Dit zijn je vrienden de volgende keer:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:13 schreef Nikmans het volgende:
EN DAN OM 7 UUR WAKKERGETETTERD WORDEN DOOR DAT KUTKIND VAN DE BUREN![]()
![]()
Voed je kinderen op godverDOMME
Klacht: Schreeuwende kinderen
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Rosbief het volgende:
MET EEN RAKET OP HET DAK!!!11MET EEN RAKET OP HET DAK!!!11
![]()
![]()
Kom, dan maken we er samen een eind aanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef powerlite het volgende:
ts, ben je de buurman van mijn buurman?
idem klacht namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:35 schreef Igen het volgende:
[..]
![]()
Verder wel eens met klacht, de buren van mijn ouders hebben ook zo'n kutkind.
Maar tegenover een basisschool worden en dan wakker worden allemaal vrolijke kinderen op het schoolplein, dat is dan wel weer heerlijk.
En de dag begint al helemaal goed als dan blijkt dat de schoolbel en de kerkklokken door een atoomklok gestuurd worden en dus op de seconde precies op tijd gaan. Ach ja, dat is mijn tic.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
Jij bent een kloon van TS?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef powerlite het volgende:
ts, ben je de buurman van mijn buurman?
idem klacht namelijk
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:17 schreef Rosbief het volgende:
![]()
![]()
Yvonne van Hertum, wie niedz joeeeeequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:35 schreef Igen het volgende:
[..]
![]()
Verder wel eens met klacht, de buren van mijn ouders hebben ook zo'n kutkind.
Maar tegenover een basisschool wonen en dan wakker worden allemaal vrolijke kinderen op het schoolplein, dat is dan wel weer heerlijk.![]()
En de dag begint al helemaal goed als dan blijkt dat de schoolbel en de kerkklokken door een atoomklok gestuurd worden en dus op de seconde precies op tijd gaan. Ach ja, dat is mijn tic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Heerlijk? Kinderen schreeuwen altijd, zijn vies en kunnen zich niet gedragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:35 schreef Igen het volgende:
Maar tegenover een basisschool wonen en dan wakker worden allemaal vrolijke kinderen op het schoolplein, dat is dan wel weer heerlijk.
Haha, ja, waar jij woont/in jouw cultuur misschienquote:Op woensdag 1 april 2009 09:56 schreef miodzio het volgende:
[..]
Heerlijk? Kinderen schreeuwen altijd, zijn vies en kunnen zich niet gedragen.
Jij bent / wordt later zo'n sagarijnige omwonende die boze brieven gaat sturen naar de school als de kinderen in de pauze op het schoolplein lawaai maken?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:56 schreef miodzio het volgende:
[..]
Heerlijk? Kinderen schreeuwen altijd, zijn vies en kunnen zich niet gedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |