Wat zeur je dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:24 schreef miodzio het volgende:
[..]
Nee mijn streven is om overdag te werken.
quote:Op woensdag 1 april 2009 17:03 schreef powerlite het volgende:
[..]
ik ben voor
en neej ben geen kloon van TS xD
sagarijnigequote:Op woensdag 1 april 2009 10:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Jij bent / wordt later zo'n sagarijnige omwonende die boze brieven gaat sturen naar de school als de kinderen in de pauze op het schoolplein lawaai maken?
De tijd voor je veroordeling en het daaropvolgende straatverbod?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heerlijk is datIn de verte hoor ik dan altijd jonge meisjes gillen
Verlang weer naar die tijd. Nu met stage moet ik om kwart voor 8 al mijn bed uit
eerder je nest ingaanquote:Op maandag 13 april 2009 09:48 schreef 3lmo het volgende:
Op het moment zijn er een stel idioten aan het verbouwen, waardoor ik half 10 in plaats van 11 uur al wakker ben. Zo kom ik immers nooit aan mijn acht uur slaap.
Mensen die 8 uur (of zelfs meer) slaap nodig hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 09:48 schreef 3lmo het volgende:
Op het moment zijn er een stel idioten aan het verbouwen, waardoor ik half 10 in plaats van 11 uur al wakker ben. Zo kom ik immers nooit aan mijn acht uur slaap.
Niet per se nodig als je gedwongen je bed uit moet en je hebt minder dan 8 uur geslapen.quote:Op maandag 13 april 2009 10:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die 8 uur (of zelfs meer) slaap nodig hebben
Ik ook.. alleen dat komt omdat ik ziek benquote:Op maandag 13 april 2009 10:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jij moet niet zo zeiken, ik word elk uur wakker omdat ik niet goed kan slapen, dat is nog kutter
mensen die denken aan 5/6 uur of minder voldoende slaap te hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 10:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die 8 uur (of zelfs meer) slaap nodig hebben
Ja en vervolgens rond 8 uur half 9 helemaal niet meer verder kunnen slapenquote:Op maandag 13 april 2009 10:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ook.. alleen dat komt omdat ik ziek ben
Nee, FOK! kan niet zonder mij in de kleine uurtjes.quote:
lastig? valt wel mee.. doe ik ookquote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee, FOK! kan niet zonder mij in de kleine uurtjes.Én ik heb een sociaal leven. Die twee combineren lastig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |