 april 2009 08:12 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Werd met stukken hout in elkaar geslagen. (stukken meubel ofzo.. kasten ) Denk dat mn elektrische deken te hoog stond.
Wel voldoende geslapen.
En jij?
Zelfs kluts is nu al weer van de partijquote:
Zelfs?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zelfs kluts is nu al weer van de partij![]()
Jaa @ fok bedoelde ik. 8 uur beginnen pfffquote:Op woensdag 1 april 2009 08:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs?
Ik ben gewoon hardcore om 8 uur begonnen!
Ik snap. Ik was je op de kast aan het jagen.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa @ fok bedoelde ik. 8 uur beginnen pfff
niks gezien, leg uit!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:43 schreef mrbox het volgende:
Hebben jullie de upside down trick/1 april grap van youtube al gezien :
voorbeeld werkt niet met fok![]()
(voorbeeld) werkt met elke youtube link door er &flip=1 achter te zetten
Morgen, niet goed geslapen cue? of te laat naar bed?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen singles van me
Men ik ben zoooo moe
www.youtube.com/watch?v=M65zI9LH-as&flip=1quote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
niks gezien, leg uit!
[..]
Morgen, niet goed geslapen cue? of te laat naar bed?
Beidequote:Op woensdag 1 april 2009 08:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Morgen, niet goed geslapen cue? of te laat naar bed?
http:// www.youtube.com/watch?v=M65zI9LH-as&flip=1 kan er ff geen link van maken gezien fok dan gaat zitten fokken er meequote:
Nog iemand mee gesleept ?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen singles van me
Men ik ben zoooo moe
Nee we zijn heel braaf geweestquote:
gezellige droom. weet je zeker dat je droomde?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beide
Ik droomde dat we met een groep op een schoolplein waren en we daar elkaar half aan het uitmoorden waren, tenminste dat was het idee.
Met van die ninja sterren zeg maar, maar ook vuurwerk. Gelukkig kon ik mijzelf redden
Uh.. jah? Anders zou ik nu nog door de gymzaal rennenquote:Op woensdag 1 april 2009 08:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
gezellige droom. weet je zeker dat je droomde?
Hey D_H alles goed?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:50 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! Wat dromen die dames toch raar?
CG
Saaiquote:
Kluts haar levenselixerquote:
can't be to sure.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uh.. jah? Anders zou ik nu nog door de gymzaal rennen
?
Yep. alles goed. moet alleen een beetje op gaan schieten. ben nog thuis, wel al aan het werk maar tochquote:
Je weet toch dat ik saai ben?quote:
Als ik droom, droom ik dat ik wakker benquote:Op woensdag 1 april 2009 08:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
can't be to sure.
Soms droom ik dat ik wakker ben, en soms denk ik dat ik droom.
Ga eens aan de slag dan!quote:Op woensdag 1 april 2009 08:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep. alles goed. moet alleen een beetje op gaan schieten. ben nog thuis, wel al aan het werk maar toch
een beetje is natuurlijk niet genoegquote:Op woensdag 1 april 2009 08:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat ben ik ook. een beetje![]()
sorry mevrouw CG![]()
![]()
![]()
Naar die mensen ben ik het meest benieuwd met de meetquote:Op woensdag 1 april 2009 07:59 schreef zbbrox het volgende:
En waarom is er altijd zoveel hate naar KF? Kan je toch makkelijk omheen lezen als het je niet aanstaat?
Heerlijk geslapen, alleen op het moment dat ik nét in slaap viel, werd ik wakker gesmst, waardoor het weer een half uur langer duurdequote:Op woensdag 1 april 2009 08:06 schreef Belsezar het volgende:
Goodmeuning!
Iedereen lekker geslapen en fijn gedroomd?
En dan ben ik de koukleum zegt menquote:Op woensdag 1 april 2009 08:21 schreef zbbrox het volgende:
Nouuuuuuuuuu
Heb dat ding nieuw. Moet het toch uitprobieren.
En in de ochtend is het nog koud zat.
Droom maar niet van deuken in je auto, die dromen komen uitquote:Op woensdag 1 april 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook vreemd gedroomd, maar ben het alweer vergeten.... As always..
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Droom maar niet van deuken in je auto, die dromen komen uit
Ik heb gisteravond mijn elektrische deken ook wat warmer gezet, had het echt freaking koud! Zelfs mezelf knuffelen hielp nietquote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan ben ik de koukleum zegt men
Misschien ben ik toch meer nederlander dan braziliaan![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk geslapen, alleen op het moment dat ik nét in slaap viel, werd ik wakker gesmst, waardoor het weer een half uur langer duurde
tijdens mijn vakantie droomde ik dat de hele achterkant van de sierra in elkaar lag.....quote:
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
tijdens mijn vakantie droomde ik dat de hele achterkant van de sierra in elkaar lag.....
toen ik terug was op schiphol kreeg ik van mijn maat leuk nieuws te horen, hij had die dag ervoor een flinke deuk erin gereden
You should be!quote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef KudFokker het volgende:
Wat is zo'n Vifit toch fijn om de dag mee te beginnen
Gelukkig is het maar een Sierraquote:Op woensdag 1 april 2009 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
tijdens mijn vakantie droomde ik dat de hele achterkant van de sierra in elkaar lag.....
toen ik terug was op schiphol kreeg ik van mijn maat leuk nieuws te horen, hij had die dag ervoor een flinke deuk erin gereden
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha
Ach veel meer kon je niet verpesten aan die Sierra
Nu al weekend?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:28 schreef mrbox het volgende:
zo al mijn "verplichtingen" @ uni zijn weer voorbij![]()
weekend
![]()
Straks weer sinds tijden fitness
Veel lezier dan maar hequote:Op woensdag 1 april 2009 09:28 schreef mrbox het volgende:
weekend
![]()
Bijnaquote:
Ik weet zeker dat die er beter uitziet dan die Sierra.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouwe trouwe fordje![]()
Heb ik nog wel ff het dikke vette bedrag van 300 euro voor gekregen hoor![]()
Naja oud, mijn nieuwe is ouder
ahwwquote:Op woensdag 1 april 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond mijn elektrische deken ook wat warmer gezet, had het echt freaking koud! Zelfs mezelf knuffelen hielp niet
Bijna zegt ze danquote:
Ja ga je een beetje buffen voor de meet?quote:
Exact hetzelfde, ook RWD!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat die er beter uitziet dan die Sierra.
AWD FTW bedoel jequote:
Groot gelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Naar die mensen ben ik het meest benieuwd met de meet
Ik heb ook geen balk, maar gebruik meestal quickquote dus nog geen last van gehadquote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
Missen jullie trouwens ook de opmaak dingen bij een bericht? Zoals subscript, spoiler, plaatje, bold, cursief enzo?
Het hele balkje opmaak is leeg bij mij als ik een bericht quote
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
AWD FTW bedoel je![]()
Missen jullie trouwens ook de opmaak dingen bij een bericht? Zoals subscript, spoiler, plaatje, bold, cursief enzo?
Nop, bij mij staat het er gewoon.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
AWD FTW bedoel je![]()
Iedere avond. Ik ben er niet, dat is een ander verhaalquote:
Genoeg werk nog er naast te doen helaas, dus op papier is het wel weekend maar in realiteit....quote:Op woensdag 1 april 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu al weekend?
Studeerde ik nog maar, zucht
Wat heb jij met msn ineens?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Zit er iemand op msn vanaaf?
Nee geen last vanquote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
AWD FTW bedoel je![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen balk, maar gebruik meestal quickquote dus nog geen last van gehad
Hmm, ik heb net een Java update gedaan. Misschien dat het daardoor komt?quote:
Ik gebruik hier op mijn werk Internet Explorer 7, en thuis FireFox...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik heb net een Java update gedaan. Misschien dat het daardoor komt?
Ahh, that eleviates my spiritquote:Op woensdag 1 april 2009 09:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Genoeg werk nog er naast te doen helaas, dus op papier is het wel weekend maar in realiteit....
Heb er zin in.quote:
dat typ ik altijd zelf inquote:Op woensdag 1 april 2009 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
AWD FTW bedoel je![]()
djayzz gebruikt firefox, geen problemen hierquote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik gebruik hier op mijn werk Internet Explorer 7, en thuis FireFox...
Dus zal thuis even kijken...
Maar volgens mij is dit forum niet Java based gemaakt
Knoerthard de hoek om natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou weer aan op asfalt
Pas maar op! Straks pluk je nog helemaal kaal!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:44 schreef zbbrox het volgende:
Heb er zin in.Sue me!
Degene die me nu het meest aanspreekt is een Chinees uit Hunan - Yueyang. Leuk voor de cursus hoor, maar eh.. NL kleppen blief ik ook wel.
Ik gebruik ook FF maar heb het ook. Het is een complotquote:Op woensdag 1 april 2009 09:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
djayzz gebruikt firefox, geen problemen hier
Okquote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik gebruik hier op mijn werk Internet Explorer 7, en thuis FireFox...
Dus zal thuis even kijken...
Maar volgens mij is dit forum niet Java based gemaakt
Van een kale kip valt niet te plukken.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks pluk je nog helemaal kaal!![]()
Hoe kom je nu weer aan een chinees?
Tof!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:50 schreef zbbrox het volgende:
Chineesjes zat.. stuk of 3.Via language exchange. Ik leer mandarijn.
Een auto kan altijd harder door de bocht dan een motorquote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Knoerthard de hoek om natuurlijk![]()
Vanochtend een motorrijder ingehaald in een bocht die zowat plat lag. Ik zag het helmpje naar me kijken zo van: Huh, dat kan niet, een auto die me voorbij gaat in een bocht
vertelquote:Op woensdag 1 april 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik heb mijn leermomentje weer gehad voor vandaag
Klinkt als een geslaagde 1 april grapquote:Op woensdag 1 april 2009 09:48 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik heb mijn leermomentje weer gehad voor vandaag
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 1 april 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Een auto kan altijd harder door de bocht dan een motor(vergelijkbare kwaliteit banden)
En ga eens op race les, bochten maken doe je met RWD![]()
Tenzij we natuurlijk offroad gaan
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:52 schreef Howl het volgende:
Als er op 31 maart een mail langs komt met het verzoek dat iedereen een groen of rood shirt aandoet i.v.m "een foto", welke kleuren moet je dan de dag daarop NIET dragen? En ik dacht nog sportief te zijn door toch met de grap mee te gaan....
doe stefan de groeten van me!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
OffroadAls het goed is deze maand weer met de subaru club. 200+ autos die door polder heen scheuren
GEEUUUWWWWW... Goeiemogguhh... PFFF Totaal geen zin om te werken met dit verdomde mooie weer. Moet een rapport in elkaar draaien (een aartsluiaard heeft geen zin om mijn Excell grafieken te bewerken: nogal wiedus: ik had het in Excel 2000 gemaakt en we zijn overgegaan op 2007: dus alle layout verneukt bij het openen/ wijzigen en wie mag dat opknappen: JAN-BETON verdulleme).quote:
Zolang je het maar zachtjes doetquote:Op woensdag 1 april 2009 09:50 schreef zbbrox het volgende:
Van een kale kip valt niet te plukken.Pas maar op dat ik niet aan jou ga plukken zaterdag.
![]()
Chineesjes zat.. stuk of 3.Via language exchange. Ik leer mandarijn.
verkapte - ik ben in een 1 april grap getuimeld - post?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:52 schreef Howl het volgende:
Als er op 31 maart een mail langs komt met het verzoek dat iedereen een groen of rood shirt aandoet i.v.m "een foto", welke kleuren moet je dan de dag daarop NIET dragen? En ik dacht nog sportief te zijn door toch met de grap mee te gaan....
April's foolquote:Op woensdag 1 april 2009 09:52 schreef Howl het volgende:
Altijd tijd vrijhoudenquote:
Chick!quote:
Nouk! Oilily heeft gister alle winkels per direct geslotenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nouk! Oilily heeft gister alle winkels per direct gesloten![]()
![]()
Sjee jij bent weer vroeg opquote:
Ja die zijn faillietquote:Op woensdag 1 april 2009 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nouk! Oilily heeft gister alle winkels per direct gesloten![]()
![]()
Ik denk het. Kwam gisteren op tvquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:01 schreef mrbox het volgende:
Ja die zijn faillietnou ja op rand van iig
Jaaa! Goed he?quote:
Is dat al officieel?!quote:Ja die zijn failliet
Jammer van die (te) grote spoiler maar wat is het toch een vet dingquote:Op woensdag 1 april 2009 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
doe stefan de groeten van me!![]()
een bekende van me, heeft ook een '98 GT
[ afbeelding ]
Die van mij is ook toe aan vervanging.....quote:Op woensdag 1 april 2009 10:02 schreef automatic_ het volgende:
Of zit jij mi jte pesten, omdat je weet dat ik een portemonnee wil
Dan moeten we samen maar op zoek gaan naar een anderequote:Op woensdag 1 april 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die van mij is ook toe aan vervanging.....
de Dump valve deed me nog het meest, zo rustgevendquote:Op woensdag 1 april 2009 10:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jammer van die (te) grote spoiler maar wat is het toch een vet ding
Ptssjjjjquote:Op woensdag 1 april 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
de Dump valve deed me nog het meest, zo rustgevend
Hij pest je niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa! Goed he?
[..]
Is dat al officieel?!
Uitstel van betalingquote:Op woensdag 1 april 2009 10:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jaaa! Goed he?
[..]
Is dat al officieel?!
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
de Dump valve deed me nog het meest, zo rustgevend
Je kan het!quote:Op woensdag 1 april 2009 09:28 schreef mrbox het volgende:
weekend
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij pest je niet.
http://www.nu.nl/economie(...)an-betaling-aan.html
Oh nee, hell noquote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor jullie het denken; auto_ en ik zijn geen typische Oilily meisjes
Dat dus. Onverwachte afspraken met mannen enzquote:Op woensdag 1 april 2009 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik gok voor onverwachte dingen.
daar moet je altijd tijd voor vrij houden
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus. Onverwachte afspraken met mannen enzMaar ik moet mijn agenda weer zo nodig volproppen met vriendinnen
Die hebben we al genoegquote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh nee, hell no
Hahaha.
Goed dat je het zegt, anders kwamen er roddels!
Ooh, ik was er al bang voorquote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
gelukkig, ik schrok alquote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb plenty tijd naast mn vrienden, maar geen meiden om mee te datenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus. Onverwachte afspraken met mannen enzMaar ik moet mijn agenda weer zo nodig volproppen met vriendinnen
Te laat.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, inderdaad. We kunnen er niet teveel over ons zelf gebruikenquote:
typische Oilily meisjes ? hoe zien die er uit ?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
Hockey-meisjes?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
typische Oilily meisjes ? hoe zien die er uit ?
wat is daar de definitie van?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
aha, niks mis meequote:Op woensdag 1 april 2009 10:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hockey-meisjes?
Overal een sjaaltje bij![]()
"Upper-class"
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=oilily+meisje&aq=f&oq=quote:Op woensdag 1 april 2009 10:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
typische Oilily meisjes ? hoe zien die er uit ?
Zullen we er één voor jou zoeken? Dan ben jij ook onder de pannenquote:
Ik vind van niet.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=oilily+meisje&aq=f&oq=
Het 2e zoekresultaat, dat is een Oilily meisje
Auto_ en ik zijn natuurlijk veel leuker dan de gemiddelde Oilily chick.quote:
Hockey-meisjes niet.quote:
Juist. Sommige mensen zien of geloven dat alleen nietquote:Op woensdag 1 april 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Auto_ en ik zijn natuurlijk veel leuker dan de gemiddelde Oilily chick.
zoek maar, ik kan altijd even kijken hoe het looptquote:Op woensdag 1 april 2009 10:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zullen we er één voor jou zoeken? Dan ben jij ook onder de pannen
Kom maar even naar m'n uni, genoeg!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
zoek maar, ik kan altijd even kijken hoe het loopt
Wat komt er voor de val?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hockey-meisjes?
Overal een sjaaltje bij![]()
"Upper-class"
aah op oke ik had wat andere assiosatiesquote:Op woensdag 1 april 2009 10:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&um=1&sa=1&q=oilily+meisje&aq=f&oq=
Het 2e zoekresultaat, dat is een Oilily meisje
ja moet ik zelf gaan zoeken ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kom maar even naar m'n uni, genoeg!
Geloof mij, ze wandelen zo voorbijquote:
Zelfvertrouwenquote:
Hahaquote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen![]()
Jaja hoogmoed, ik weet het
Dat moet ik met mijn eigen ogen zien natuurlijk op 9 mei!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou wel zo makkelijk zijn als jij de selctieprocedure voor me ging doen. daar ging ik vanuit toen je aanbood om wat te gaan zoekenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geloof mij, ze wandelen zo voorbij
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen![]()
Prima. Dat is een vrij makkelijke taak denk ikquote:Op woensdag 1 april 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Zou wel zo makkelijk zijn als jij de selctieprocedure voor me ging doen. daar ging ik vanuit toen je aanbood om wat te gaan zoeken
Hehequote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat moet ik met mijn eigen ogen zien natuurlijk op 9 mei!
In utrecht lopen vast ook wel Oilily meisjes rond om te vergelijken.
ben ik zo makkelijk?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Prima. Dat is een vrij makkelijke taak denk ik
Als je toch bezig bent. djayzz zoekt ook!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Prima. Dat is een vrij makkelijke taak denk ik
quote:
Oh jaquote:
In wat voor hokje zouden jullie dan wel vallen / geduwd kunnen wordenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat die meiden zo aan komen lopen, dus dat ik daar niet veel aan hoef te doenquote:
Ja hallo!quote:Op woensdag 1 april 2009 10:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent. djayzz zoekt ook!
[..]
![]()
Geen enkel hokjequote:Op woensdag 1 april 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
In wat voor hokje zouden jullie dan wel vallen / geduwd kunnen worden?
Misschien wat voor jouquote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen![]()
Wij hebben met z'n 2 een eigen hokjequote:
quote:
Mja was te verwachtenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hebben met z'n 2 een eigen hokje
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien wat voor jou
I am not cocky, I am confident. So when you tell me I am the best it's a compliment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |