Whehehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ze besteld chocomel en slagroom. wat denk je zelf ?
ik heb altijd mn eigen room op zakquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Fix de OP eens
[..]
Whehehe
nja volgen mij hebben ze weer slagroom, die was er zaterdag al
Maar donderdag moest ik mn eigen room meenemen
Sorry hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
Fix de OP eens
[..]
Whehehe
nja volgen mij hebben ze weer slagroom, die was er zaterdag al
Maar donderdag moest ik mn eigen room meenemen
En als ik er tegenaan sla heb je slagroomquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb altijd mn eigen room op zak
dude men chocomelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
En als ik er tegenaan sla heb je slagroom
Smaakt hetquote:
zal ik er een plaatje bij zoeken ? naaa.. doe maar nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
En als ik er tegenaan sla heb je slagroom
met slagroom??quote:
chocoladeslagroom?quote:
Ik moet bij jouw naar trouwens steeds aan Def Leppard denken. Toeval?quote:
ik denk het wel. ik heb totaal echt niets met def leppard.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naar trouwens steeds aan Def Leppard denken. Toeval?
whehehehehequote:
Het is dan ook algemeen bekend dat de G-spot van een vrouw in de portemonaie van de man zitquote:
Jep:quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk het wel. ik heb totaal echt niets met def leppard.
waarom denk je eraan ? mn nick komt overeen met een van hun nrs ofzo ?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dan ook algemeen bekend dat de G-spot van een vrouw in de portemonaie van de man zit
D'r is nog nooit een vrouw klaargekomen van mijn portemonneequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dan ook algemeen bekend dat de G-spot van een vrouw in de portemonaie van de man zit
das wel vet, althans zeg ik nu. heb het nr nog niet gehoordquote:
dan is die niet dik genoegquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
D'r is nog nooit een vrouw klaargekomen van mijn portemonnee
Klopt, al mijn miljoenen staan op rekeningquote:
heb je weer gedronken ja ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het smaakte totdat je het van mijn toetsenbord/beeldschem af kon vegen
op rekening van andere mensen zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Klopt, al mijn miljoenen staan op rekening
misschien is Krediet een optie ?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op rekening van andere mensen zeker
nou......nou.....quote:
ik ook niet.quote:
propaganda.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef tripack het volgende:
[..]
nou......nou.....dat zijn er ook niet zo heel veel meer
Ik welquote:
laterz WLquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet.
ik ga gelijk maar naar huis ook! Mensen de mazzel
tjah daar heb ik ook wel zin in..quote:
Inkoppertje. Zolang niemand met z'n kop erin gaatquote:
heyquote:
Auw... nee doe maar nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Inkoppertje. Zolang niemand met z'n kop erin gaat
Heyquote:
en vrijdag lampjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Auw... nee doe maar niet
[..]
Hey
Colruyt ook weer leeg?
![]()
oeh ik mag zo naar huis.. nog ff naar het toilet en dan ben ik weg
lampjes??quote:
welke linkjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey LL is het gelukt met die twee site's die ik je heb doorgegeven vooral de tweede moet je snel zijn is een jaar gratis als je in maart aanmeld
LL weet wat ik bedoelquote:
zijn site's voor swingers triquote:
okeequote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn site's voor swingers tri![]()
maar heb al gezien dat het is gelukt
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ff koffie pakken ben nog niet echt wakker
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:49 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Goeiemorgen
En wat moeten een directeur plus secretaresse met Swingersites?
Oooooooow, ben jij ZO'N directeurquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
info bij houden van de concurentie en klanten
met gratis heb je al gewonnenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Oooooooow, ben jij ZO'N directeur...
Hmmm, zolang je maar niet met mijn gratis spelletje gaat concurreren
Verbaast me niks. Maar de kwaliteit zal al aardig verschillen denk ik. Ik programmeer in mijn eentje en versie 2 laat al 1,5 jaar op zich wachtenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met gratsi heb je al gewonnen
ik ben vrijdagmiddag en maandagochtendquote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh mensen! wat een briljant weer buiten weer heh. ik heb gelijk vrijdag maar vrijgenomen![]()
nee dat was vorige week alquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik ben mijn zaterdag baantje kwijt
Wat hek gemist?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat was vorige week al![]()
[..]mag je niet meer aan de auto's zitten?
hij had al te weinig ruimte voor al die mensen die hij had uitgenodigdquote:Op woensdag 1 april 2009 08:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Wat hek gemist?
nee, tering bende...
KUT RECESSIE !! Ik hoop dat de directie bij Hustler-Cockeler ook weg moet.
maar..maar...quote:Op woensdag 1 april 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
hij had al te weinig ruimte voor al die mensen die hij had uitgenodigd
dat zuigt wel...quote:Op woensdag 1 april 2009 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zoals p00pbox gisteren al zo mooi formuleerde:
Recessie 1 - 0 Thomas
idd.. ik wens ze allemaal een hartelijke kk tyfus toequote:
das lekker op tijd... staat er niks in je contract dat je eerder ingelicht moet worden?quote:Op woensdag 1 april 2009 08:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wel hard, krijg je op 31 maar EEN BRIEF (lekker persoonlijk, zo van..het boeit ons eigenlijk geen ene flikker) in de bus dat je contract op 31 maar wordt beïndigd.
moet vast wel eerder, maar ik heb helemaal geen zin in dat gezeik daarover...ik hoop dat ze allemaal een longembolie oplopen en vind het wel best.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
das lekker op tijd... staat er niks in je contract dat je eerder ingelicht moet worden?
mijn vriendin is es een keer bij de AH een dag van te voren ingelicht dat haar contract niet werd verlengt
dus op zoek naar een nieuw bijbaantje?quote:Op woensdag 1 april 2009 09:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet vast wel eerder, maar ik heb helemaal geen zin in dat gezeik daarover...ik hoop dat ze allemaal een longembolie oplopen en vind het wel best.
joa, misschien dat ik hier een dag langer kan werken, dat zou voor nu perfect zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
dus op zoek naar een nieuw bijbaantje?
mafkees zwaar bewolkt en dikke mist is niet echt top hequote:Op woensdag 1 april 2009 08:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh mensen! wat een briljant weer buiten weer heh. ik heb gelijk vrijdag maar vrijgenomen![]()
quote:Op woensdag 1 april 2009 08:39 schreef tripack het volgende:
ik wordt gerickrolled op de radio
goedemorgenop deze 1 april
ik weet niet waar de fok jij zit, maar hier schijnt het zonnetje en is de lucht blauwquote:Op woensdag 1 april 2009 09:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mafkees zwaar bewolkt en dikke mist is niet echt top he
morguh crazy-Pquote:Op woensdag 1 april 2009 09:25 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
het is gewoon te mooi weer om op het werk te zitten
maar ja.. gister heerlijk genoten van het mooie weer
ik zal vrijdag fotos posten , speciaal voor jouquote:Op woensdag 1 april 2009 09:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mafkees zwaar bewolkt en dikke mist is niet echt top he
das mooi klote zegquote:Op woensdag 1 april 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
godver.. ik vrees dat deze job niet gaat werken
leggen me niets uit
tis gewoon een compleet financiele job...quote:
Helpquote:
dat is kut LLquote:Op woensdag 1 april 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
leggen me niets uit
stomme 1 april grap en mep voor je smoel kan je krijgequote:Op woensdag 1 april 2009 09:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet waar de fok jij zit, maar hier schijnt het zonnetje en is de lucht blauw
....
ok laat maar![]()
![]()
morguh LLquote:Op woensdag 1 april 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
leggen me niets uit
zal ik hem slaanquote:Op woensdag 1 april 2009 09:33 schreef Ladylike het volgende:
redt me
Vind het nu al niet meer leuk
En mn baas pakt nu de facturen weg ipv het me uit te leggen
dat werkt toch niet
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
stomme 1 april grap en mep voor je smoel kan je krijge [ afbeelding ]
Graagquote:Op woensdag 1 april 2009 09:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal ik hem slaanen met zijn kop tegen de muur slaan
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:40 schreef Ladylike het volgende:
maar goed.. zit dus niets te doen omdat ik niets kan
laterquote:Op woensdag 1 april 2009 09:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben weer weg ga me auto laten keuren zie jullie straks
Traag dus kut...quote:Op woensdag 1 april 2009 09:42 schreef tripack het volgende:
[..]das fijn... kan je nog wel een beetje internetten daar dan
kan je toch beter hier werken... gaat over glasvezelquote:
volgens mij is het nu overal beter dan hierquote:Op woensdag 1 april 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
kan je toch beter hier werken... gaat over glasvezel![]()
voor je het weet staat je post op het forum![]()
veel beter dan vorige week
das dan ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij is het nu overal beter dan hier
geloof me , hier is het op dit moment ook geen pretje hoorquote:Op woensdag 1 april 2009 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgens mij is het nu overal beter dan hier
is zo'n kast toch nog ergens goed voorquote:
tis wel kut, dat je helemaal niks wordt uitgelegd. Zo kun je ook wel werken jaquote:Op woensdag 1 april 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
nja nu vaak genoeg aangegeven dat ik niets doe...
merk het wel als ik iets kan doen
hmmm ik zou nu ook wel bier willenquote:
quote:
wat dan?quote:
nja hij werkt de achterstand ff bij en komt daarna bij me...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tis wel kut, dat je helemaal niks wordt uitgelegd. Zo kun je ook wel werken ja
beetje iedereen een huichelaar noemenquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
beetje iedereen een huichelaar noemenzo maak je vrienden
nou met dit weer is het best lekker om te wandelenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja hij werkt de achterstand ff bij en komt daarna bij me...
Laat me dan wandelen ofzo
dat maakt ons nog geen vriendenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]gelukkig kennen jullie mij langer dan vandaag
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
nou met dit weer is het best lekker om te wandelen
Daarom....quote:Op woensdag 1 april 2009 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
nou met dit weer is het best lekker om te wandelen
quote:Op woensdag 1 april 2009 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
dat maakt ons nog geen vrienden![]()
nee hoor grapje
whehequote:Op woensdag 1 april 2009 10:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat jullie mij langer kennen dan vandaag
quote:
nee, tis de afhandeling van facturen en that´s it..quote:Op woensdag 1 april 2009 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
is er echt helemaal niks wat je voor hun kan doen?
dan heb je een harde kopquote:Op woensdag 1 april 2009 10:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goedemorgen. Één licht geschud maar niet geroerde B_G hier.
Gelukkig valt het allemaal mee en hoefde ik vannacht alleen een wekadvies op te volgen om te zien of ik nog leefde. Maar al met al lijkt de stoeprand die ik een zoentje gaf er erger aan toe dan ik
wanneer is er een grote fok meet?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheoke oke
ga jij nog naar de grote fok meet dan?
hersenschuddinkje?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goedemorgen. Één licht geschud maar niet geroerde B_G hier.
Gelukkig valt het allemaal mee en hoefde ik vannacht alleen een wekadvies op te volgen om te zien of ik nog leefde. Maar al met al lijkt de stoeprand die ik een zoentje gaf er erger aan toe dan ik
ergens in september ofzo 5 dacht ikquote:Op woensdag 1 april 2009 10:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wanneer is er een grote fok meet?
wat een pannenkoeken daar zegquote:Op woensdag 1 april 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, tis de afhandeling van facturen en that´s it..
nja dat heb ik dus nog nooit gedaan
Mijn collega aan de balie zei al dat ze niet begreep waarom ik aangenomen ben voor DIE job als ze ook een secretaresse nodig hebben
hoe weet je dat dan?quote:
echt...quote:
daar hoort natuurlijk een illustratie bijquote:
staat ergens een topic overquote:
nah, teveel werkquote:Op woensdag 1 april 2009 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
staat ergens een topic overff zoeken jongen
post boven jequote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
wat heb je toen gezegd... mag ik dan naar huis, of kan iemand anders het misschien uitleggen?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
"Ik heb morgen tijd voor je, misschien vanmiddag.. moet ik ff kijken" aldus mn baas...
oh dat had ik ook al een paar keerquote:
als ze al de tijd er niet voor nemen om een nieuwe in te werken, zegt volgens mij al genoeg.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:33 schreef Ladylike het volgende:
"Ik heb morgen tijd voor je, misschien vanmiddag.. moet ik ff kijken" aldus mn baas...
Ik wil het eerste zeggenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
wat heb je toen gezegd... mag ik dan naar huis, of kan iemand anders het misschien uitleggen?
+1quote:Op woensdag 1 april 2009 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
wat heb je toen gezegd... mag ik dan naar huis, of kan iemand anders het misschien uitleggen?
nja dat had die meid gisteren dus moeten doen, maar omdat de baas er niet was vertrok die al na 2 facturenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ze al de tijd er niet voor nemen om een nieuwe in te werken, zegt volgens mij al genoeg.
is zij binnenkort voor het laatst ofzo ? wat een kutwijf zegquote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja dat had die meid gisteren dus moeten doen, maar omdat de baas er niet was vertrok die al na 2 facturen
heh wat ?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
en haast is er niet, werk voor het bedrijf gratis; behoud van uitkering gedurende eerste maand
Hele, hele lichte. Heb momenteel voornamelijk last van stijve spieren en een paar blauwe plekken. Mijn hoofd ik verbazingwekkend helder, waar ik erg blij om ben. had een stuk minder goed kunnen aflopen want ik heb nog nooit zo'n fraaie frontale botsing van 2 fietsers meegemaaktquote:
??quote:Op woensdag 1 april 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
en haast is er niet, werk voor het bedrijf gratis; behoud van uitkering gedurende eerste maand
Gisteren voor het laatstquote:Op woensdag 1 april 2009 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is zij binnenkort voor het laatst ofzo ? wat een kutwijf zeg
Yep, zo werken veel bedrijven (pa zei dat hij ook wel eens mensen aanneemt met in de proeftijd behoud van uitkering, alleen betalen zij dan wel wat erbij, ik krijg dat nu niet en zit dus op bijstandsloon te werkenquote:
Voor hem wel jaquote:
hmmmm... tis dan maar goed ook dat je vrijdag nog sollicitaties hebt lopenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gisteren voor het laatst
[..]
Yep, zo werken veel bedrijven (pa zei dat hij ook wel eens mensen aanneemt met in de proeftijd behoud van uitkering, alleen betalen zij dan wel wat erbij, ik krijg dat nu niet en zit dus op bijstandsloon te werken)
[..]
Voor hem wel ja
Mja anders had ik toch moeten werken van de sociale dienst.
das voor het eerst dat ik van zon constructie hoor.quote:Op woensdag 1 april 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, zo werken veel bedrijven (pa zei dat hij ook wel eens mensen aanneemt met in de proeftijd behoud van uitkering, alleen betalen zij dan wel wat erbij, ik krijg dat nu niet en zit dus op bijstandsloon te werken)
helaas is dat een parttime baanquote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmmm... tis dan maar goed ook dat je vrijdag nog sollicitaties hebt lopen
hier moet je nu 36 uur werken om je uitkering te mogen krijgenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das voor het eerst dat ik van zon constructie hoor.
ik dacht dat je of een uitkering zou krijgen, of gewoon werk had. maar niet een combo van die 2.
schiet niet echt op
tering zeg, dat klinkt echt als de omgedraaide wereldquote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier moet je nu 36 uur werken om je uitkering te mogen krijgen
tis iig iets...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helaas is dat een parttime baan
[..]
hier moet je nu 36 uur werken om je uitkering te mogen krijgen
Iets te weinig ja.. ben kostwinnaar en moet wel fulltime werken om mn lasten te kunnen betalen..quote:Op woensdag 1 april 2009 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
tis iig iets...
das wel raar.... is dat echt iets in limburg?
en dan te bedenken dat ik dus vanaf mn 18e al werk...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg, dat klinkt echt als de omgedraaide wereld
ken jij mensen die dan NET een bijstandsuitkering hebben aangevraagd?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
mja ik heb er hier nog nooit iemand over gehoord. dus weet vrijwel zeker dat het hier niet geldt.
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ken jij mensen die dan NET een bijstandsuitkering hebben aangevraagd?
wet is v.a. sept. 2008 ingevoerd
Ik zit niet in de ww maar in de bijstand schatquote:Op woensdag 1 april 2009 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ken wel mensen die pas ontslag hebben gekregen. ik zal het eens vragen.
maar ik had even gegoogled. en zag hiet niet op deze site staan http://www.ontslag-krijge(...)en-ww-uitkering.html
doet het niet hierquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef tripack het volgende:
http://leiden.westonline.nl/nieuwsitem/28658![]()
riiiight
whehehe is de site van rtv westquote:
ik had het al verbeterd zoals je kan zienquote:Op woensdag 1 april 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit niet in de ww maar in de bijstand schat
das niet alles heh. je zou om 9.30 bij scheveningen ergens moeten verzamelen om dat beest te zoeken.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:17 schreef tripack het volgende:
Zoektocht naar labrador Hillary Clinton
[ afbeelding ]
DEN HAAG - De nieuwe labrador van Hillary Clinton is dinsdag weggelopen toen de hond werd uitgelaten. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken is vanwege de Afghanistan-top op dit moment in Den Haag.
Een beveiliger van Clinton liet de hond dinsdagmorgen uit op de boulevard van Scheveningen toen het dier er plotseling ervandoor ging. Zowel medewerkers van Clinton als de dierenambulance Haaglanden hebben dinsdag naar hond gezocht, maar het dier nog niet gevonden.
De hond van Hillary Clinton is een chocoladebruine labrador van ongeveer een jaar oud. Het is een teefje en luistert naar de naam Lady. In verband met de veiligheidsmaatregelen rond de Afghanistan-top wordt er dinsdag niet meer verder gezocht naar Lady.
nee ook de mensen die er al in zaten moeten nu 36 uur werkenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
maar van die bijstand dat geld zeker alleen voor nieuwe aanvragen dan ?
quote:
wel grappig bedachtquote:Op woensdag 1 april 2009 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das niet alles heh. je zou om 9.30 bij scheveningen ergens moeten verzamelen om dat beest te zoeken.
erg doorzichtig
nou mn ouders hoeven dat niet. dus weet ik zeker dat het hier niet geldtquote:Op woensdag 1 april 2009 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ook de mensen die er al in zaten moeten nu 36 uur werken
whahahaquote:Op woensdag 1 april 2009 11:27 schreef tripack het volgende:
Hond van Hillary Clinton niet teruggevonden
DEN HAAG - Omroep West is sinds dinsdagavond platgebeld door mensen die reageerden op de vermissing van de hond Lady van Hillary Clinton. Het gaat hier echter om een geslaagde 1-aprilgrap.
In de nieuwsuitzendingen op radio en televisie werd dinsdag het verhaal gebracht dat de hond van Hillary was weggelopen op de Boulevard. Kijkers en luisteraars werden opgeroepen om woensdagochtend mee te helpen zoeken. Die oproep heeft niets opgeleverd. Wel kreeg de redactie tientallen tips over de hond binnen.
De redactie heeft enkele tips gekregen van mensen die zeiden de hond bij zich thuis te hebben, ook belde een luisteraar die wist te melden dat premier Jan Peter Balkenende het dier aan het uitlaten was op het Binnenhof.
Het bericht over de vermissing is overgenomen door verschillende nieuwssites op internet en ook door RTL Boulevard die het nieuws dinsdagavond bracht als 'breaking news'. (in de uitzending op 40:10 minuten)
ik vond die tweede ook wel leukquote:
goudvingerquote:
Hey sgatquote:
nee dat mag nietquote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
pfff nog een halve dag man
en dan zul je zien dat ik morgen en vrijdag zo veel te doen heb dat ik uitgeput bij Goldfinger aankom vrijdagavond
dat is natuurlijk ook niet de bedoeling....quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
pfff nog een halve dag man
en dan zul je zien dat ik morgen en vrijdag zo veel te doen heb dat ik uitgeput bij Goldfinger aankom vrijdagavond
Ja he...quote:Op woensdag 1 april 2009 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoi lieverd heb net alles bij gelezen is mooi kut
Ik moet genoeg energie overhouden voor de lampjesquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet genoeg energie overhouden voor de lampjes
aangezien Goldfinger (redlijkshalve) vewacht dat ik de klanten ook echt help, is dat niet handigquote:Op woensdag 1 april 2009 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook niet de bedoeling....
nja idd de halve dag voorbij
informeer eens bij het UWV ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar kan ik jouw ook niet aannemen voor een maand
als het toch gratis is
of niet?quote:
en ze hebben er zo veelquote:
wat hipquote:
nou nog niet gefixed?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi hoop wel dat ze vandaag komen voor de riolering wacht al twee weken dat ze die komen maken![]()
blijf bellen naar die amloten zou eigenlijk![]()
Dies leukquote:
OMGquote:
quote:
accordion spelen is toch zo stoerquote:
het woord hip is zowieso niet hipquote:
wat hip dat jij dat 2x het woord hip noemt in een hippe zinquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het woord hip is zowieso niet hip
papier is geduldig hequote:
fouter kan het bijna niet. bijna net zo fout als geer en goorquote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat hip dat jij dat 2x het woord hip noemt in een hippe zin
wat een hippe discussiequote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hippe discussies passen ook bij deze hippe tijdquote:
bewijs het maar eensquote:
fooral dowrgaanquote:
quote:Op woensdag 1 april 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fouter kan het bijna niet. bijna net zo fout als geer en goor
quote:
brulen en gierend naar huisquote:
ik kom nie meer beijjquote:
dat kan niet, er zitten geen tralies voor de fotoquote:
heb je nou alweer een scheet gelaten... ben je verrot ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
was voor mijn arrestatiequote:Op woensdag 1 april 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan niet, er zitten geen tralies voor de foto
wachten wachten wachtenquote:Op woensdag 1 april 2009 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou is mijn auto goedgekeurd moet ik weer wachten op de verzekering en mijn nummer platen![]()
stomme belgen
Whehehequote:
ja en ondertussen rondrijden met niet helemaal legale platenquote:
och, ze weten toch niet wie jj bentquote:Op woensdag 1 april 2009 12:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aj en ondertussen rondrijden met niet helemaal legale platen
hoop het van niet neequote:Op woensdag 1 april 2009 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
och, ze weten toch niet wie jj bent
whehehe stommerikkenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoop het van niet nee![]()
denken nou dat het een pools kenteken is
Ik te veel voor opt werk te zitten..quote:
informeer maar eens of je ook voor een belgies bedrijf mag werkenquote:
whehehequote:Op woensdag 1 april 2009 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik te veel voor opt werk te zitten..
ow wacht...
zal ik eens doenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
informeer maar eens of je ook voor een belgies bedrijf mag werken
MDquote:
driepakquote:
quote:
mensen die voor de vrijdag als weekend hebbenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed hoor
wowie nog anderhalve dag werken en het is weekend!
vrijdag bruiloft van een vriend van mequote:Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef tripack het volgende:
[..]
mensen die voor de vrijdag als weekend hebben![]()
maja dit weekend wel weg![]()
dan mag hetquote:Op woensdag 1 april 2009 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vrijdag bruiloft van een vriend van me
maar jij bent doordeweeks vrijquote:
Ik niet meerquote:
niet echt moet ik hier ook vanalles doenquote:
*ahumquote:Op woensdag 1 april 2009 12:23 schreef tripack het volgende:
[..]
mensen die voor de vrijdag als weekend hebben![]()
maja dit weekend wel weg![]()
ben alleen benieuwd voor hoelangquote:Op woensdag 1 april 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik niet meer
Gelukkig is Bianca weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
jij scherpt er teveel over opquote:
ik vind het anders zeeeeer amusantquote:Op woensdag 1 april 2009 12:33 schreef tripack het volgende:
[..]
jij scherpt er teveel over opdas niet eens leuk meer
tja... ik kan er niets aan doenquote:Op woensdag 1 april 2009 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben alleen benieuwd voor hoelang
jij wel jahquote:Op woensdag 1 april 2009 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind het anders zeeeeer amusant
dan was het een kort lijstjequote:Op woensdag 1 april 2009 12:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
anders heb je ff je lijstje van wat je deze week moet doen in 1 dag afgewerkt
heul nietquote:Op woensdag 1 april 2009 12:34 schreef tripack het volgende:
[..]
jij wel jah
[..]
dan was het een kort lijstje
quote:
in een kortere tijd nog welquote:Op woensdag 1 april 2009 12:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
het is wel ironisch, ik kreeg van een collega doorgeschemerd, dat er het gevoel speelde dat mijn inzet niet zo hoog was als toen ik hier stage liep..
en dat terwijl ik nu veel meer doe
quote:Op woensdag 1 april 2009 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
possibleWat ?!?!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ook nog jaquote:
mogguh manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |