Maakt niet uit joh, de hoogste bieder is het best - ja tochquote:Op woensdag 1 april 2009 23:05 schreef cYbErTiM het volgende:
ja sorry, maar mocht de koop niet doorgaan dan sta je als opvolger genoteerd.
Sorry, ik wilde je geen gepasseerd gevoel geven, maar ik had in me vorige berichtje vertelt dat ik liever compleet verkoopquote:Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef Jimbo het volgende:
heb je je PM al gelezen of ?
of neem je mn bod gewoon niet serieus en je ziet maar of ? ik ben even in de war
he bahquote:Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde je geen gepasseerd gevoel geven, maar ik had in me vorige berichtje vertelt dat ik liever compleet verkoop
aangezien ik waarschijnlijk tot mijn pensioen geen electrische gitaar meer ga spelen vermoed ik dat ik weinig ga hebben aan een versterker, en de marktwaarde van een losse beginners/oefen versterker is niet zo sterk als deze niet in een totaal pakket zit, vandaar.
Als beginner heb je hier een heel erg goede gitaar aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef bigbass het volgende:
is dit een beetje een leuke gitaar om een poging tot leren gitaar te spelen op te doen?
Hangt er vanaf wat het versterkertje dan moet kostenquote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef Jimbo het volgende:
iemand die een amp los wil ?dan neem ik de gitaar
ik zeg 20 euroquote:Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat het versterkertje dan moet kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |