dan doe ik niet aan sexyquote:
Jij ook!quote:
Exclusief voor singlesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook singel.
Mag ik hier dan posten of is het exclusief ?
Dit is de topicreeks dus waar het aantal masturbanten het hoogst is ?quote:
Je moet bij het kliekje horen of meer dan 190.000 posts hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook singel.
Mag ik hier dan posten of is het exclusief ?
Nee hoor...quote:
Hoe kan het dat JIJ geen abbo hebt trouwens?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is de topicreeks dus waar het aantal masturbanten het hoogst is ?
Ook niet, KudFokker en S95Sedan komen ook hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ookal niet.... exclusief voor mensen dan?
Niet in te veel tieten gaan knijpen hè?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
krijg nou tieten! het is lekker weer!Buitenspelen dus! daaaaaaag
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ook niet, KudFokker en S95Sedan komen ook hier
Mijn cavia is nu bezig een account aan te maken... die is ook single...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:29 schreef Adolecens het volgende:
Waarmee ik ze overigens niet wil scharen onder het zelfde type levend organisme
Het is hier zwaar ruk weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik ook altijd als het zulk mooi weer is.
Mij te behaard!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn cavia is nu bezig een account aan te maken... die is ook single...
En wat speelt KF dan op de ps3??quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef KudFokker het volgende:
@ TT: het is 'Kortje rokjes en Spaghetti topjes'
Ik ben eindelijk thuis
Nu even lekker TV kijken & PS3
Het is die van mijn zwager, maar hij woont in Doetinchem, en heeft dat ding hier laten staanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
En wat speelt KF dan op de ps3??
ohh hoi
Stom! Ik ga zo wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bah, band lekNou ja, kijken of ik hem zo nog even kan plakken, maar fietsen zit er dus niet meer in vandaag..
Oh ja, goed idee.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga hem gelijk eens even goed doorsmeren en allesvind mijn lieverdje lekker
Ik eet als singel kliekjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet bij het kliekje horen of meer dan 190.000 posts hebben.
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
Is het normaal dat iedereen hier langs elkaar heen praat en een fragment uit het dagboek post ?
Het is niet anders dan normaal dat iedereen langs jou heen praat toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:04 schreef tong80 het volgende:
Is het normaal dat iedereen hier langs elkaar heen praat en een fragment uit het dagboek post ?
Ja maar ik ben dan ook net nieuw hier op Fokquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is niet anders dan normaal dat iedereen langs jou heen praat toch?
Ik las iets van meet.... vertel!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:06 schreef zbbrox het volgende:
KORTE ROKJES!!!![]()
O+
1- chinees eten
2- korte rokjes
Mja, dat las ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik las iets van meet.... vertel!
Begrijpelijk, maar je vind je weg wel, daar ben ik van overtuigd ondertussen..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan ook net nieuw hier op Fok
9 mei, ergens in Utrecht. Kan dusquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen studeren vanavond! Ik ga eerst even langs mijn ouders en dan naar Noordwijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whooooooh, dansen? studeren? sexen?
Noordwijk! ooh, kan ik ook wel eens naartoe gaan, even ijsje eten met mijn nichtje!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen studeren vanavond! Ik ga eerst even langs mijn ouders en dan naar Noordwijk
Wat toevalligquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Noordwijk! ooh, kan ik ook wel eens naartoe gaan, even ijsje eten met mijn nichtje!
Ik ga er straks heen, even lekker een stukje lopen en wat drinkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Noordwijk! ooh, kan ik ook wel eens naartoe gaan, even ijsje eten met mijn nichtje!
Ik word er verlegen van!quote:
Volgens mij gaat ze visjes zoekenquote:
Niemand bijzonder, ik ga in de eerste instantie alleenquote:
Wil je ook mee naar noordwijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:12 schreef Murmeli het volgende:
naar wie gaat jijtoe in noordwijk nouk?
Ik geloof er geen zak vanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, toevallig hè!! Maar dit berust echt louter op toeval!
In de zee/op het strandquote:
Ik bedoelde echte visjes!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In de zee/op het strand
Visjes is hier een synoniem voor mannen
Echtquote:
Ik ben uber sexy, dus iedereen denkt dat ze niet goed genoeg voor me zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie lelijk en kun je geen partner vinden of is het een samenloop van omstandigheden ?
Gezellig!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:18 schreef Murmeli het volgende:
nee joh ik hoef niet mee ik zie jullie donderdag al
Ik ben lelijk ja..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
Zijn jullie lelijk en kun je geen partner vinden of is het een samenloop van omstandigheden ?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
Ik zou wel in jouw vuilnishoop willen spelenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben gewoon lelijk, en ik stink ook nog. en jij?
Heb je nou al wat aan die ene pukkel gedaan waar je laatst over vertelde? Bij mij zit die er nog steeds..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Er zijn hier ook niet singles hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:17 schreef tong80 het volgende:
je mag ook komen hoor. den haag zijn we. na het werk ongeveerquote:
Ik stink gewoon en ben knapquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vorige week in de sauna zat ie er nog...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je nou al wat aan die ene pukkel gedaan waar je laatst over vertelde? Bij mij zit die er nog steeds..
Ja, ik hoorde het al van Noukquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag ook komen hoor. den haag zijn we. na het werk ongeveer
nee ik krijg hem niet weg. intussen issie naast groen ook nog met zwarte stukjes erin. denk dat die brokjes die er laatst al opzitten erin zijn getrokken en zijn gaan rotten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je nou al wat aan die ene pukkel gedaan waar je laatst over vertelde? Bij mij zit die er nog steeds..
Homo Sauna ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vorige week in de sauna zat ie er nog...
Komende zaterdag!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij jou ook al, of heb je stiekem die van mij gecheckt?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Vorige week in de sauna zat ie er nog...
Donderdag ook vrij dus niet werken dus hoor wel hoe laat jullie er zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je mag ook komen hoor. den haag zijn we. na het werk ongeveer
Hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Donderdag ook vrij dus niet werken dus hoor wel hoe laat jullie er zijn...
mag nog paar dagen extra in ziektewet blijven omdat we personeelsoverschot hebben... echt te ernstig haha
Serieus, het is een verzameling geworden. Ik begin langzaam te denken dat het geen pukkels zijn..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik krijg hem niet weg. intussen issie naast groen ook nog met zwarte stukjes erin. denk dat die brokjes die er laatst al opzitten erin zijn getrokken en zijn gaan rotten.
balen dat die van jou er ook nog zit. is het er nog 1 of zijn het er al meer geworden?
Haha, is goedquote:
Heb die van murm gecheckt...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij jou ook al, of heb je stiekem die van mij gecheckt?
Je hebt zin in!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Komende zaterdag!
Zaaaaaterdaaaaaag.
Of bedoel je die singles meet van 8 mei van djayzz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |