Of met je hond for that matter?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef msnk het volgende:
Ik eet met links en veeg af met rechts.
Maar ik ga mijn kont niet afvegen met mijn hand
Verkaasd.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef msnk het volgende:
Ik eet met links en veeg af met rechts.
Maar ik ga mijn kont niet afvegen met mijn hand
Zacht en handzaam. Ideaal voor de gevoelige huidquote:Op woensdag 1 april 2009 14:32 schreef Provinciaal het volgende:
Tenzij het een Page Labrador pup is.
Dan moet het nog makkelijk voor je zijn om met links je reet af te wegen.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet het nog makkelijk voor je zijn om met links je reet af te wegen.
Hardcover, lijkt me best lastig.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:00 schreef DustPuppy het volgende:
Er zijn ook hele bevolkingsgroepen die hun reet afvegen met de Koran. Maar dan wel met links natuurlijk.
Je kon er op wachten natuurlijk
Paperback is fijner. Zachter papier ookquote:
maar dat zijn speciale moslim hondenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:37 schreef yvonne het volgende:
Wat een bullshit, in de Sultanachmet/Blauwe Moskee in istanbul hebben ze welgeteld 6! Moskee honden die in en uit mogen lopen en prima verzorgd worden.
quote:Op woensdag 1 april 2009 15:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Paperback is fijner. Zachter papier ook
Hmmm, Koran-toiletpapier. Ik zie een markt.
Correctie: Honda of Hondini.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:04 schreef nuget het volgende:
maar dat zijn speciale moslim honden![]()
met een burka of burkini
De hondenuitlaatroute stond er eerst pietjequote:Op woensdag 1 april 2009 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder jointjes roken kerel, je hersencellen lijken erdoor te worden aangetast. Het is namelijk nog geen reden om de krant erbij te gaan halen als een stel jankerds hun zin niet krijgen. Jij wil immers ook niet dat ze naar de rechter gaan, dan moet je zelf ook consequent zijn en dit ook afkeuren als het gaat om "verdraagzaamheid creëren". Laten we een hondenuitlaatstrook in je tuin aanleggen, even kijken of je dat zo leuk vindt. De hele discussie is niet nodig geweest als Pico, de blaffende hond die graag op mensen springt, aan de lijn hangt.
Waarschijnlijk wordt binnenkort de kaart aangepast.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het is een uitlaatplek, ik vind dat die mensen met honden in hun recht staat, wat jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |