Lees; zolang ik geen open kaart speel tegen mijn vriendin hoef ik nergens verantwoording voor af te leggen, en kan ik lekker blijven doen waar ik zin in heb.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:21 schreef AnoniemeWalker het volgende:
Als ik niets vertel is er geen sprake van pijn en is iedereen very happy as it should be and as it always have been..
ik zou haar dumpen, maar dat is iets anders zij is een chick.. receiver dus.. ik ben een gever..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:22 schreef MoneyTalks het volgende:
Wat zou jij er van vinden als je vriendin elke maand een andere kerel neukt?
Wie weet neukt ze wel graag grote negers in hun reet. Met een strap on.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef AnoniemeWalker het volgende:
ik zou haar dumpen, maar dat is iets anders zij is een chick.. receiver dus.. ik ben een gever..
Echt...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
ik zou haar dumpen, maar dat is iets anders zij is een chick.. receiver dus.. ik ben een gever..
juist.. maar zij vraagt ook niet: Show me your cards..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Lees; zolang ik geen open kaart speel tegen mijn vriendin hoef ik nergens verantwoording voor af te leggen, en kan ik lekker blijven doen waar ik zin in heb.
Ah, daar is the double standard, ik zat er al op te wachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:24 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
En als ze dat zou doen, zou je dan glashard ontkennen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef AnoniemeWalker het volgende:
[..]
juist.. maar zij vraagt ook niet: Show me your cards..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie weet neukt ze wel graag grote negers in hun reet. Met een strap on.
thanks..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef teknomist het volgende:
TS, je hebt groot gelijk vind ik.
Als je altijd thuis eet, kun je best wel 1 keer per maand uit eten.
dat zien we dan wel weer... maar zij gaat dat echt niet vragen.. relatie loopt supergoed.. ik vraag haar ook nooit ga je vreemd, zoen je met andere kerels enzo... het zit allemaal wel snor..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En als ze dat zou doen, zou je dan glashard ontkennen?
Waarom niet? Ik ga toch ook serieus op jou in?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:26 schreef AnoniemeWalker het volgende:
je denkt toch niet dat ik daar serieus op inga..
zij zou mij ook dumpen als ze er achter kwam.. dus wat nou double standard..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, daar is the double standard, ik zat er al op te wachten
ik ga niet serieus in op je berichtje van die neger met strapons, dat bedoelde ik..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ga toch ook serieus op jou in?
Daarbij: heb je haar dit ooit gevraagd? 't Zou zo maar kunnen ...
Zij gaat er waarschijnlijk ook niet bepaald van uit dat jij jezelf elke maand op een Girlfriend Experience met een hoertje trakteert.
Girlf Friend Experience, dus beetje tongzoenen, beetje beffen, beetje pzc, en heel af en toe ook een beetje nzc..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |