Hoezo? Omdat iemand open is? Oja, open en fok. laat maarquote:Op woensdag 31 december 2008 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon om domme reacties zo.
ja ik heb ze al eens bekeken ja, geeft weer eens een andere blik op het kamp daar.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:33 schreef Heroinjunk het volgende:
www.geenstijl.tv . Daar worden nu filmpjes gemaakt, geeft opzich wel een goede indruk van hoe het daar gaat
ik merk hetquote:Op woensdag 31 december 2008 02:33 schreef Esses het volgende:
Ps. en nee niet enkel malloten, maar 't zijn wat heftigere onderwerpen. Is wat lastig begrijpen voor sommigen.
Ja nou met ouders is het natuurlijk ook moeilijk, mijn vader wordt ook nogal eens wat uitgezonden maar die is luchtmacht en die blijft meestal gewoon op de basis en loop tvrij weinig risico daar, mijn vriend daarentegen is infanterie en is nu al bijna 2 weken zonder contact buiten de poort en op die momenten vind ik het nogal moeilijk want ik kan hem niet even vragen of alles goed is snap je?quote:Op woensdag 31 december 2008 02:36 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Aantal maal, waaronder inderdaad ook afghanistan. Hoe je er dan mee om gaat.. tja, af en toe via msn contact houden, zo nu en dan kun je bellen, veel e-mailen uiteraard. Het schijnt ook gewaardeerd te worden om in je mails terug vooral veel details te vermelden, en alledaagse gebeurtenissen die normaal het vermelden niet waard zijn. Voordeel is wel dat er altijd 1 ouder thuis die in hetzelfde schuitje zit als jij, iets wat bij een partner (mits je nog geen kinderen hebt) moeilijker zal zijn. Is het al gelukt contact te krijgen?
lol laat ze maar heeft toch geen zin sommige kinderen worden vervelend na bedtijd..quote:Op woensdag 31 december 2008 02:39 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
flikker eens een eind op randdebiel
Hij is chauffeur van de Bushmaster als dat je iets zegt.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:38 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Overigens, als je er antwoord op wilt geven, wat doet je vriend precies?
Heel begrijpelijk, 2 weken is nogal lang en ik moet toegeven dat ik hier geen ervaring mee heb. Misschien dat het na een tijdje minder wordt naarmate je vaker een periode niets hoort, daarna weer contact hebt etc.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:39 schreef Itt het volgende:
[..]
Ja nou met ouders is het natuurlijk ook moeilijk, mijn vader wordt ook nogal eens wat uitgezonden maar die is luchtmacht en die blijft meestal gewoon op de basis en loop tvrij weinig risico daar, mijn vriend daarentegen is infanterie en is nu al bijna 2 weken zonder contact buiten de poort en op die momenten vind ik het nogal moeilijk want ik kan hem niet even vragen of alles goed is snap je?
ah dankjewel! hij is bijna constant op patrouille met een tussenperiode van meestal 1 dagquote:Op woensdag 31 december 2008 02:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Lekkere trieste reacties weer zeg![]()
Je kunt er gewoon vanuit gaan dat het in Kamp Holland gewoon heel veilig is, natuurlijk is er een risico als je vriend op patrouille moet. Ga gewoon uit van het beste.
Sterkte meid
Heb je weleens iets van thuisfrontdagen en (via folders die je vriend misschien heeft meegenomen) speciale adressen en avonden waar familie/relaties van het "thuisfront" gehoord? Volgens mij is dat exact wat je bedoelt en zal je misschien goed kunnen helpen.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:46 schreef Itt het volgende:
[..]
ah dankjewel! hij is bijna constant op patrouille met een tussenperiode van meestal 1 dag, dat is wel minder maar ik probeer me ook niet te druk te maken, en normaal maak ik me ook nergens zo snel druk om, maar ik vroeg me gewoon af of ik via deze weg misschien in contact kon komen met anderen die hetzelfde meemaken.
Pff, dat is wel heel kort, zo'n tussenperiode.quote:Op woensdag 31 december 2008 02:46 schreef Itt het volgende:
[..]
ah dankjewel! hij is bijna constant op patrouille met een tussenperiode van meestal 1 dag, dat is wel minder maar ik probeer me ook niet te druk te maken, en normaal maak ik me ook nergens zo snel druk om, maar ik vroeg me gewoon af of ik via deze weg misschien in contact kon komen met anderen die hetzelfde meemaken.
nou ik heb gehoord dat je dan alleen maar wat foto's krijgt te zien van het vorige jaar, en wat andere standaard praatjes, maar dat het niet echt veel betekent....dus ik ben nogal bang dat ik daar weinig aan heb.Maar ik zal het eens meer in de gaten gaan houden wie weet..quote:Op woensdag 31 december 2008 02:50 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Heb je weleens iets van thuisfrontdagen en (via folders die je vriend misschien heeft meegenomen) speciale adressen en avonden waar familie/relaties van het "thuisfront" gehoord? Volgens mij is dat exact wat je bedoelt en zal je misschien goed kunnen helpen.
ja vind ik ook, hij klonk ook niet echt vrolijk de laatste keer dat ik met hem sprak, hij was moe en hij wist nu zeker dat hij het leger uit wilde. Hehe hij heeft zich aangemeld bij het leger omdat hij toendertijd niemand had ( hij heeft geen familie meer) en niet blij was met zijn huidige studie en hij kende mij nog niet, laatst zei hij at als hij mij had gekend hij waarschijnlijk nooit getekend had....stom maar ik baal er gewoon van dat we elkaar niet eerder tegen zijn gekomen..maarja die gedachte gaat wel erg ver...quote:Op woensdag 31 december 2008 02:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Pff, dat is wel heel kort, zo'n tussenperiode.
Mijn zwager heeft 3 maanden in Afganistan gezeten. Maar wel op 1 dag na fulltime op de basis.quote:Op woensdag 31 december 2008 03:07 schreef Itt het volgende:
[..]
ja vind ik ook, hij klonk ook niet echt vrolijk de laatste keer dat ik met hem sprak, hij was moe en hij wist nu zeker dat hij het leger uit wilde. Hehe hij heeft zich aangemeld bij het leger omdat hij toendertijd niemand had ( hij heeft geen familie meer) en niet blij was met zijn huidige studie en hij kende mij nog niet, laatst zei hij at als hij mij had gekend hij waarschijnlijk nooit getekend had....stom maar ik baal er gewoon van dat we elkaar niet eerder tegen zijn gekomen..maarja die gedachte gaat wel erg ver...
oh bedankt kzal eens kijken.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:02 schreef viezerdt het volgende:
Ik had gehoord dat er wel een goed boek was voor het thuisfront, geschreven door een moeder wiens zoon in Afghanistan heeft gezeten.
Ff opgezocht, het heet Thuisfront Uruzgan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |