Met je superieure kennis over de Islam moet je dat toch wel weten.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:41 schreef buachaille het volgende:
Is de wolf trouwens ook onrein binnen de islam? Of is de verwantschap tussen de wolf en de hond kennis die rond 600 AD nog niet bekend was?
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met je superieure kennis over de Islam moet je dat toch wel weten.
Tja, maar wat is rein .. voor sommigen is dat onder een laag modder zitten om de vliegende bloedzuigende parasieten in je leefomgeving te doden ..quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.
wtfquote:Op woensdag 1 april 2009 12:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Gebruiken jullie daar niet jullie blote hand voor?
En water. Dat is inderdaad veel schoner dan papier, waarbij er nog allerlei restjes blijven.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:38 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Gebruiken jullie daar niet jullie blote hand voor?
Dat is India zover ik weet ..quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
ik hoorde ooit dat men daarom in het MO alleen rechtshandig handen geeft...
Dat zou best kunnen, ik ben nooit in Afghanistan geweest.quote:Op woensdag 1 april 2009 13:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de gemiddelde hond in nederland een stuk reiner is als de gemiddelde persoon in bijv. Afghanistan.
Dat komt omdat men met links hun kont afveegt. Maar dat heeft voor de rest niet zoveel te maken met het middel dat ze gebruiken om hun kont af te vegen.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat is omdat het Soennah is. Je eet, drink en be(groet) met rechts en je veegt je achterste met links.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Jawel, ook met de rechter.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:15 schreef Provinciaal het volgende:
En dan mag je niet eens met die linkerhand een hond aaien?
Dat je je moet wassen, net zoals je dat doet nadat je naar de wc bent gegaan. Voor het bidden wudu doen. Thats it.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:19 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Maar wat is dan het gevolg van het idee dat honden onrein zijn?
Ok, en dat je dus geen honden voor je plezier in huis mag hebben? Want dan komen er geen Engelen binnen ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je je moet wassen, net zoals je dat doet nadat je naar de wc bent gegaan. Voor het bidden wudu doen. Thats it.
Of met je hond for that matter?quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef msnk het volgende:
Ik eet met links en veeg af met rechts.
Maar ik ga mijn kont niet afvegen met mijn hand
Verkaasd.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:29 schreef msnk het volgende:
Ik eet met links en veeg af met rechts.
Maar ik ga mijn kont niet afvegen met mijn hand
Zacht en handzaam. Ideaal voor de gevoelige huidquote:Op woensdag 1 april 2009 14:32 schreef Provinciaal het volgende:
Tenzij het een Page Labrador pup is.
Dan moet het nog makkelijk voor je zijn om met links je reet af te wegen.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 1 april 2009 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet het nog makkelijk voor je zijn om met links je reet af te wegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |