dan doe ik niet aan sexyquote:
Jij ook!quote:
Exclusief voor singlesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook singel.
Mag ik hier dan posten of is het exclusief ?
Dit is de topicreeks dus waar het aantal masturbanten het hoogst is ?quote:
Je moet bij het kliekje horen of meer dan 190.000 posts hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook singel.
Mag ik hier dan posten of is het exclusief ?
Nee hoor...quote:
Hoe kan het dat JIJ geen abbo hebt trouwens?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is de topicreeks dus waar het aantal masturbanten het hoogst is ?
Ook niet, KudFokker en S95Sedan komen ook hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ookal niet.... exclusief voor mensen dan?
Niet in te veel tieten gaan knijpen hè?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
krijg nou tieten! het is lekker weer!Buitenspelen dus! daaaaaaag
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook niet, KudFokker en S95Sedan komen ook hier
Mijn cavia is nu bezig een account aan te maken... die is ook single...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:29 schreef Adolecens het volgende:
Waarmee ik ze overigens niet wil scharen onder het zelfde type levend organisme
Het is hier zwaar ruk weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik ook altijd als het zulk mooi weer is.
Mij te behaard!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn cavia is nu bezig een account aan te maken... die is ook single...
En wat speelt KF dan op de ps3??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef KudFokker het volgende:
@ TT: het is 'Kortje rokjes en Spaghetti topjes'
Ik ben eindelijk thuis
Nu even lekker TV kijken & PS3
Het is die van mijn zwager, maar hij woont in Doetinchem, en heeft dat ding hier laten staanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En wat speelt KF dan op de ps3??
ohh hoi
Stom! Ik ga zo wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bah, band lekNou ja, kijken of ik hem zo nog even kan plakken, maar fietsen zit er dus niet meer in vandaag..
Oh ja, goed idee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga hem gelijk eens even goed doorsmeren en allesvind mijn lieverdje lekker
Ik eet als singel kliekjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet bij het kliekje horen of meer dan 190.000 posts hebben.
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
Is het normaal dat iedereen hier langs elkaar heen praat en een fragment uit het dagboek post ?
Het is niet anders dan normaal dat iedereen langs jou heen praat toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
Is het normaal dat iedereen hier langs elkaar heen praat en een fragment uit het dagboek post ?
Ja maar ik ben dan ook net nieuw hier op Fokquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is niet anders dan normaal dat iedereen langs jou heen praat toch?
Ik las iets van meet.... vertel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef zbbrox het volgende:
KORTE ROKJES!!!![]()
O+
1- chinees eten
2- korte rokjes
Mja, dat las ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik las iets van meet.... vertel!
Begrijpelijk, maar je vind je weg wel, daar ben ik van overtuigd ondertussen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan ook net nieuw hier op Fok
9 mei, ergens in Utrecht. Kan dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen studeren vanavond! Ik ga eerst even langs mijn ouders en dan naar Noordwijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whooooooh, dansen? studeren? sexen?
Noordwijk! ooh, kan ik ook wel eens naartoe gaan, even ijsje eten met mijn nichtje!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen studeren vanavond! Ik ga eerst even langs mijn ouders en dan naar Noordwijk
Wat toevalligquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Noordwijk! ooh, kan ik ook wel eens naartoe gaan, even ijsje eten met mijn nichtje!
Ik ga er straks heen, even lekker een stukje lopen en wat drinkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Noordwijk! ooh, kan ik ook wel eens naartoe gaan, even ijsje eten met mijn nichtje!
Ik word er verlegen van!quote:
Volgens mij gaat ze visjes zoekenquote:
Niemand bijzonder, ik ga in de eerste instantie alleenquote:
Wil je ook mee naar noordwijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef Murmeli het volgende:
naar wie gaat jijtoe in noordwijk nouk?
Ik geloof er geen zak vanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, toevallig hè!! Maar dit berust echt louter op toeval!
In de zee/op het strandquote:
Ik bedoelde echte visjes!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In de zee/op het strand
Visjes is hier een synoniem voor mannen
Echtquote:
Ik ben uber sexy, dus iedereen denkt dat ze niet goed genoeg voor me zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie lelijk en kun je geen partner vinden of is het een samenloop van omstandigheden ?
Gezellig!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef Murmeli het volgende:
nee joh ik hoef niet mee ik zie jullie donderdag al
Ik ben lelijk ja..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie lelijk en kun je geen partner vinden of is het een samenloop van omstandigheden ?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
Ik zou wel in jouw vuilnishoop willen spelenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben gewoon lelijk, en ik stink ook nog. en jij?
Heb je nou al wat aan die ene pukkel gedaan waar je laatst over vertelde? Bij mij zit die er nog steeds..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Er zijn hier ook niet singles hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
je mag ook komen hoor. den haag zijn we. na het werk ongeveerquote:
Ik stink gewoon en ben knapquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vorige week in de sauna zat ie er nog...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je nou al wat aan die ene pukkel gedaan waar je laatst over vertelde? Bij mij zit die er nog steeds..
Ja, ik hoorde het al van Noukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag ook komen hoor. den haag zijn we. na het werk ongeveer
nee ik krijg hem niet weg. intussen issie naast groen ook nog met zwarte stukjes erin. denk dat die brokjes die er laatst al opzitten erin zijn getrokken en zijn gaan rotten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je nou al wat aan die ene pukkel gedaan waar je laatst over vertelde? Bij mij zit die er nog steeds..
Homo Sauna ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vorige week in de sauna zat ie er nog...
Komende zaterdag!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou ook al, of heb je stiekem die van mij gecheckt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vorige week in de sauna zat ie er nog...
Donderdag ook vrij dus niet werken dus hoor wel hoe laat jullie er zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag ook komen hoor. den haag zijn we. na het werk ongeveer
Hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Donderdag ook vrij dus niet werken dus hoor wel hoe laat jullie er zijn...
mag nog paar dagen extra in ziektewet blijven omdat we personeelsoverschot hebben... echt te ernstig haha
Serieus, het is een verzameling geworden. Ik begin langzaam te denken dat het geen pukkels zijn..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik krijg hem niet weg. intussen issie naast groen ook nog met zwarte stukjes erin. denk dat die brokjes die er laatst al opzitten erin zijn getrokken en zijn gaan rotten.
balen dat die van jou er ook nog zit. is het er nog 1 of zijn het er al meer geworden?
Haha, is goedquote:
Heb die van murm gecheckt...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij jou ook al, of heb je stiekem die van mij gecheckt?
Je hebt zin in!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Komende zaterdag!
Zaaaaaterdaaaaaag.
Of bedoel je die singles meet van 8 mei van djayzz?
Oow die groene! Jij durft!quote:
Wie wie wie?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Komende zaterdag!
Zaaaaaterdaaaaaag.
Of bedoel je die singles meet van 8 mei van djayzz?
En ik mag doen en laten wat ik wil dus gewoon verlof op kosten van de baas hahaquote:
Ooo ja hoor! Ik kan wel wat anders verzinnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:26 schreef Murmeli het volgende:
autooootje: je hebt toch wel wat anders lelijks? ongewenste haargroei ofzo? scheve ogen/tanden/neus?
Ja, dat is helemaal mooi! Naja, lekker toch!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En ik mag doen en laten wat ik wil dus gewoon verlof op kosten van de baas haha
Cuequote:
Met zbbrox ofzo type ik het goed?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:28 schreef Murmeli het volgende:
doeg nouk...
met wie gaat cue zaterdag daten? ik mis weer es wat
Ik had het zelf niet beter kunnen typen. Nouk vernoukt wel m'n 'je mag 2x raden' spelleke.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met zbbrox ofzo type ik het goed?!
Anders had ik toch fout geraden!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:30 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen typen. Nouk vernoukt wel m'n 'je mag 2x raden' spelleke.
vertel vertel wat voor ranzigheid heb jij dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo ja hoor! Ik kan wel wat anders verzinnen
Maar ik heb over het algemeen geen last van pukkels
[..]
Ja, dat is helemaal mooi! Naja, lekker toch!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik voel me er zoooo niet meer bijhoren.
Ranzigheid is ook overdreven hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vertel vertel wat voor ranzigheid heb jij dan?
Jaa maar jij bent ook geen single meerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Ik voel me er zoooo niet meer bijhoren.
Maar wat waren je 2 gokjes dan? Spill it!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Anders had ik toch fout geraden!
oja bah die heb ik er ook 1 ja. of misschien nog en op mn rug maar i kweet niet wat dat is. ik weet alleen dat het soms kriebelt en dat ik dan krab en dan doet het pijn, hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ranzigheid is ook overdreven hoor
Ik heb wel irritante moedervlekken!
Mja ik heb een aantal "vreemde" en ik moet er eigenlijk (weer) mee naar de huisarts, maar goed... Laks heet zoiets.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja bah die heb ik er ook 1 ja. of misschien nog en op mn rug maar i kweet niet wat dat is. ik weet alleen dat het soms kriebelt en dat ik dan krab en dan doet het pijn, hahaha
Tot nu toe is dit het enige nadeel daarvan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa maar jij bent ook geen single meer![]()
We kunnen hier beter een lijstje maken wie nog wél single isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa maar jij bent ook geen single meer![]()
Beatrix, omdat ze zulke toffe hoedjes draagt, en daarna dacht ik Yolanthe omdat je uit '81 komt!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Maar wat waren je 2 gokjes dan? Spill it!
Dankje.quote:
They know bestquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ben ook naar kapper geweest vandaag. Ff laten knippen, vrouwtje raadde me aan het voorlopig niet te laten verfen. Zal ik dan maar gehoor aan geven.
Yup. Ik zal maar braaf luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We kunnen hier beter een lijstje maken wie nog wél single is
Ik moet "studeren"quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
present!
oh jij neemt die taak niet op je?
Nee. Het ligt aan mijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WHIIIIIHIHIHIHIH![]()
![]()
![]()
heb ik je aangestoken?!
Hoi KZquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We kunnen hier beter een lijstje maken wie nog wél single is
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid.
* vencodark doet mee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hoi Hoi Hoi!quote:
Elektrische onderdeken ? ben jij nu een manquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:51 schreef zbbrox het volgende:
een diesel.. klinkt als de postbode met mn elektrische onderdeken!!warmte
1- chinees eten
2- korte rokjes
3- warmte
tofquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik natuurlijk wel.
En ik ben 9 mei van de partij.
scroe joe!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Elektrische onderdeken ? ben jij nu een man![]()
Of deze? die is ook altijd zo vrolijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
edit: toch liever deze
Misschien kan je dat lijstje in de wiki zetten ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
tofhet lijstje wordt steeds uitgebreider.
Moet eten, tot later![]()
Jij hebt echt nog zooooooooooooo veel te lerenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:59 schreef Rauw. het volgende:
TAKKUHHERRIEEEEEEEEEEE
Ideale vrolijkheidsnummertje
Ik las coke snuiten en neuken..quote:
Dan ben ik blijkbaar zeer interessantquote:
Whihihihihiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
Wat heb ik toch een heeeeerlijke kinderen!
Ik meezingen met "Heut'ist mein Tag", komt de oudste (7) aan:
B: Mama, niet zingen, dat heb ik je laatst ook al gezegd!"
Ik: "En wie moet hier naar wie luisteren? Ik naar jou of jij naar mij?"
B"Jij naar mij en ik naar jou"
Ik: "Nou ja, soms wel"
Ik zing vrolijk verder...
B: "Mama, wat had ik nou gezegd?"
Ik: "Laat me nou, ik ben vrolijk! Of heb je liever dat ik loop te mopperen?"
B: "Vooruit dan maar. Maar doe het dan niet bij mij in de buurt..."
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
Wat heb ik toch een heeeeerlijke kinderen!
Ik meezingen met "Heut'ist mein Tag", komt de oudste (7) aan:
B: Mama, niet zingen, dat heb ik je laatst ook al gezegd!"
Ik: "En wie moet hier naar wie luisteren? Ik naar jou of jij naar mij?"
B"Jij naar mij en ik naar jou"
Ik: "Nou ja, soms wel"
Ik zing vrolijk verder...
B: "Mama, wat had ik nou gezegd?"
Ik: "Laat me nou, ik ben vrolijk! Of heb je liever dat ik loop te mopperen?"
B: "Vooruit dan maar. Maar doe het dan niet bij mij in de buurt..."
Anders heb je er zo weinig aan hequote:
doozquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders heb je er zo weinig aan he
Ze kunnen afwassen enzo!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders heb je er zo weinig aan he
Dat doe ik zelf wel tijdens het koken, anders verveel ik mequote:
Als je ze goed africht kunnen ze dat ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf wel tijdens het koken, anders verveel ik me
Datum?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
Great. Ook dansen kan ik blijkbaar beter doen als hij er niet bij is
Oeh, nog een reden om aan kinderen te beginnen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je ze goed africht kunnen ze dat ook!
Ligt eraan of de kinderen in kwestie kunnen afwassen en koken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ONTOPIC
stel je leert iemand kennen en je vind die persoon heel erg leuk maar hij/zij heeft thuiswonende kinderen... heb je daar problemen mee of niet??
Ik zou daar geen problemen mee hebben maar een klik met de kids vind ik wel belangrijk
Ik zou het erg leuk vinden als de kids dan nog wel erg jong zijn, zodat ik een echte papa voor ze kan zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ONTOPIC
stel je leert iemand kennen en je vind die persoon heel erg leuk maar hij/zij heeft thuiswonende kinderen... heb je daar problemen mee of niet??
Ik zou daar geen problemen mee hebben maar een klik met de kids vind ik wel belangrijk
Uhm ik zou wel tig keer na gaan denken.. zou dan niet direct afkappen ofzo, maar ik denk niet dat ik dat nu al zou trekkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ONTOPIC
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien kan je dat lijstje in de wiki zetten ?
Ja ik heb er gewoon wel problemen mee, gewoon omdat ik niet in die fase zit en heel graag zelf kinderen wil. Kinderen van een ander zijn toch andersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ONTOPIC
Het ligt aan verschillende zaken (zoals leeftijd) of ik er op in zou gaan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ONTOPIC
Hmm... Ik vind dat dat er aan ligt of (en hoe) de vader nog in het spel isquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou het erg leuk vinden als de kids dan nog wel erg jong zijn, zodat ik een echte papa voor ze kan zijn
Heb jij mij even op de lijst gezet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zal eens kijken. dit zijn ze iig tot nu toe:
Duimelot
Cuegirllie
KudFokker
Rival
Belsezar
Kluts
Kuwaro
S95Sedan (inmiddels met officiële uitnodiging)
Carooltje79
zbbrox
Jan-Beton
Nouk84
Murmeli
Q.
automatic_
snuitebolletje
RealZeus
Dus als je meet met vraagteken zet??? dan kom je?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zal eens kijken. dit zijn ze iig tot nu toe:
Duimelot
Cuegirllie
KudFokker
Rival
Belsezar
Kluts
Kuwaro
S95Sedan (inmiddels met officiële uitnodiging)
Carooltje79
zbbrox
Jan-Beton
Nouk84
Murmeli
Q.
automatic_
snuitebolletje
RealZeus
Nee, dat vind ik minder boeiend, dat de echte vader nog leuk en vaak in het spel is vind ik alleen maar goed, maar ik wil wel de kinderen kunnen zien opgroeien, dat lijkt me mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:24 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Ik vind dat dat er aan ligt of (en hoe) de vader nog in het spel is
Ja, maar er is een verschillen in "vader" zijn hèquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik minder boeiend, dat de echte vader nog leuk en vaak in het spel is vind ik alleen maar goed, maar ik wil wel de kinderen kunnen zien opgroeien, dat lijkt me mooi
Ik heb helemaal niet gereageerd en ik sta er ook opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus als je meet met vraagteken zet??? dan kom je?!tof!
verkeerd geformuleerd.. maar met oudere kinderen lijkt het me toch gewoon moeilijker, die hebben al levens ervaring enzo.. Lijkt me lastiger om me daar ook aan aan te passen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschillen in "vader" zijn hè
Ja, daar heb je zeker een puntquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
verkeerd geformuleerd.. maar met oudere kinderen lijkt het me toch gewoon moeilijker, die hebben al levens ervaring enzo.. Lijkt me lastiger om me daar ook aan aan te passen.
Nope. Been there, done that, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ONTOPIC
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Interesse getoondquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij mij even op de lijst gezet?
Ik heb er al 2 van mezelf.. da's genoeg hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ONTOPIC
Awww!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 van mezelf.. da's genoeg hoor!
Ben blij dat mijn vriend er geen moeite mee heeft, en de kids nog veel minder. Die waren al heel snel met "je mag best blijven slapen hoor, er is toch nog plaats in mama's bed"
ehm, elkaar leren kennen, terrasje pikken. mensen kijken, van het zonnetje genieten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maarûh... Even een korte recap: Wat zijn die plannen voor die meet dan precies?
'avond. Het is inderdaad heerlijk weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
heerlijk weer vandaag![]()
Echt weer om met jete gaan wandelen.
![]()
Lijkt me ook wel cool. Utrecht, op 9 mei? Is wel in de buurt zeg maar...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm, elkaar leren kennen, terrasje pikken. mensen kijken, van het zonnetje genieten.
zoiets is het wel.
En het is een pré meet voor de 10jarige bestaans meet van Fok! op 5 september.
Dan komen we als [Singles] voorbereid tevoorschijn zeg maar
Dan kan je veel alcohol nuttigenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel cool. Utrecht, op 9 mei? Is wel in de buurt zeg maar...
Dat is natuurlijk zeeér tof!quote:
Haha iddquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
van voor niet meer weten dat je van achter leeft! tof!
Heel goed!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zeeér tof!
Misschien dat ik alvast vrij ga vragen voor die datum...
Van het weekend was het al zwaar genoeg...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
van voor niet meer weten dat je van achter leeft! tof!
Ben je nu trots op mij? Haha.quote:
Ja, maar dan moet ik gaan concurreren met al die anderen die willen blijven slapen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik kan zijn er bij mij eventueel nog 3 slaapplaatsen over..
Same.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is dat iets goeds of iets slechts?quote:
Oh, is dat zo?quote:
Wil jij mij zien?quote:
Daar ook al? Alhoewel er maar één echt comfortabele logeerplek over is.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nu is dat wel even goed, ik zuip echt teveel, slecht voor mn lever.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat iets goeds of iets slechts?
Lijkt me gezellig om binnenkort trouwens weer een biertje te doen.
Ludo heb ik al eens gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil jij mij zien?
Of doelde je op Ludootje?
Ik ook! Zat me net te bedenken om even naar de friettent te lopen, maar denk dat ik pas vrijdag weer m'n eerste van deze week open trek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu is dat wel even goed, ik zuip echt teveel, slecht voor mn lever.. Nu al twee dagen niets gehad!
En ja, dat gaan we snel weer eens doen, was gezellig de vorige keer.
Ja, dat is waar. Dat bevat ik dan weer welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jewel joh! Zelfdiscipline, studie en dat soort begrippen die mij vreemd zijn!
Oke! Ik voel de druk al toenemenquote:
Respect! Ik hoop dat het mij deze week nog lukt om niemand naar het terras mee te krijgen want dan gaan mn goede voornemens natuurlijk meteen weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ook! Zat me net te bedenken om even naar de friettent te lopen, maar denk dat ik pas vrijdag weer m'n eerste van deze week open trek.
Toch raar... wordt het eens mooi weer en dan krijg je ineen keer altijd van die nobele ingevingen om te gaan sporten, minder te drinken en je kamer op te ruimen en zo...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Respect! Ik hoop dat het mij deze week nog lukt om niemand naar het terras mee te krijgen want dan gaan mn goede voornemens natuurlijk meteen weg..
Ik heb net 30 km gefietst.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toch raar... wordt het eens mooi weer en dan krijg je ineen keer altijd van die nobele ingevingen om te gaan sporten, minder te drinken en je kamer op te ruimen en zo...
Ik ook, maar ik probeer het dan ook echt uit te stellen tot dan... Weekend was weer veel te wildquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
Terrasje pakken
Vrijdag maar eens doen
Ik bedoel maar!quote:
Mijn weekend was rustig en beschaafd dus op zich mag ik wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik probeer het dan ook echt uit te stellen tot dan... Weekend was weer veel te wild
Mijn weekend was niet zo wildquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik probeer het dan ook echt uit te stellen tot dan... Weekend was weer veel te wild
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ONTOPIC
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ligt eraan of de kinderen in kwestie kunnen afwassen en koken.
Niet bitchen, komen!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij mag mijn plek wel hebbenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je nu trots op mij? Haha.
[..]
Ja, maar dan moet ik gaan concurreren met al die anderen die willen blijven slapen!
Dan verlies ik
Aardig dat dat van jou magquote:
Zoals een brave meid betaamt!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn weekend was niet zo wild
En zaterdagavond met Nouk heb ik netjes aan de thee en de cola gezeten
Dankjequote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zoals een brave meid betaamt!
Maar goed, ga even bij het nieuwe huisje van een maat van me kijken. Mag ik lekker naar het immer pittoreske Kanaleneiland fietsen.
Daar moest ik vandaag nog werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zoals een brave meid betaamt!
Maar goed, ga even bij het nieuwe huisje van een maat van me kijken. Mag ik lekker naar het immer pittoreske Kanaleneiland fietsen.
Niet overvallen/beroofd/aangerand?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar moest ik vandaag nog werken
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wel aangerand, maar dat vond ik niet verkeerd
Ohjah, moesten wij nog voor gaan shoppen he!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Heej ludootje... nog parkpop doen met z'n alle of nie??
Sowieso!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Heej ludootje... nog parkpop doen met z'n alle of nie??
zou wel ontzettend cool zijn hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, moesten wij nog voor gaan shoppen he!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, moesten wij nog voor gaan shoppen he!
Het is dat ik geen bier in huis heb, anders had je er hier ook even eentje kunnen komen drinken.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn hood.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar moest ik vandaag nog werken
Ik kom helemaal niet denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom je niet naast mij kruipen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Jammer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dat ik geen bier in huis heb, anders had je er hier ook even eentje kunnen komen drinken.
Die had ik al gegevenquote:
Roze shirt (strak of flubber?) en kilt (traditioneel gedragen)quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zou wel ontzettend cool zijn haha
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet denk ikNee nee, jij hebt ook een hunk, dus ik zal mijn tong/vingers/piwi wel koest houden, maar dan kom je toch wel naast me kruipen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh, right.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Roze shirt (strak of flubber?) en kilt (traditioneel gedragen)
strakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Roze shirt (strak of flubber?) en kilt (traditioneel gedragen)
Ben jij ook al weg van roze! Geweldig, ik vind het ook zo een toffe kleur! Had het donderdag nog aan, speciaal voor KZ!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oooh, right.
Ben de vorige keer vergeten een kilt te kopen in Schotland... Roze shirt heb ik nog wel.
Maar nu ben ik er echt weg van!
Nee, jouw poes gaat een loopneus krijgen als een gek, en mijn piwi gaat niezen als een dolle!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
strak
dus mag geen string onder mijn kilt?
doe je donderdag weer roze aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben jij ook al weg van roze! Geweldig, ik vind het ook zo een toffe kleur! Had het donderdag nog aan, speciaal voor KZ!
Nope! of zal ik in pak gaan donderdag?!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
doe je donderdag weer roze aan?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, jouw poes gaat een loopneus krijgen als een gek, en mijn piwi gaat niezen als een dolle!
niks laten vallen he, zodat je minder hoeft af te wassenquote:
nee hoor, doe ik ook nietquote:
Aaaaaaaahhh, okee! dan kan ik toch naakt, want als je gaat dansen mag je vanuit de traditie niet nakend eronder!quote:
Goed gedaanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu misselijk van de vanile fudge
die fudge is ook zooooo lekkerquote:
bluf dat je naked eronder gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaaaaaaahhh, okee! dan kan ik toch naakt, want als je gaat dansen mag je vanuit de traditie niet nakend eronder!
dat weet ikquote:
Ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bang dat mijn pielemuis ieders aanwezigheid overschaduwd?
Of hele kleine mensen, die al door middelmatige pielemuizen overschaduwd worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:58 schreef Q. het volgende:
Heb je iets tegen grote piemels ofzo?
Dat is algemene kennis, iedereen weet dat toch? of heb je niet opgelet op de basisschool?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerder af waarom je dat soort dingen van snuit weet
bezigquote:
Je wist niet meer waar je hem geparkeerd hadquote:
edit: laat maarquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe dit niet graag maar deze vraagt erom!
ehm, moet ik het echt uitleggen?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je wist niet meer waar je hem geparkeerd had
dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |