Waar?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
whoooooh, allemaal vrouwen!
Hey! Hoe was het?quote:
Ja hoor, maar voor mensen denken dat ik ze erin heb gezetquote:
LOLquote:
quote:Duimelot, Cuegirllie, KudFokker, Rival, Belsezar, Kluts, Kuwaro, S95Sedan, Carooltje79, zbbrox, Jan-Beton, Nouk84, Murmeli, Q. , automatic_ , Snuitebolletje, RealZeus, Ludootje. En djayzz natuurlijk
Heb ik wat te kiezen?quote:
O, oke.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hoor, maar voor mensen denken dat ik ze erin heb gezet
Braaf!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
O, oke.
Ik heb er voor de zekerheid bij gezet dat ze interesse getoond hebben, en dat ze niet daadwerkelijk toegezegd hebben te komen
Strandwandeling van een uur bij ondergaande zonquote:
Ooo lekker!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Strandwandeling van een uur bij ondergaande zon
Ja heerlijk!!quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef Nouk84 het volgende:
En nu heb ik besloten mijn bed al in te duiken![]()
Perfecte avond dit.. *zucht*
Jemie... Ik schrik er allemaal van!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:05 schreef Nouk84 het volgende:
En nu heb ik besloten mijn bed al in te duiken![]()
Perfecte avond dit.. *zucht*
Ja, dat geloof ik wel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja heerlijk!!
Kan ik nog een beetje trots op jou zijn?
Ik snap mezelf ook niet, maar ik moet er maar een toegeven. Net als knuffelzin, moet je ook áltijd aan toegeven..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Ik schrik er allemaal van!
[..]
Ja, dat geloof ik wel!
Jaaa! Ik heb wat gedaanHihi. Goed hè?
![]()
Dat is toch positiefquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap mezelf ook niet, maar ik moet er maar een toegeven. Net als knuffelzin, moet je ook áltijd aan toegeven..
Ik ben trots![]()
Goed gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap mezelf ook niet, maar ik moet er maar een toegeven. Net als knuffelzin, moet je ook áltijd aan toegeven..
Ik ben trots![]()
Ja, doe dat! Lekker slapenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben trots![]()
Zeker positief, maar wat doe je met knuffelzin als je op straat loopt? Ook aan toegeven?quote:
Of je 9 mei meegaat, zie OPquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Tuurlijk, gewoon vreemde mensen knuffelen. Lijkt me wel grappig.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker positief, maar wat doe je met knuffelzin als je op straat loopt? Ook aan toegeven?
Bij mij kan je niet instappenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Net als het bij mensen die voor het stoplicht staan te wachten instappen. Lijkt me ook grappig.
ben alleen bang dat niet iedereen dat zal waarderen
Tja is een beetje maf jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker positief, maar wat doe je met knuffelzin als je op straat loopt? Ook aan toegeven?
wrm niet, heb je altijd je deuren op slot?quote:
Ja, automatische deurvergrendelingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
wrm niet, heb je altijd je deuren op slot?
207 rules!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, automatische deurvergrendeling
Hoi en Doei!quote:
Nee, dat lijtk me ook niet neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:12 schreef djayzz het volgende:
Net als het bij mensen die voor het stoplicht staan te wachten instappen. Lijkt me ook grappig.
ben alleen bang dat niet iedereen dat zal waarderen
Ik ga ook meteen naar bed, alleen niet lezenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi en Doei!
Ik ga lekker in bed lezen
Gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef ThE_ED het volgende:
Ik denk dat ik 9 mei ook wel even kom buurten.
Als is het maar om met Q. een biertje te drinken ter herinnering aan de grien-meet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga ook meteen naar bed, alleen niet lezen
Slaap lekker single fokkers !
Trustequote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi en Doei!
Ik ga lekker in bed lezen
Aah is leuk Teganquote:
Maar dan nog blijft het vreemd...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja is een beetje maf jamaar je bent een vrouw dus het zou opzich kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |