Je kunt tegenwoordig beter een buitenlander zijn dan een rasechte nederlander. De overheid stimuleert zonder schaamte de bedrijven meer allochtonen aan te nemen... dwingt zelfs...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alleen als ze bij gevoelige bedrijven gaan werken en informatie doorspelen, dat was ook al zo leuk in het nieuws laatst. Zo zie je maar weer.
Edit: Oh en vergeet niet de stimulus vanuit Marokko dat ze bij staatszaken moeten gaan werken als de politiemacht.
Klopt. De teller begint ook bij 8.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Ook boeiend voor al die roeptoeters:
http://www.svb.nl/Images/KB_2009_1e_kwartaal.pdf
Wat me gelijk op viel waren de cijfers van de gemiddelde gezinsgrote bij kinderbijslag uitkeringen. Je hoort wel eens van die rechtse verhalen dat Turken 9 kinderen opgeven en dat massaal gehonoreerd wordt.
Niet dus. Afgerond blijkt slechts 0% een gezin van 5 kinderen te hebben, zelfde geldt ook voor 6 en 7 kinderen.
Een ban? Een notitie voor goed gedrag en inzicht lijkt me meer op z'n plaats.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:59 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig beter een buitenlander zijn dan een rasechte nederlander. De overheid stimuleert zonder schaamte de bedrijven meer allochtonen aan te nemen... dwingt zelfs...
Maar als Appie Hein geen Marokkanen wil aannemen om de bekende en bewezen redenen staat Nederland op zijn kop en is rectificatie het enige redmiddel.
Die Turken en Marokkanen lachen ons en ons verwijfde beleid vierkant uit... zou ik ook doen als ik in hun landen me zo kon uitleven.
Ik weet nog goed met de vuurwerkramp in Enschede. Daar werden gratis mobieltjes uitgedeeld voor de slachtoffers. En wat denk je? Marokkanen en Turken zaten de boel te flessen door meerdere malen in de rij te gaan staan om meer mobieltjes te bemachtigen. Om door te verkopen. Ten koste van de echte slachtoffers.
Let wel, geen enkel blanke/autochtoon die zich hieraan schuldig maakte.
Ennuh, tot ziens. Denk dat ik nu een ban krijg.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Een ban? Een notitie voor goed gedrag en inzicht lijkt me meer op z'n plaats.
Het ging niet over 35% van reeds verdachte Turken maar van de Turken die onderzocht zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, de overheid liegt niet, de media liegt. Want wat de media deed is roepen dat 35% van de Turken fraudeerden. Maar wat was het geval? 35% van de al reeds verdachte Turken. Dat is iets heeeeeel anders (en valt nog best mee).
voor herhaling vatbaar... typisch dat figuren zoals Klopkoek geen reactie durft te geven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef Gia het volgende:
Want alle marokkanen zijn moslim?
Waarom nu ineens wel, maar als het om criminaliteit gaat, mogen we marokkanen niet als moslim bestempelen.
Dat zal wel een lokkertje geweest zijn om goedkope gastarbeiders hierheen te halen om zo de lonen van de Nederlanders zo laag mogelijk te houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:25 schreef kriele het volgende:
Waarom krijgt iemand die niet in Nederland woont uberhaupt kinderbijslag?
Ja, klopt, in het echt wel, maar op papier niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
Niet dus. Afgerond blijkt slechts 0% een gezin van 5 kinderen te hebben, zelfde geldt ook voor 6 en 7 kinderen.
Omdat ik op dit soort kinderachtig gedoe niet reageer . Ik geef gewoon aan dat het de politiek te doen is om moslimpjes te pesten. Dat ikzelf Turken en Marrokanen in eerste instantie niet als moslims zie doet er niet toe. De politiek en de overgrote meerderheid van de samenleving doet dat helaas wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:25 schreef PhalanX het volgende:
[..]
voor herhaling vatbaar... typisch dat figuren zoals Klopkoek geen reactie durft te geven.
Nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:20 schreef Colnago het volgende:
[..]
Het ging niet over 35% van reeds verdachte Turken maar van de Turken die onderzocht zijn.
Denk dat dit iets met belasting betalen te maken heeft? Weet dat ook niet 100% zeker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:25 schreef kriele het volgende:
Waarom krijgt iemand die niet in Nederland woont uberhaupt kinderbijslag?
Niet alleen niet op tijd, maar ook weer half werk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:16 schreef msnk het volgende:
Dit soort fraude kwam dertig jaar geleden al aan het licht, en dat in een Turkse komedie film!
Lekker op tijd weer hoor, onze regering
Als het jou zo uitkomt, blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef Klopkoek het volgende:
Dat ikzelf Turken en Marrokanen in eerste instantie niet als moslims zie doet er niet toe.
Ik weet dat het niet tegenvalt, oftewel een hele hoop poeha om niets.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenvalt,
niet om niets natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet tegenvalt, oftewel een hele hoop poeha om niets.
Naïeveling, dat vind al jaren plaats door pak 'm beet alle 200 landen in de wereld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alleen als ze bij gevoelige bedrijven gaan werken en informatie doorspelen, dat was ook al zo leuk in het nieuws laatst. Zo zie je maar weer.
Edit: Oh en vergeet niet de stimulus vanuit Marokko dat ze bij staatszaken moeten gaan werken als de politiemacht.
Wel om niets, het is gejank in de marge, wel slim van de overheid en de huidige regering - het geeft immers de Wilders-aanhangers wat rust in hun onderbuik.quote:
Als het om niets is waarom zeur je dan zo ..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel om niets, het is gejank in de marge, wel slim van de overheid en de huidige regering - het geeft immers de Wilders-aanhangers wat rust in hun onderbuik.
Is het reageren op andere mensen tegenwoordig al zeuren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:20 schreef qonmann het volgende:
[..]
Als het om niets is waarom zeur je dan zo ..
en Wilders er weer bij betrekken ,. vieze troll![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |