Kut, vergeten te TVPen daar.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Dos37 het volgende:
Dat draft spel wordt met de pick frustrerender
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Komt de banner weer terug in de OP?
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Dos37 het volgende:
Dat draft spel wordt met de pick frustrerender
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Komt de banner weer terug in de OP?
Ga je ook naar its showtime in de ArenA?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef Breach het volgende:
Oeeee, zit K1 van dit weekend terug te kijken. Gokhan Saki komt op met Riverside Motherfucker
Weet niet man. Dit zijn de enige enigzins interessante partijenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga je ook naar its showtime in de ArenA?
Hehe zal best, ik heb ook niks met K1 maar kijk its showtime wel altijd, maar om nou daarvoor naar de ArenA te gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Weet niet man. Dit zijn de enige enigzins interessante partijen
Badr Hari VS Sem Schilt
Tyrone Spong VS Gökhan Saki
Melvin Manhoef VS Stefan Leko
Errol Zimmerman VS Mourad Bouzidi
Weet niet echt of het dan me geld wel waard is. Sowieso zitten er ontzettend veel paupers in dat publiek daar. 2 Jaar terug dikke matpartijen in het publiek
Ja jij bedoelt ook Showtime. Ik kijk de K1 WGP van dit weekend. Dat zijn de HW en SuperHW. Jij bedoelt die van SBS/RTL denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe zal best, ik heb ook niks met K1 maar kijk its showtime wel altijd, maar om nou daarvoor naar de ArenA te gaan.
Andy Souwer was wel hard btw.
Peter Aertsquote:
Ja rtl is hetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja jij bedoelt ook Showtime. Ik kijk de K1 WGP van dit weekend. Dat zijn de HW en SuperHW. Jij bedoelt die van SBS/RTL denk ik.
RTL7 was datquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:28 schreef toma het volgende:
Andy Souwer Power had gisteren tijdens een late uitzending van SBS anders wel verloren.
Aerts, wat een geweldenaar is dat. Die was al wereldkampioen kickboksen toen wij nog niet geboren waren. En nu vecht ie nog mee in de top.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:34 schreef toma het volgende:
Vind ik ook. Gevechten van Aerts, Bonjasky of Schilt zijn echt mooi om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |