Zoiet ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoiets?
http://zoom.nl/forum/viewtopic.php?t=25622
of
http://zoom.nl/forum/viewtopic.php?t=24767
Oeh, ik ben wel geīnteresseerd, mocht je hem nog hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:48 schreef kvdv het volgende:
Te koop:
Lomo Smena Symbol 35mm Russische camera. Met 35mm bedoel ik dat hij gewone fotorolletjes slikt.
Werkt prima, in goede staat en compleet met origineel lederen tasje.
[ afbeelding ]
15 euro.
PB..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:50 schreef IntensiveGary het volgende:
in V&A staat m'n Sigma 50mm 1.4 te koop. Heb je een leuk lensje met een Canonvatting, dan ben ik wel in voor een ruil. Hij is ook te koop, voor 300 euro. 't Is een Nederlandse lens, dus als je 'm registreert krijg je in totaal 3 jaar garantie. Lens is nog geen drie maanden oud.
Ik heb interesse in alles onder de 50mm. Mocht je iets anders leuks hebben, meld het dan toch even. In het ergste geval zeg ik: "Nee, bedankt"
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb hem, maar ik denk niet dat ik hem weg doe. Wat is je voorstel?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:55 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb zondag op de Zoom beurs met een Canon 18-200 IS lens gespeeld![]()
Iemand er toevallig nog 1 over ?
`quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nu een 70-300 lens, die zoomt lekker ver maar voor dichtbij is het naadje. Bij de 18-200 kon ik lekker dichtbij foto's maken en ook nog ver genoeg inzoomen.
Groothoeklensen heb ik ook nog wel maar nu moet ik elke keer wisselen van lens, ik word daar helemaal leip en bij deze lens hoeft dat dan niet![]()
Maar je doet hem niet weg ?Gelijk heb je
FORBIDDENquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:34 schreef kvdv het volgende:
Wegens aanschaf nieuwe lichtmeter:
(schaamteloos gekopieerd van DPZ)
Te koop dus, een in goede staat verkerende, goed werkende Gossen lichtmeter.
Type Sixtomat Digital, specs en foto zijn hier te vinden:
http://www.myphotoweb.com/Gossen/pages/ ... xtomat.htm
Kan deze op een 450d? En zo ja heb je een richtprijs?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:17 schreef Muzrub het volgende:
Te koop:
Digital King macro + wide-angle (0,7x) opschroeflenzen - 58mm
Ze komen in plaats van een filter. Leuke uitbreiding voor een kitlens, ik heb er veel plezier van beleefd, maar heb geen lenzen meer met 58mm filters.
De macro staat je toe om tot op ongeveer 2cm van je frontelement te focussen (canon 18-55 op 55mm) waardoor je een vrij grote vergroting krijgt. De wide-angle schroef je weer op de macro, en hierdoor maak je van je 18mm, 12,6mm. De distortions worden niet gefixt natuurlijk, waardoor je vrij grote barrel distortion krijgt, hier kun je leuke effecten mee maken. Vooral de macro vond ik erg leuk...
Bieden staat vrij.
Ja, zolang je een lens hebt met een filtermaat van 58mm (je 18-55 kitlens bijvoorbeeld) kun je die gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan deze op een 450d? En zo ja heb je een richtprijs?
hmm intresse is er wanneer zou deze tekoop komen zit zelf momenteel nog even krap bij kas maar als het nog eventjes duurtquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Siegfried het volgende:
Binnenkort in de verkoop, wegens aanschaf van 5D:
Canon 1D MkII, met 2 originele accu's en een Canon lader om 2 accu's mee op te laden.
Vraagprijs; eurootje of 850.
Als er interesse in is?
Nu in de verkoopquote:Op maandag 30 november 2009 16:39 schreef Siegfried het volgende:
Binnenkort in de verkoop, wegens aanschaf van 5D:
Canon 1D MkII, met 2 originele accu's en een Canon lader om 2 accu's mee op te laden.
Vraagprijs; eurootje of 850.
Als er interesse in is?
Is de tamron ook voor nikon dus?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:44 schreef Robertje het volgende:
Ik heb een Tamron 28-75 2.8 in de aanbieding (tegen een goed bod) een een beetje oude versie van een Nikon 50mm 1.4.
Kan ik hem ook huren?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:06 schreef limpix het volgende:
Overcompleet;
Crumpler sixhundred daily XL lichtbruin/camel/zandachtige kleur
(wegens aanschaf pro-fotovest)
Prijskaartje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:06 schreef limpix het volgende:
Overcompleet;
Crumpler sixhundred daily XL lichtbruin/camel/zandachtige kleur
(wegens aanschaf pro-fotovest)
Pb.quote:Op maandag 21 december 2009 21:45 schreef DancePlaza het volgende:
ik heb nog een 18-55 zonder is hier liggen
Met IS, zonder IS?quote:
Ik heb wel interesse maar even geen budgetquote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
Er is maar één soort 100-400L en da's die mét IS. Prijs.. pff, 975 euro oid? Leeftijd: denk 2.5 jaar, kan wel 't serienummer opzoeken als daar behoefte aan is.
De lens is in prima conditie, wel een aantal lichte gebruikssporen te zien (natuurlijk). Interesse?
Wat doe jij nouquote:
Omdat mijn "financiële prioriteiten" even ergens anders liggenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse maar even geen budget![]()
Waarom doe je hem weg eigenlijk?
Kssst, houd je mond.. je maakt me aan 't twijfelenquote:
Okquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat mijn "financiële prioriteiten" even ergens anders liggen.
[..]
Kssst, houd je mond.. je maakt me aan 't twijfelen. Er komt er wel weer 1 voor terug waarschijnlijk
.
Verkocht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:34 schreef kvdv het volgende:
Wegens aanschaf nieuwe lichtmeter:
(schaamteloos gekopieerd van DPZ)
Te koop dus, een in goede staat verkerende, goed werkende Gossen lichtmeter.
Type Sixtomat Digital, specs en foto zijn hier te vinden:
http://www.myphotoweb.com/Gossen/pages/ ... xtomat.htm
Compleet met tasje, koord en handleiding (helaas niet de doos).
Gewoon een prima lichtmeter, alleen geen mogelijkheid tot het meten van flitslicht, en daarom gaat ie dus weg.
Vaste prijs 85 euro.
Op te halen in Eindhoven. Verzending is ook mogelijk (kosten koper).
Die zal wel vlot gaan!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef CompuMess het volgende:
Ik heb een Nikon AF-S 80-200mm f/2.8D IF-ED liggen die een nieuw baasje zoekt...
Meer info >>
Ik houd hem lekker zelfquote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef Isdatzo het volgende:
Er is maar één soort 100-400L en da's die mét IS. Prijs.. pff, 975 euro oid? Leeftijd: denk 2.5 jaar, kan wel 't serienummer opzoeken als daar behoefte aan is.
De lens is in prima conditie, wel een aantal lichte gebruikssporen te zien (natuurlijk). Interesse?
Verstandigquote:
vandaag bij de mediamarkt daily maniaquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:18 schreef aaipod het volgende:
Onder het mom van wie niet waagt die niet wint.. Ik ben op zoek naar een Canon 1000d + IS kitlens. Iemand die er 1 heeft liggen die eventueel verkocht mag worden?
intresse hier waar ergens woon je ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:25 schreef sjoemie_82 het volgende:
Evt ruilen tegen een canon 50mm F1.8
deze sigma lens verkeerd in zeer goede staat incl. doosje en papieren erbij.
Zonnekap zit er ook bij.
Sigma 28-70 F2.8 - F4.0 DG Canon mounting
Ik heb hem gekocht voor zijn f2.8 maar gebruik hem toch te weinig.
Doe een leuk bod en misschien verkoop ik hem wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idemquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef angel008 het volgende:
[..]
intresse hier waar ergens woon je ?
Tilburg is niet heel erg in de buurt, kom er niet heel vaak (helaas).quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:17 schreef sjoemie_82 het volgende:
Tilburg.
Richtprijs wat heb je er voor over
Thanks! Echter zie het topic nu pas weerquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:12 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
vandaag bij de mediamarkt daily mania
Canon EOS 1000 voor ¤ 366. laagste prijs van tweakers is 388
http://dailymania.mediamarkt.nl/
k denk dat je die voor die 90 euro beter gewoon nieuw kunt kopenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef aaipod het volgende:
Nou een camera heb ik inmiddels. Nu ben ik nog op zoek naar een Canon 50mm F/1.8 in goede staat
Ah ik kan het natuurlijk altijd proberen, mocht er iemand zijn die er 1 in goede staat heeft en niet gebruikt. Zo niet koop ik er volgende week ofzo wel 1 nieuw. Het heeft ook geen ontzettende haastquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk dat je die voor die 90 euro beter gewoon nieuw kunt kopen
Je moet je alleen afvragen of je voor het prijsverschil van nog geen ¤ 20 niet gewoon nieuw wilt kopen met garantie.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:00 schreef Erasmo het volgende:
Zoals deze?
http://link.marktplaats.nl/315486767
Op zich moet die op de tweedehandsmarkt goed te vinden zijn, veel mensen die hem weg doen als ze een 1.4 kopen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:48 schreef sanger het volgende:
Is ¤ 700 voor een 40D niet erg aan de hoge kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |