quote:
Op woensdag 1 april 2009 19:09 schreef Lotusss het volgende:Misschien ben ik erg ongeduldig gezien de gemiddelde reactietijd op de andere subfora, maar is er verder echt niemand die hier wat over kwijt wil?
- Wat vinden de militairen zelf leuk om van hun partner te krijgen als ze lang van huis zijn en wat niet?
- Hoe vindt men hun tijd in den vreemde en hoe brengen ze die tijd door?
- Is er wellicht een verdwaalde partner op dit (sub)forum die zijn/haar geliefde ook een tijd moet missen?
Ik weet dat dit een forum voor bikkels is

maar ik zou het fijn vinden als ik er als burgervrouwtje ook nog wat van op kan steken!
Ik denk dat het weinig met bikkels te maken heeft, een groot deel van de miltairen hier is gewoon nog jong, en/of heeft nog geen duurzame relatie.
Uit eigen ervaring: als ik in het buitenland zat hoefde ik niets te hebben, een telefoontje of brief (pre-internet!) is al genoeg. Gewoon het idee dat je even iets van thuis hebt. Op dat punt zit je met Skype/MSN/Mail dus al behoorlijk op het goede pad. Tegen het einde van mijn uitzending is mijn vrouw voor een weekje over gekomen. Dat kon makkelijk, aangezien ik in een heel klein detachement zat, met eigen huisvesting, in plaats van in een hotel of op een kazerne.
Hoe breng je je tijd door: door gewoon van alles te gaan doen. Dat klinkt voor de buitenwacht alsof je alleen maar vakantie aan het houden bent, maar ik heb in mijn omgeving gezien wat er gebeurt als je dat niet doet: je gaat zitten piekeren, en daar kun je aan onderdoor gaan. Wij gingen gewoon uit, toeristische dingen bekijken, of op bezoek bij collegas uit andere landen. Alles om je maar bezig te houden, en niet te gaan piekeren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan
controleren...
-
Privacy Matters