Die twee icons alsin die van RoBro en s0k? Dus wel de UI's van de anderen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:13 schreef yvonne het volgende:
OP mag wel, alleen die 2 icons niet
Leuke nummering!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:13 schreef yvonne het volgende:
Leuke nummering!
Maar. Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:13 schreef yvonne het volgende:
Leuke nummering!
Voorbeeld nemen aan de KLB SCquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:13 schreef Lauriette91 het volgende:
KLB heeft ook iconen.
Bijna alles SC's.
Gewoon iconen in de volgende SC dus.
Mja, die stonden er sowieso niet in.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die twee icons alsin die van RoBro en s0k? Dus wel de UI's van de anderen?
Zoiets dacht ik al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:13 schreef yvonne het volgende:
Leuke nummering!
Nee, hup pasten die hap.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan is er toch helemaal geen probleem?
Aggossiequote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mijn 56k modem trekt het niet
Beeppb eeepppppp pieeepp krrrrggg peiepquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
mijn 56k modem trekt het niet
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
-SG- Gebanned wegens plaatsen van verkeerde OP.
Zie je het al voor je
Die 2 icons zijn rete irritant, ze wilden hun UI niet veranderen, prima, hebben ze een ban, dus hoeven ze ook niet in de OPquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar. Waarom niet?Ik vraag het niet om je te irriteren of zo
Ik wil het alleen weten.
[..]
Voorbeeld nemen aan de KLB SC
En assen ligt al zo ver van de bewoonde wereldquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, ik neem maar het zekere voor het onzeker.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:18 schreef Noortje. het volgende:
Omdat Heimen hem bijna flipte heb ik de OP toch maar geplaatst.
Gewoon, omdat het kanquote:
Ik ben je voor.quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En assen ligt al zo ver van de bewoonde wereld
Achja, ik heb al vaak zat modjes zitten pesten. Eens zal de emmer overlopenquote:
Omdat ik ze al uit het vorige deel gesloopt had jaquote:
Mag ik bij jou komen wonen ?quote:
Oh?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik ze al uit het vorige deel gesloopt had ja
Noortje. OP geplaatst, ban.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Achja, ik heb al vaak zat modjes zitten pesten. Eens zal de emmer overlopen.
Jij welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen wonen ?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:18 schreef Noortje. het volgende:
Omdat Heimen hem bijna flipte heb ik de OP toch maar geplaatst.
Het is gewoon leuk een topic van SG te sluitenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:20 schreef Noortje. het volgende:
Mijn topic blijft open terwijl -SG- eerder was.
Yvonne
Ja dat deed ze, omdat ze mij veul liever vindt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:20 schreef Noortje. het volgende:
Mijn topic blijft open terwijl -SG- eerder was.
Yvonne
Is dat niet een beetje vroeg?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef -SG- het volgende:
Maar nou Yvonne en Snakey hier toch ronddwalen, open is het examen forum
Gebeurt niet vaakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk een topic van SG te sluiten
quote:
Ja of naar een ander subforum te verplaatsen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het ging me om de algemene OP, hier. Of bedoel je dat ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik ze al uit het vorige deel gesloopt had ja
Was dat pesten? Ik voelde me altijd wel vereerd met de aandacht.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Achja, ik heb al vaak zat modjes zitten pesten. Eens zal de emmer overlopen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja of naar een ander subforum te verplaatsen.
Nah, je hebt ook grenzen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef Blaxje het volgende:
Goeie actie, maar in dat geval moeten alle bewegende usericons worden geweerd.
mijn icon wat doe jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef Blaxje het volgende:
Die van sok en robro waren wel epilepsie-waardig denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:22 schreef Blaxje het volgende:
Is het alweer zover?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef -SG- het volgende:
Maar nou Yvonne en Snakey hier toch ronddwalen, open is het examen forum
Ohquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
We zijn al een maand bezig met voorbereidingen.
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef prodygee het volgende:
Iel. Ik heb trek in augurk.
Of mijn topic is gewoon zo goed dat je het niet over je hart kon verkrijgen om deze te sluiten!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was dat pesten? Ik voelde me altijd wel vereerd met de aandacht.
Nee, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar het ging me om de algemene OP, hier. Of bedoel je dat ook?![]()
lčfgozah.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:23 schreef -SG- het volgende:
Het was trouwens niet pesten, ik was gewoon de grenzen aan het opzoeken.
Ja over anderhalve maand beginnen de examens. We zijn nu al een maand bezig met proefexamens enzo te maken.quote:
helemaal nietquote:
ik ken niemand uit de examenklassen die er nu al mee bezig zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, duhMaar -SG- vindt al een maand van wel.
Voorbereidingen ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, duhMaar -SG- vindt al een maand van wel.
Aha, dan ligt de mijne wat verder denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:23 schreef -SG- het volgende:
Het was trouwens niet pesten, ik was gewoon de grenzen aan het opzoeken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Christiaan natuurlijk!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
SG gaat examens doen. Verder kan ik zo niemand bedenken. Noortje ook misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |