Ja en het is gewoon allemaal opzet, die lul heeft iedereen opgelicht, tonnen verduisterd en nu zit ' ie lekker op een woonwagenkamp alles op te snuivenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:56 schreef Biogarde het volgende:
Iets met een kale kip. Zuigt echt apenballen.
Hij heeft niks meer, alles heeft ie met voorbedachte raden gedaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:56 schreef RTB het volgende:
Ga nu meteen langs en eis een hele rits aan inboedel of stel meteen een contract op (1500,- schuld) wat je hem dwingt te ondertekenen.
ja en ik heb me de tyfus voor hem gewerkt.quote:
POLITZEI EINS!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hij heeft niks meer, alles heeft ie met voorbedachte raden gedaan.
Hij heeft officieel alleen kleren en de rest is allemaal pleite.
Ik ga 'm denk ik vermoorden.
Vermoedelijk heeft TS wel bewijzen van de claim die hij heeft, maar met de belastingen en UWV als preferente schuldeisers, wat is de kans dat TS er wat aan overhoudt ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:56 schreef RTB het volgende:
Ga nu meteen langs en eis een hele rits aan inboedel of stel meteen een contract op (1500,- schuld) wat je hem dwingt te ondertekenen.
Jij pas op je 40e als je mazzel hebt.quote:
Omdat er goed geld te verdienen was. En dat heb ik ook gedaan, alleen dat laatste beetje wilde ik ook graag hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:59 schreef KritischeMassa het volgende:
wie doet er dan ook zaken met een cokesnuivende kamper
Hij heeft ongeveer 4 ton schuld, de belastingdienst is als eerste aan de beurt en die krijgen nog zeker 2,5 ton.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:00 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft TS wel bewijzen van de claim die hij heeft, maar met de belastingen en UWV als preferente schuldeisers, wat is de kans dat TS er wat aan overhoudt ?
Als TS nog geen schriftelijk bewijs heeft :
- als hij al echt faiiliet is verklaard, heeft hij geen tekenings-bevoegdheid meer voor zijn financien, en is het contract waardeloos;
- als hij nog niet faiiliet is verklaard, komt TS achteraan in de lijst van schuldeisers, zoals hierboven al aangegeven vermoedelijk met EUR 0,00 als eind-resultaat.
Die snap ik niet helemaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:03 schreef ColtZ40 het volgende:
Je hebt het over 1500 euro. Wat denk je van al die mensen die al 10 jaar plus bij een bedrijf werken die nu ff failliet gaat. Dan loop je zomaar 15.000 euro mis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |