quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Koenholio het volgende:
Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die er ook last van hebben, maar ik wordt
Precies, je associeert het met een "je moet uit je lekkere warme bed, snel, wakker worden lul anders kom je te laat"-boodschap.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ik erger me daar ook aan ja. Wekkers associeer ook niet met het fijnste moment van de dag.
Ik dacht al dat ik niet de enige was. Had nog gezocht, maar ook niks gevonden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:32 schreef Paul het volgende:
Ja echt kut heb er al vaker topics over geopend jeweets, waarover niet btw
Hmm kan ff niet vinden
Vast gewistquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik niet de enige was. Had nog gezocht, maar ook niks gevonden.
Tot uw dienstquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Koenholio het volgende:
Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die er ook last van hebben, maar ik word altijd zo agressief van die radio/tv-reclames waar ze het geluid van zo'n elektrische wekker in hebben gestopt. Dat snerpende geluid dat door merg en been gaat.
Ik heb een wekker die precies hetzelfde geluid maakt, en om de één of andere reden kan ik dat geluid niet uitstaan als ik het overdag hoor. Ik krijg letterlijk de kriebels en de neiging om mijn oren te bedekken.
Welke bosmongool heeft dat toch bedacht?![]()
Je gaat toch ook geen reclame maken met naakte, oude, bejaarde verlepte, Duitse vrouwen erin?
GVD en ik had me nog wel zo voorgenomen om vanavond niet te fappen.quote:
Heb ik ook altijd, of in een film, schrikken is dat he. Net alsof er bezoek komtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
De reclame dat een deurbel afging was veel erger, ik dacht hele tijd dat het bij mijn eigen huis was omdat we dezelfde bel hadden.
Nee hoor, alleen irritatie. De eerste keer ging ik ook echt kijken of er iemand was.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, of in een film, schrikken is dat he. Net alsof er bezoek komt
Jamaar zij is niet Duits. toch?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:30 schreef geelkuikentje het volgende:
Terechte klacht. Wekkers zijn irritant
Sinds Arrow uit de ether is, is dat de enige goede zender nog overquote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef Aivac het volgende:
Terechte klacht, daarom heb ik heb ik maar een wekkerradio gekocht. Jammer dat die alleen 3fm maar goed ontvangt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |