abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67697090
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 22:12 schreef McKillem het volgende:

[..]

Daar zijn die speciale gebieden ook voor dus. Aanlijnen elders lijkt me logisch. Niet iedereen is bedient van honden die aandacht willen.
Maar überhaupt honden weg willen hebben vind ik weer janken om het janken. Er zijn ook zat dingen waar ik mij onmeunig de graftering aan erger, maar zoiets ontwikkel je een bepaalde tolerantie voor.
Althans ik was altijd onder de indruk dat dat normaal is.
Elders aanlijnen is zelfs verplicht.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 4 april 2009 @ 03:29:58 #142
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_67697358
Ik ben geen Moslim, maar ik vind honden ook gore beesten eigenlijk. Was een verademing toen ik een keer in Marokko was (Ouid-Zem), dat ze daar wel poezen (poesjes zijn lievvvvv ) , maar geen honden houden thuis.

Hondebezitters heb ik altijd al naar gevonden, ook in de jaren '80 toen ik zelf nog kind was en er nog geen Moslims in Nederland woonden (misschien waren ze er wel, maar ik hoorde nooit iets van ze en in mijn wijk hadden we geen Moslims ).
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  zaterdag 4 april 2009 @ 03:33:47 #143
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_67697386
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 03:29 schreef HugoChavez het volgende:
Ik ben geen Moslim, maar ik vind honden ook gore beesten eigenlijk. Was een verademing toen ik een keer in Marokko was (Ouid-Zem), dat ze daar wel poezen (poesjes zijn lievvvvv ) , maar geen honden houden thuis.

Hondebezitters heb ik altijd al naar gevonden, ook in de jaren '80 toen ik zelf nog kind was en er nog geen Moslims in Nederland woonden (misschien waren ze er wel, maar ik hoorde nooit iets van ze en in mijn wijk hadden we geen Moslims ).
Dan is de islam wat voor jou!
Sms nu marok aan naar 65 65.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_67699326
Wat een geprut allemaal, ik mot ook geen honden, eigenlijk, ik ben een poezenmens met een binnenkat. Maar dat doet er niet toe, dat losloopveldje was er al, punt uit. Zoek maar een andere uitgang! Wat een gesodemieter, zij zijn als gast gekomen, wees welkom. Maar verwacht niet dat er plaatsen worden opgeschoven, wettelijk is die plek voor honden toegewezen. Zij dienen binnenskamers een oplossing te vinden willen ze niet weer onrein worden, Dat zijn hun zaken, men wist het van tevoren. Andere uitgang of doek die hele moskee maar op, dan vindt men het kennelijk niet belangrijk genoeg....pfff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')